Diskuze: I za nižší úrok se musí v bance zaplatit, tvrdí klienti

redakce Peníze.CZ | rubrika: Co se děje | 18. 12. 2008 | 22 komentářů
Zkušenosti klientů bank s prapodivnými poplatky jsou zjevně nekonečné. Stěžují si třeba na poplatek za nižší úrok či za vyhotovení elektronických výpisů. Až do konce ledna mohou všichni na Peníze.cz zvolit nejabsurdnější poplatek, jaký banky účtují.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

18. 12. 2008 19:14, Jana

mBank ? Plná spokojenost. Přijde mi výplata - neplatím žádné poplatky a naopak mi na úrocích připisují měsíčně cca 100,- Kč. Takže plus mínus na tom vydělávám oproti lidem v jiných bankách tak 200,- měsíčně ? To je docela dost...
Co myslíte, Patriku, flexibilitou a možnostmi banky? Mě nic neschází.
A když jste pracoval jako redaktor - psal jste vždy také jen o tom, co jste perfektně znal?
Proč máte zkušenosti z několika bank? Asi věčný přeběhlík. Jedině, že by jste měl již před důchodem a za sebou mnoho životních zkušeností. Jen v tomto případě - úctu k Vám.

+2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)

25. 1. 2009 10:41 | bovr

Podle mého názoru by mělo bankám stačit zúročení vkladů klientů bez poplatků. Vždyť pro tuto činnost tady snad hlavně jsou. Pokud by někdo chtěl jen využívat služeb př nízkém vkladu, mohly by být poplatky stanoveny jendo určitého limitu vkladu např.do 20 tis.Kč. Lidé jsou proti poplatkům zejména proto, že vlastně půjčují peníze bance a ještě za to platí. Úročení u běžných vkladů není žádným zhodnocením. Bankovnictví patří kromě toho k podnikání , které dává často na odiv, jak dobré toto podnikání je (platy, budovy, zisky atd.).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 12. 2008 14:36 | Jana

Chtěla jsem odpovědět, ale vy jste vlastně odpověděl za mně - ANO, jsem skromný člověk...a nevím o situaci, kdy bych nutně potřebovala volat do banky, abych udělala příkaz nebo něco podobného. Dlouho, dlouho jsem dokonce ani účet neměla. Až před rokem mě k tomu donutil zaměstnavatel. Vyberu peníze jednou měsíčně a to přeci stačí. Stejně jako nechodím do supermarketu v sobotu a neděli - protože dřív měli přece taky zavřeno, raději ležím na gauči, čtu si nebo jdu na procházku. Přeji Vám hezké prožití klidných vánočních svátků. P.S.Okna nemyji, proto >moje< svátky jsou plné klidu a pohody ((-:
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2008 8:19 | Patrik

Jinak Vám přeji hezký víkend. Hádat se co je lepší opravdu nehodlám, čas se dá využít lépe. Každý jsme jiní a každý potřebujeme něco jiného... Reagoval jsem ze na článek jen kvůli toho, že mě občas zarážejí některé články zde, ale i já mám právo nečíst tento server a udělám tak.
Hezké vánoce
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2008 8:08 | Patrik

A k té činnosti redaktora.. Butete se divit, ale opravdu jsem se zabýval tématy, kterým rozumím, jak v televizi, tak v rádiu... Řídím se jedním heslem v životě,, nestrkej nos do něčeho, čemu nerozumíš,,
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2008 7:51 | Patrik

Hezký den Vám přeji Jano, věčný přeběhlík opravdu nejsem.. Je to spíše o tom, že Vám někdo nabídne lepší možnosti a nyní opravdu nehodlám nic měnit, jsem naprosto spokojený. V USA se platí měsíčně 4,5 dolaru za vedení běžného účtu. Takovou cenu dnes nabízí i velké banky a k tomu i spořící účet s podobným úročením! A navíc, naštěstí řada lidí si nenechá vrtat koleno kvůli pár korunám... Budu citovat klienta, který ruší účet u mBanky... Zjistil jsem, že potřebuji opravdu mít banku blízsko a né platit za výběr 19 Kč. Tento klient vybírá 5-6 kráté měsíčně, což u mBanky zaplatí jen za výběry 58 Kč... Vy třeba asi vybíráte málo a pak ještě když se dostanete do situace, kdy budete muset banku využít po telefonu, aa ejhle... nestačíte se divit, kolik za to zaplatíte... A teď to, co si člověk neuvědomí... Když klient potřebuje půjčit, může u velkých bank získat úvěr cca od 7% dle hodnocení klienta, ale u mbanky je sazba daleko vyšší, což v konečné fázy se mi úvěr u nich prodraží daleko více, než u velkých bank a to o ticíce.... A ted co je lepší.... Bud mít banku po ruce a vedět, že když někdo bude mi chítí vložit hotovost na účet, budu potřebovat si vybrat já větší hotovost v bance, chci mít bezplatnou linku pro klienty a při tom platit 4,5 dolaru za veškerý servis a mít k tomu spořící účet který mi také vydělá a k tomu možnosti vždy konzultovat osobně investice atd.. Se specialistou, nebo když jsem z malého města a mám problém a nechci platit 19 Kč za minutu na lince mBank a k tomu mluvit s polským operátorem, který mi ani nerozumí absolvovat několik desítek kilometrů na pobočku, což něco také stojí.... Asi jste skromný člověk a stačí Vám málo, budiš vám přáno... A 4,5 dolaru je pro Vás moc... Lidé dneska utratí peníze za daleko větší blbosti, či propijou atd... Ještě jedna otázka, co bych měl podle Vás dělat, když bych byl klient mbanky a byl bych okraden a teď bez možnosti se dostat k penězům, k hotovosti, než by mi banka vyrobila novou kartu... Jak bych měl postupovat, když bych byl třeba v zahraničí, či dalko od domova? Toto není test, ale všední realita věcí, které se opravdu stávají...
S pozdravem Patrik
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2008 19:54

