Vadí vám, že policie bude moci zjistit, kde vybíráte peníze?

Policie by měla mít možnost rychle vidět, kde podezřelí či pohřešovaní vybírají peníze platební kartou. Předpokládá to policejní zákon. Bankám se to příliš nelíbí. Vadí vám, že by policie mohla stopovat vaše výběry hotovosti? Napište, co si o tom myslíte, a přečtěte si názory ostatních.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 12. 2008 18:20, jirka

Pamatuju si,jak Langr,když jěště nebyl u koryta vykřikoval,že žijeme v policejním státě a že on to změní.No,změnil to,jen co je pravda...Už chybijou jenom ti pánové v šedých oblecích,co majou za klopou schovanej odznak fízla,jako ve Švejkovi.Ostatně,my jsme národ Švejků,tak dobře nám tak.

+11
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

12. 12. 2008 9:23, Jarmila

Dobrý den,

Nechápu proč by měl mít někdo cizí přístup k mým poctivě vydělaným penězům, i když by mohl někdo oponovat, že když jsou poctivě vydělané může mě to být jedno ale tady jde o přincip a připomíná to jisté praktiky z minulosti.Zásadně s tím nesouhlasím!
Jarmila

-24
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 27 komentářů)

14. 12. 2008 14:47 | Jadronova

V žádném případě!!!!! To nás budou za naše peníze kontrolovatr a slídit v našem soukromí???!!!!!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 12. 2008 17:54 | Daniel

Jarmilo, ty poctivko, jsi vedle jak ta jedle (z principu)
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 12. 2008 10:50 | Milan

A bude mít policie přístup k údajům o platebních kartách vydaných v zahraničí?
George Orwell měl v 1984 pravdu se vším, jenom se trochu seknul s datem. Asi tak o 40 let a bude to! Jinak mne vždy fascinuje, jak komunističtí poslanci každý rok předkládají návrh zákona o majetkových přiznáních. To je jenom začátek.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 12. 2008 9:23 | Jarmila

Dobrý den,
Nechápu proč by měl mít někdo cizí přístup k mým poctivě vydělaným penězům, i když by mohl někdo oponovat, že když jsou poctivě vydělané může mě to být jedno ale tady jde o přincip a připomíná to jisté praktiky z minulosti.Zásadně s tím nesouhlasím! Jarmila
-24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 12. 2008 1:20 | friday13

Zatím to nevadí,vyberu z banky celý svůj malý měsíční příjem a budu platit všude hotově!!! Horší až uzákoní placení pouze kreditkami(což se chystá)!!! Tam už mi to vadit bude protože budou mít přehled o tom co jím,používám atd... Ale stejně si nepomůžu ani já ani ostatní.....chystají se horší věci.....bude se povolovat ,kam kdo může a nesmí jet a s kým se může stýkat a s kým nesmí.....co může pěstovat na svém pozemku a co ne ... a další zrůdnosti!!! o podkožních čipech ani nemluvím...také otázka 1-3 let. Pak už budou vědět i jak často chodíte na záchod.........a s kým se stýkáte ve volnu...
K článku výše-všechny banky jsou řízeny lidmi kteří toto ,co píšu vymysleli!!! TENTO ČLÁNEK JE JEN PRŮZKUM REAKCE VEŘEJNOSTI!!!!!!!
Vadí vám, že by policie mohla stopovat vaše výběry hotovosti? Napište, co si o tom myslíte, a přečtěte si názory ostatních..........jako na kriminálce
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 23:45 | Stella

Naprosto souhlasím s husqwarnou. Zbytek jsou jen kecy rádoby k věci...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 12. 2008 18:20 | jirka

Pamatuju si,jak Langr,když jěště nebyl u koryta vykřikoval,že žijeme v policejním státě a že on to změní.No,změnil to,jen co je pravda...Už chybijou jenom ti pánové v šedých oblecích,co majou za klopou schovanej odznak fízla,jako ve Švejkovi.Ostatně,my jsme národ Švejků,tak dobře nám tak.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 17:22 | Patrik

Ideální by bylo, pokud by policie po skončení vyšetřování (nejdéle však po -řekněme- 5 letech) byla povinna sledovaného informovat o tom, že byl sledován. Pak by odpadly takové ty "malé domů", kdy někdo "ze známosti" pro někoho tu a tam něco zjistí, protože by věděl, že dříve nebo později, by se na to přišlo. Pak ať má policie pravomoci klidně i širší.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 14:25 | Ach jo....

