Diskuze: Kampaň Birellu v metru sklidila na sítích kritiku. Za provedení i načasování
Negativní ohlasy na sociální síti LinkedIn rozpoutala nedávná reklamní akce značky Birell, kterou vlastní Plzeňský prazdroj. V pražském metru v ranních hodinách rozdával promo tým značky kolemjdoucím plechovky nealkoholického piva. A podle uživatelů i nezletilým.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
16. 5. 2025 10:38 | Jakub9
16. 5. 2025 9:06 | esquire
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2025 8:43 | esquire
15. 5. 2025 22:55 | anezkaceska
15. 5. 2025 18:27 | Codik