Jak banky řeší stížnosti a reklamace klientů

Věra Tůmová | rubrika: Jak na to | 23. 4. 2009 | 13 komentářů
V některých tuzemských bankách si klienti stěžují rok od roku více. Není to však podle bankéřů kvůli krizi či špatným službám. Spíše jde o různé podněty, díky kterým se banky mohou zlepšovat.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 12. 2013 20:02, aabbb

Ceske banky vubec nerespektuji zakaznika

+28
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)

31. 5. 2021 16:00 | Jakub

Dobrý den chtěl jsem si vyřídit u své banky spořicí účet tak sem tam přišel optal se na podmínky jestli se za to něco platí že ne a tak že jsi to vyřídím prej že jestli něco mám tak že muž dojít za chvilku toš sem si šel zapálit vrátím se vše nachystané podepsal jsem a dojdu domu mrknu do banky a mínus 3100 Kč strhávat mi měli jen 1000kc a tak si pozorně prohlížením co jsem to vlastně podepsal u své banky UNIKREDIT bank takže žádný spořicí účet Podílové fondy a za vyřízení tralala cca 10 min 2100kc aniž bych stím souhlasil super takže jak se mám zachovat já fčil já mám tam vletět a tomu kokotovi rozmlátil rypák když mě tak okradl děkuji za radu napište mi na email děkuji fcbarsak@email.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2020 19:42 | šnek

UniCreditBank. Zkusenosti?Des a hruza.Nedoporucuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 12. 2018 22:45 | Jan Novák

Nikdy by mě nenapadlo, že údajně klientsky nejpřívětivější banka roku Raiffeisenbank mi ukončí platební kartu s platností do 5/2019 s předstihem již k 12/2018 a to aniž by poslala novou. Mimochodem, hezký dárek před Vánoci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 10. 2018 13:46 | Martin

Česká spořitelna mě poskytla hypotéku na nepravdivé údaje dneska nemám peníze ani byt takhle se zachází z klienty nebo spíše jak udělat podvod na klienta ani se nedivím že má každý exekuci byt se prodá v exekuci za pár korun super kšeft
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 8. 2017 18:56

Přesně tak. Zrovna řeším takový docela velký problém,jedná se jak o spořitelnu tak o monata bank. Banky svádí vinu jedna na druhou po případě i na mě jako na klienta. Kontak na vyšší místa se sehnat prostě nedá. Budu podávat žalobu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 8. 2017 18:53 | Lenisek123

Kde sehnat kontak na ombudsmana moty bank?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 7. 2017 17:34 | ZDEŇKA

No,jdu teď taky řešit stížnost ohledně České spořitelny,tak uvidíme,zda to bude mít nějaký smysl
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2015 20:40 | Rokos

Mám zkušenost s Č. Spoř. a ve většině případů se dá jen souhlasit s Vašim názorem . Začínám nabývat dojmu , že dochází v mnoha případech navíc i k lichvě ze strany bank.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2013 20:02 | aabbb

Ceske banky vubec nerespektuji zakaznika
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 10. 2009 0:59 | Kateřina Bolková

S vyřizováním stížnosti za úvěrový podvod u Českomoravské stavební spořitelny mám přímo katastofické zkušenosti. Českomoravská stavební spořitelna zastoupená svým obchodním zástupcem spáchala úvěrový podvod na klienta , kde zneužila jeho osobní data a uvedla ho v úvěru jako spolužadatele úvěru. Klient vůbec neměl tušení , že v nějakém úvěru figuruje - jeho podpisy na úvěrových smlouvách jsou falešné! Což nechápu, protože na smlouvách musí být uředně ověřené! Na veškeré doporučené korespondenci - opět zfalšované podpisy. Klient se o tom, má úvěr dozvěděl na základě toho , že požádal jinou banku o hypoteční úvěr, který mu byl zamítnut pro negativná záznam v bankovním registru.A postoj Českomoravské stavební spořitelny? Chce po klientovi, aby úvěr doplatil - přesto, že je prokazatelné , že podpisy na smlouvách nejsou jeho! Klient podal stížnost a Českomoravská stavební spořitelna se tím nehodlá zabývat a požaduje po klientovi , aby úvěr doplatil s tím , že je to pro něj nejjednodužžsí rešení! To je nehoráznost - jak si to vůbec může banka dovolit, když podvedla klinta a zneužila jeho osobní data!
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2009 7:54 | Michal Kára