Nevím jaké detaily z výběru či nákupu kartou policie uvidí. Ale represivní instituce, která neumí udržet v tajemství vůbec nic, ani to , že odposlouchává samotného prezidenta a co si telefonoval a dává to k dispozici bulváru a jiným novinářům.... to bych si rozmyslel. A tak slovy klasika Jaroslava Haška volám : "Zákonodárci ... NEBLBNĚTE ... jsou tu lidi". A nebudete vždycky zákonodárci, dodávám já.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 14:00 | IR

To je ale ŠÍLENOST. Dát do rukou policie takovýto nástroj. O šmírování bylo již tady dost napsáno. Ale dokáže si někdo představit, kolik bytů občanů bude následně vykradeno poté, co si vyzvednou zajímavější částku z bankomatu v hotovosti ? A že se ty správné informace ONLINE dostanou na správná místa k osobám pohybujícím se za hranou zákona TO SI PIŠTE. Případně, že je stejným způsobem jako osoby pohybující se za hranou zákona mohou využít v mimoslužebních hodinách zakuklení vycvičení příslušníci samotné ozbrojené represivní složky „Pomáhat a chránit“. TO SI PIŠTE TAKY. A takové ty KECY že to je vyloučeno a že to bude zabezpečeno vyvrací samotný návrh pana poslance Bendy na trestání novinářů za zveřejnění úniků informací od policie. Od této policie totiž unikne cokoliv.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 13:58 | Colombo

A z amerických detektivek je také dobře známo, co dělají "zločinci" - tedy ve filmech obvykle obyčejní občané často pronásledovaní nějakou "utajovanou" státní organizací (nebo někým, kdo získal přístup k těmto informacím), aby je podle plateb kartou nikdo nemohl sledovat - všechno platí pouze v hotovosti. Takže když výběr z bankomatu, tak vše najednou (anebo spíše na pobočce a přitom zrušit bankovní účet).
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 11:24 | cosmo

nevadi mi to, vubec - ale za predpokladu, ze uvidi jen kde vybiram a bez dalsich detailu. To co mi vadi a z ceho mam strach je aby se to nedostalo do nepovolanych rukou, coz se v ceske policii a legislative muze stat raz dva...
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 10:45 | Petr

No proč by to mělo vadit,Stejně si v tomto státě uřednici dělají co se jim líbí.Například exekutoři vám zablokuji váš účet a nic proti tomu nezmůžete tak proč by nemohla policie vědět o každém pohybu vašich peněz. Když se nám to nebude líbit tak se na to schválí zákon a stejně nic nezmůžeme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 10:26 | jan

Tak na komunisty se nadávalo, že smírují každého a všechno a co dělá tahle nynější mocenská sebranka ??? Prostě samopaly pro nastolení pořádku a svobody občanů této republiky jsou NEZBYTNÉ !!!!!!!!§§§§§§§§§§§§
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 10:24 | Ubu

Ano,vadí. Příliš snadno zneužitelné. Soudní povolení to zneužití aspoň trochu komplikuje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 9:57 | ne

Hlavne, ze stat rozhazuje penize oknem a kazda zakazka pro stat je nekolikanasobne drazsi. Rozhazuji penize a lidi se ani kolikrat nedovi za co. Hlavne ze furt zvysuji dane. A chteji vice monitorovat lidi. To asi proto, aby mohli vice rozhazovat. Zrejme sobe, rodine, rodinnym firmam, znamym za uplatek a kamaradum.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 9:57 | Rudolf

Protože mezi policii je stále dost nepoctivých jedinců, což je způsobeno překotným náborem, kdy se příliš nehledí na bezúhonnost, nepovažuji toto řešení za šťastné. V současné době má policie dost nástrojů na to, aby podezřelou osobu sledovala a na základě důkazů usvědčila. Nesnažme se zavést policejní stát. Již samotná skutečnost, že exekutoři mají právo vniknut do bytu nebo domu, aniž se obtěžují zjistit, jestli se jedná o majetek dlužníka nebo bezúhonného občana je zarážející a nedůstojné civilizované země a odporuje zákonu o nedotknutelnosti soukromého majetku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 9:31 | P.C.

U politiků by se měly zveřejňovat veškeré výběry a platby všemi kartami, kterými disponují, na jménu na kartě by v takovém případě záležet vůbec nemělo. Jsou to, konec konců, naše peníze.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 8:56

Ne u NEPLATIČŮ, POHŘEŠOVANÝCH mi to nevadí
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2008 8:50 | V. Sulek

Je třeba, abychom byli pěkně monitorováni. Občanská ovečka musí být poslušná. Musí být hezky v ohrádce, dávat vlnu, masíčko, a když se prochází "volně" po pastvinách? Pak musí ovčákův pejsek vědět o každém jejím kroku. Ovečka musí být hlídána, očipována, a musí vědět, že to, že je hlídána pejskem, je pro její dobro. Tam venku totiž číhají hladoví vlci s nepěknými, teroristickými úmysly.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Kočka

podnikatel

Tomáš Hudeček

politik, primátor Prahy

Jan Kočka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Tomáš Hudeček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services