Lidé když brečíte nad poplatky, brečíte nad svou blbostí. Běžte tam kde nejsou poplatky, jsem u mbank 10 měsícu a neměl jsem jediný problém, jen ušetřené peníze.....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2008 19:14 | Jana

mBank ? Plná spokojenost. Přijde mi výplata - neplatím žádné poplatky a naopak mi na úrocích připisují měsíčně cca 100,- Kč. Takže plus mínus na tom vydělávám oproti lidem v jiných bankách tak 200,- měsíčně ? To je docela dost... Co myslíte, Patriku, flexibilitou a možnostmi banky? Mě nic neschází. A když jste pracoval jako redaktor - psal jste vždy také jen o tom, co jste perfektně znal? Proč máte zkušenosti z několika bank? Asi věčný přeběhlík. Jedině, že by jste měl již před důchodem a za sebou mnoho životních zkušeností. Jen v tomto případě - úctu k Vám.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2008 17:21 | Patrik Šmíra

Dobrý den,
pracuji v bankovnictví už docela dlouho, mám zkušenosti jako bankéř v několika bankách a známé mám v jiných... Občas si pročítám tento server a usuzuji, že stejně tento vzkaz bude brzy vymazán, ono těžko se poslouchá kritika...
Tak řeknu to asi takto, co si pročítám tento článek, tak mám dojem, že autoři a redaktoři si někdy cucají z prstu podklady, či vědomosti. Jde vidět, že v dnešní době může takové články psáti opravdu každý a nepotřebuje k tomu vědomosti z oboru.
Naštěstí autoři těchto článků nejsou mými bankéři, kteří by mi měli radit, protože nechat si poradit od lidí, co o svém oboru nic nevědí je právě daleko horší, než zaplatit nějakou korunu bance za službu atd...
Ptám se tedy, jestli vaše podklady nejsou jen blud redaktora, který přemýšlí, co a jak napsat a hlavně, jak vzbudit reakci čtenářů, kdy se ozve nějaký klient, který spíše nádává, ale kdo ví, jak to bylo ve skutečnosti... Pracoval jsem v televizi a v rádiu jako redaktor a proto jsem si jist a k tomu jsem znalý oboru bankovnictví, že většina řádku v tomto článku jsou hlouposti.... Či mlhavé informace....
Klientům, kteří nejsou spokojeni radím, aby do banky šli a pevně věřím, že díky flexibilitě velkých bank se najde řešení a budou spokojeni všichni... Ale mějte na paměti, že nic nejde zadarmo.... Což z vlastní zkušenosti a zkušenosti mých kolegů z jiných bank přispívá i fakt, že jsme zaznamenali klienty, kteří budou, či ruší účty u mbanky, kde je sice základ zdarma, ale flexibilita a možnosti banky skromné...
S pozdravem
Patrik Šmíra
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2008 9:56 | Tom

Souhlasím, mám s KB velice podobné zkušenosti. Oproti jiným bankám je velice drahá nemluvě když to poměříte kvalitou služeb. Prostě co se týká poměr služba/cena tak mě tato banka hodně zklamala. Další věcí je samozřejmě přístup bankéřů, který se mi opět zdál v jiných bankách, se kterými jsem měl tu čest spolupracovat, mnohem lepší a profesionálnější. Poslední věc která mě v poslední době na této bance děsí jsou její naprosto nevkusné reklamy (dle mého subjektivního názoru).
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2008 9:29 | bugo

Ti co dneska brečí - těm rostou zisky. Ti co mlčí zachraňují co se dá nebo bojují o přežití. "když nenajdeš u vejskala najdeš u stejskala".
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2008 9:22 | bugo

To, že oni jsou bozi a já nemůžu spočítat si hypotéku sám, že oni to umí a já mám podepsat. Nedovedete si představit to úsilí přesvědčit bankéře, aby přiznali, že to mají špatně. Oprava smlouvy trvala 4 prac. dny. To si dokážu spočítat na černobílém mobilu za pár minut. Však se mi na výpisu hned vyrojili další poplatky. Pozor na KB neumí počítat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2008 17:20 | Patrik Šmíra