Neda se to zobecnit :-) Ja naopak uspesne reklamoval vyuctovani pres call centrum T-Mobile. Presouval jsem pausalni datovy tarif z jedne SIMky na druhou a ackoli jsem SIM ve chvili kdy byla bez pausalniho datoveho tarifu nepouzival, tak mi to napocitalo prenesene kB. Tak jsem zavolal, operator mel hned k dispozici vsechny relevantni informace - kdy jsem zmenu delal, za kdy jsou uctovane ty prenesene kB a rekl mi, ze to je opravdu chyba, ale ze o tak vysoke castce (bylo to asi 800 Kc) nemuze rozhodovat sam, ze to preda na reklamace, odkud se mi do dvou dnu ozvou. Opravdu se ozvali, reklamaci uznali a nabidli kompenzaci. Proste no problem :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 4. 2009 7:45 | Dr.Troškrt

Docela mne ty reklamní žvásty rozveselily. Zrovna zkušenost s ombudsmanem Č.spořky mi ukázala, že je to totéž jako stížnost na lampárně!
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2009 7:31 | MoB

Nikdy bych reklamaci neřešil přes call centrum. Nedávno jsem narazil na problém v internetovém bankovnictví RB a chtěl jsem to hlásit na call centru, aby o tom věděli a mohli to nechat opravit. Narazil jsem na extrémně neochotnou operátorku, takže jsem to po pěti minutách dohadování vzdal. Druhý den jsem to řešil přes osobního bankéře a tady to naopak šlo jako po drátkách. Takže já už asi na call centrum volat nebudu, nestojí mi to za ty nervy... a je to zbytečné, zjevně tam mají své postupy a cokoliv mimo pro ně neexistuje. (Ovšem dá se to zobecnit, velmi podobné zkušenosti mám i s jinými call centry a třeba co jsem slyšel o call centru jedné nejmenované kabelovky... děs.)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 429 974 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Záloha
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, před rokem a půl jsem prodával štípačku, ozval se mi pán, že ji bere, poslal mě zálohu, že nestíhá ji odvést, že má zdravotní problémy, vyšel jsem mu vstříc a čekal, několikrát slíbil, že za... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Zpočátku nezáživně působící historická studie přináší fascinující vhled do působení polských...více

Kam se hrabe covid. Nejdražší projekt v historii lidstvo teprve čeká

Kam se hrabe covid. Nejdražší projekt v historii lidstvo teprve čeká

Kam se hrabe světová válka, pandemie covidu či černý mor. Nejdražší projekt v historii...více

Nevhodné poznámky mě staví do ponižující role, kterou nechci přijímat, říká Linda Bartošová...

Nevhodné poznámky mě staví do ponižující role, kterou nechci přijímat, říká Linda Bartošová v Hlasu Heroine

Novinářka a moderátorka České televize Linda Bartošová se rozhodla, že už nebude přecházet...více

Co jsi to za matku! Mother-shaming tu byl s námi odjakživa

Co jsi to za matku! Mother-shaming tu byl s námi odjakživa

Každá žena se musí určitým způsobem vyrovnat s rolí matky. Ať má děti své, nevlastní nebo...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Šimáně

podnikatel, Unimex Group

Jiří Šmejc

podnikatel, Home Credit

Jiří Šimáně
ÚSPĚŠNOST
58,70 %

z 46 duelů
×
Jiří Šmejc
ÚSPĚŠNOST
60,98 %

z 41 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.