Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Koupený mobil který po pár dnech přestal
Poradna > Spotřebitelská poradna
Otázka: Dobrý den, před pár dny jsem koupil mobil přes inzerát.. Mobil na místě fungoval tak jsem zaplatil dohodnutou částku a mobil si převzal. Ale po pár dnech přestal fungovat displej. Nebyla to zrovna malá... více
Nákupy na internetu: Kdy lze vrátit zboží bez udání důvodu
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
28. 9. 2012 11:31, Hana
Dobrý den, zakoupila jsem v internetovém obchodě komplet do postýlky. Ale chtěla jsem ho do 14 dnů vrátit . Dostala jsem od rodičů jiný komplet. Balíček jsem si převzala 13.9. a zpět jsem ho odesílala 27.9. Mám stále nárok na vrácení peněz do 14dnů. ? Nebo e-shop musí mít zboží na místě do 14dnů. Jak to je . Moc děkuji za informaci.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
15. 5. 2009 12:00, Bára
§53 odst.7 Občanského zákoníku:
"(7) Bylali smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní."
Kde je něco o obalu? A kde je něco o neporušeném obalu? Jak máte výrobek vyzkoušet, když je zavařen do folie?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 58 komentářů)
19. 2. 2020 18:21
nekomunikují, nevracejí peníze za vrácené zboží.
4. 11. 2019 17:22 | pavel
Jinak známým všem jsem svou zkušenost sdělil a nedoporučuji nakupovat na Mironetu..
26. 7. 2019 12:11 | Nikola
26. 4. 2019 16:00 | Libor
Tak jsem rozhodl podat normalni reklamaci ktera stejne byla pozdeji zamitnuta..
Prosim poradte jake moznosti mam ziskat penize nebo nove zbozi ktera mi uprimne nalezi ???
13. 1. 2019 9:37 | Gabriel Pleska
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 1. 2019 17:05 | František Flos
12. 11. 2018 21:32 | Eliška
30. 8. 2018 16:14 | Šárka
13. 6. 2018 0:37 | Michaela
16. 4. 2018 15:00 | Pepa
28. 2. 2018 18:47 | Irena
12. 1. 2018 18:10 | Libor
17. 8. 2017 20:19 | Jiřina
19. 1. 2017 18:45 | Miriam Zemanová
Děkuji
1. 9. 2016 20:06 | Martin S.
13. 10. 2015 14:53 | Tomáš
28. 4. 2015 23:31 | Monika
Ani po 2 měsících peníze nevrátili, tak jsem je slušně vyzvala ať vše napraví a částku vrátí.
Bylo mi oznámeno, že údajně balíček obsahoval jen fakturu.
Jelikož jsem zásilku nebalila a neposílala sama, ale s další osobobou (naštěstí?? byla jsem po úrazu a nemohla jsem psát), mám tedy svědka upozornila jsem obchod STYLE MODA, že pokud peníze nevrátí jedná se o BEZDŮVODNÉ OBOHACENÍ dle § 451 obč. zák. A opakovaně vyzvala k vrácení peněz.
Jejich reakcí bylo, že mi posílají zboží zpět z důvodu neodstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů.
Podávám tedy TRESTNÍ OZNÁMENÍ a budu řešit věc dál. Částka je pro mne nemalá a arogance a nekorektní jednání nepřijatelné.
Poradí mi někdo rychlejší variantu??? Dle právničky jednoznačně dostanu peníze zpět i s úroky, ale "fofr" to prý nebude :-(
Děkuji za reakci Monika
16. 2. 2015 11:47 | Marek
nevíte prosím jak je to s vrácením zboží zakoupeného přes internet ve Velké Británii? Platí naše zákony?
31. 12. 2014 11:11 | Dobry den
10. 10. 2014 21:26 | koupila jsem si zbozi a nefunguje.co dal,prosim po
Stránka 1/3
Předchozí