Dobrý den,
pracuji v bankovnictví už docela dlouho, mám zkušenosti jako bankéř v několika bankách a známé mám v jiných... Občas si pročítám tento server a usuzuji, že stejně tento vzkaz bude brzy vymazán, ono těžko se poslouchá kritika...
Tak řeknu to asi takto, co si pročítám tento článek, tak mám dojem, že autoři a redaktoři si někdy cucají z prstu podklady, či vědomosti. Jde vidět, že v dnešní době může takové články psáti opravdu každý a nepotřebuje k tomu vědomosti z oboru.
Naštěstí autoři těchto článků nejsou mými bankéři, kteří by mi měli radit, protože nechat si poradit od lidí, co o svém oboru nic nevědí je právě daleko horší, než zaplatit nějakou korunu bance za službu atd...
Ptám se tedy, jestli vaše podklady nejsou jen blud redaktora, který přemýšlí, co a jak napsat a hlavně, jak vzbudit reakci čtenářů, kdy se ozve nějaký klient, který spíše nádává, ale kdo ví, jak to bylo ve skutečnosti... Pracoval jsem v televizi a v rádiu jako redaktor a proto jsem si jist a k tomu jsem znalý oboru bankovnictví, že většina řádku v tomto článku jsou hlouposti.... Či mlhavé informace....
Klientům, kteří nejsou spokojeni radím, aby do banky šli a pevně věřím, že díky flexibilitě velkých bank se najde řešení a budou spokojeni všichni... Ale mějte na paměti, že nic nejde zadarmo.... Což z vlastní zkušenosti a zkušenosti mých kolegů z jiných bank přispívá i fakt, že jsme zaznamenali klienty, kteří budou, či ruší účty u mbanky, kde je sice základ zdarma, ale flexibilita a možnosti banky skromné...
S pozdravem
Patrik Šmíra
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2008 16:13 | kve

Ja jsem se (taky) nechal nachytat nizkymi uroky hypoteky u KB (pochopitelne jen prvni rok ... pak to xxx natahla). Takze mam u ni i ucet kam si "musim" nechavat posilat vyplatu. Ale vite co se stane, kdyz mi tam ta vyplata prijde? Zustane tam jen minimum, ktere pokryje splatku hypoteky a uctu. Vse ostatni se ihned presune do MBank :-D. Ale uz se tesim az mi skonci fixace ... udelam papa KB jednou pro vzdy :-P.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2008 15:58

S Bugem ztrácíte čas, Michale. To je takovej ten typickej stěžovatel, který chce jen nadávat a nic nechce řešit. Resp. si myslí, že jeho problémy za něj někdo vyřeší.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2008 13:18 | Michal Kára

Pokud vam to pomuze, tak odejit se da i pri zmene fixace.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2008 12:43 | bugo

Mám hypotéku v KB 2 roky mám splaceno 20 % a ještě mi bude trvat asi 5-6 let než to doplatím, abych mohl odejít. A to, že mi předevčírem přišlo navíc dalších 20 kč asi za výpis z výpisu to není blud. Takže odejít od banky, kde máte hypotéku je velmi složité nebo skoro nemožné. Ale pokusím se .
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2008 11:17 | Michal Kára

Ona totiz sazba CNB se sazbou za kterou se daji realne pujcit penize prilis nesouvisi, zvlast v soucasne situaci. A se sazbami hypotek uz teprve ne.

Kdo zveda poplatky? Zrovna predevcirem jsem se dozvedel, ze moje banka (Raifka) bude nektere poplatky rusit. Navic v situaci kdy existuje mBank / Fio s prakticky nulovymi poplatky pokladam diskusi o "opravnenosti" bankovnich poplatku za absurdni.

Ano, mate pravdu, autorum serveru Bankovnipoplatky.com jde hlavne o to populisticky brecet jak jsou bankovni poplatky strasne nespravedlive a brat za to penize :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2008 10:23 | bugo

přes pokles úrokových sazeb ČNB zdrazí úroky, zvednou poplatky. Zvednou poplatky i těm co si nic nepůjčují. Tím snadno překonají stav na mezibankovním trhu. Půjčky financují z úspor klientů, kterým platí absolutní minimum nebo nic a ještě je řádně podojí. Výsledek = i přes stávající obtíže nárůst zisku. A O TO JIM JDE - BREČET .
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2008 10:00 | Michal Kára

A jak to souvisi s tim co jsem psal?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2008 8:48 | Michal Kára

Ja bych zavedl anketu o nejabsurdnejsi clanek o bankovnictvi. Horkym kandidatem by byl clanek http://www.bankovnipoplatky.com/autorske-clanky/cnb-rekordne-snizuje-uroky-banky-reaguji-zdrazovanim-7127/ jehoz autori tvrde kritizuji poskytovani hypotecnich uveru bankami a pritom evidentne nemaji ani zakladni pojeti o tom, jak jsou tyto uvery financovany. A to vubec nemluvim o tom, ze by treba tusili jak to za soucasne krize vypada an mezibankovnim peneznim trhu...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Radim Jančura

podnikatel, Student Agency

Zdeněk Bakala

podnikatel, BXR Group

Radim Jančura
ÚSPĚŠNOST
48,39 %

z 31 duelů
×
Zdeněk Bakala
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 26 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services