Neplatit povinné ručení bude od ledna hodně drahé

Věra Tůmová | rubrika: Co se děje | 15. 10. 2008 | 12 komentářů
České kanceláři pojistitelů došla trpělivost a hodlá pořádně zatočit s neplatiči povinného ručení. Chce je přivést k rozumu tím, že je bude pravidelně upomínat a dávat jim pokuty, případně na ně poštve časem i exekutory. Neplatičů je až 850 tisíc.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

15. 10. 2008 9:25, Zdenek

Souhlasím s tím u toho co vědomně neplatí a jezdí. A co ten, který sbírá a má doma v garáži třeba třicet motocyklů s SPZ a nejezdí na nich, ale odhlášení sníží jejich cenu? Dát je všechny do depozita a každý rok obnovovat.

+4
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 10. 2008 14:14

Citace - Zdenek / 15.10.2008 10:00

Systém povinného ručení je vůbec špatně nastaven. Třicet let platím povinné ručení a pojišťovna za mě nic neplatila. Mám tedy velkou výhodu a mohu platit o 1000 Kč/rok méně než ten, kdo pojišťovnu stojí statisíce.



Není nad tyhle hospodské rozumbrady.

To, že jsi dosud neboural, neznamená, že tak nikdy neučiníš. Máš moc velké mínění o svých řidičských schopnostech. Vlastně jsi toho na cestě zažil dost málo, když takhle mluvíš.

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)

21. 11. 2008 15:27 | viking

nahlaš ukradeny
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 11. 2008 20:12 | jarda

Jak to mám udělat když mám doma 2 roky čísla od 2 aut už nejsou byly rozebrány na náhradní díly a ostatní do zběru a nechtěj mi to zrušít?To bodle nového zákona budem platit za značky?Ty co to vymysleli tento super zákon by mohli poradit jak ty auta zrušit když nejsou.Děkuji
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 10. 2008 14:51 | Ilona

Pořád nechápu proč si naši zákonodárci neberou příklad z vyspělých zemí a vymýšlí způsoby, jak nás donutit trávit dovolenou běháním po úřadech a placením zbytečných poplatků za depozita. Ve Švýcarsku to například funguje tak, že každý kdo vlastní 1 až X vozidel platí povinné ručení pouze za 1 vozidlo, samozřejmě to z nejvyšším obsahem, které vlastní. A je to.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 10. 2008 9:15 | Zdenek

Za 1) já tobě také nenadávám do hospodských rozumbradů-mimochodem hospody navštěvuji velmi sporadicky. Za 2) žádné velké mínění o svých schopnostech nemám-myslím si, že jsem pouze průměrný řidič a nehoda může potkat každého kdykoliv-pouze jsem konstatoval skutečnost. Trochu jsem jezdil-několik let pracoval jako řidič z povolání. Soukromě mám najeto asi 200 tis.km. Máš pravdu moc jsem toho na silnicích nezažil-spíš jsem měl štěstí. Zato ty máš patent na rozum-jsi prostě jednička.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 10. 2008 14:17

Víš o tom prdlajs a budeš se tu ohánět statistikami.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 10. 2008 14:14

Citace - Zdenek / 15.10.2008 10:00

Systém povinného ručení je vůbec špatně nastaven. Třicet let platím povinné ručení a pojišťovna za mě nic neplatila. Mám tedy velkou výhodu a mohu platit o 1000 Kč/rok méně než ten, kdo pojišťovnu stojí statisíce.


Není nad tyhle hospodské rozumbrady.
To, že jsi dosud neboural, neznamená, že tak nikdy neučiníš. Máš moc velké mínění o svých řidičských schopnostech. Vlastně jsi toho na cestě zažil dost málo, když takhle mluvíš.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 10. 2008 11:00 | Věra Tůmová

Dobrý den Františku, pro upřesnění - žádná další a nová organizace nyní nevzniká, jen se novelou zákona mění dosavadní kompetence ČKP. S pozdravem VT
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 10. 2008 10:13 | František

Citace - Zdenek / 15.10.2008 09:25

Souhlasím s tím u toho co vědomně neplatí a jezdí. A co ten, který sbírá a má doma v garáži třeba třicet motocyklů s SPZ a nejezdí na nich, ale odhlášení sníží jejich cenu? Dát je všechny do depozita a každý rok obnovovat.
Je to nehorázný bordel ,že vzniká další organizace ,která chce okrádat majitele vozidel, 90 % vozidel je nepojízdných a v opravě, tyto budou platit i když nebudou jezdit. Odhlašování a opětné přihlašování je u nás velmi složité a není zadarmo ,včetně stráveného času na úřadech. Nevím z jakých údajů se došlo že vzniklo tolik nepojištěných havárií,jelikož žádná hodnověrná a nestranná statistika neexistuje. Nikde se neuvádí kolik bylo zaplaceno na fiktivních podvodných havárií , kterých se účastnili i zástupci policie . Nemohu pochopit jak někdo může takový zákon schválit,to se může jenom stát v naší republice. Všichni rozhodují bez nás a o nás za naše peníze.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 10. 2008 10:00 | Zdenek

Systém povinného ručení je vůbec špatně nastaven. Třicet let platím povinné ručení a pojišťovna za mě nic neplatila. Mám tedy velkou výhodu a mohu platit o 1000 Kč/rok méně než ten, kdo pojišťovnu stojí statisíce.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 10. 2008 9:45 | Pavel

Podle mě by se hlavně mělo udělat něco s tím, jak funguje ten systém povinného ručení. Zákon dává za újmy na zdraví, nebo dokonce smrt, tak směšné částky, že pojišťovny dají za vypíchnuté oko řádově stejně jako za prasklé přední sklo. Za smrt se vyplácí hodnota trošku ojeté fabie. Je mi ale jasné, že naše společnost tohle nebere jako prioritu a pojišťovny budou proti tomu tvrdě lobovat argumentem "škody na zdraví se nedají vyčíslit penězi", což v překladu do praxe znamená "vyplácíme směšné částky".
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 10. 2008 9:25 | Zdenek

Souhlasím s tím u toho co vědomně neplatí a jezdí. A co ten, který sbírá a má doma v garáži třeba třicet motocyklů s SPZ a nejezdí na nich, ale odhlášení sníží jejich cenu? Dát je všechny do depozita a každý rok obnovovat.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 10. 2008 8:25 | mirek

Snad se to teď už opravdu povede . Porovnání databází pojišěných a přihlášených vozidel se slibovalo už při zavádění povinného ručení v roce 2000 Pokud je pravdou ,že je těch nepojištěných několi set tisíc ,tak to je opravdu nejvyšší čas s tím něco udělat.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vlastislav Bříza

podnikatel, Koh-i-noor

Ivan Pilip

exministr a podnikatel

Vlastislav Bříza
ÚSPĚŠNOST
20,00 %

z 5 duelů
×
Ivan Pilip
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services