Musíte na pobočku. Banky dál komplikují rušení účtu

Skoro každá chce být digitálním lídrem. Když ale přijde na rušení účtu, najednou je elektronické bankovnictví k ničemu. Nezměnily to ani dva roky s covidem.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 5. 2022 10:22, Maxík

Dobré téma, o kterém se bohužel moc nemluví. Je potřeba to bankám připomínat pokaždé, když plácají o digitalizaci, klientské vstřícnosti a podobně. Nejabsurdnější je ta změna účtu v rámci stejné banky: Nechceš už zbytečně platit za něco, co novým klientům nabízíme zdarma? Musíš na pobočku a tam strávit půl hodiny - to by tak hrálo, aby sis to jednoduše změnil online. (Osobně vyzkoušeno, bohužel.)

+44
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

4. 5. 2022 7:11, berta

banky nesmi delat potize pri ruseni uctu proste nesmi musi se chovat ke klientovi dlusne odborne

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 34 komentářů)

4. 5. 2022 10:52 | Pavel

lzete: "Takzvaná mobilita však neřeší situaci, kdy se chce klient zbavit běžného či spořicího účtu, který už nepotřebuje." U nektery bank jde mobilita pouzit i na tento priklad, sam jsem pomoci Air bank zrusil dve banky. A slo to prekvapive snadno, v bankovnictvi jen zadate cisla uctu potvrdite a je to.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2022 10:48 | Karel

Vono stačí si počkat až banka bude měnit obchodní podmínky, což se děje neustále a pak třeba datovou schránkou poslat nesouhlas s novými podmínkami.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2022 10:24 | Michal Kubeček

Ona totiž ČSOB má takovou fintu: i když u ní člověk zruší všechny účty a žádné jiné produkty u ní nemá, stejně ho dál eviduje jako klienta a dál ho vesele spamuje různými upozorněními, např. na aktualizace ceníků a obchodních podmínek. Musí se explicitně požádat o vyřazení, teprve potom od nich máte pokoj. Ale nedělám si iluze, že by byli jediní, kdo to takhle praktikuje.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2022 10:22 | Maxík

Dobré téma, o kterém se bohužel moc nemluví. Je potřeba to bankám připomínat pokaždé, když plácají o digitalizaci, klientské vstřícnosti a podobně. Nejabsurdnější je ta změna účtu v rámci stejné banky: Nechceš už zbytečně platit za něco, co novým klientům nabízíme zdarma? Musíš na pobočku a tam strávit půl hodiny - to by tak hrálo, aby sis to jednoduše změnil online. (Osobně vyzkoušeno, bohužel.)
+44
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2022 10:19 | Fil

Citace - Škodolibka domácí / 04.05.2022 09:46

To je úplně zbytečné téma ... kolik účtů za život člověk ruší? Pokud jsem v bance spokojený, tak nemám přece důvod účet rušit.

Nezkusíte si ten článek nejdřív přečíst?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2022 10:09 | Tomáš Marný

Citace - Škodolibka domácí / 04.05.2022 09:46

To je úplně zbytečné téma ... kolik účtů za život člověk ruší? Pokud jsem v bance spokojený, tak nemám přece důvod účet rušit.
A co třeba Trinity a její téměř neustálé nucení do zakládání nových účtů, pokud chce mít člověk lepší úročení?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2022 9:51

Citace - Milan Hrazdira / 04.05.2022 07:35

Když jsem chtěl zrušit účet u ČSOB, musel jsem si sjednat schůzku na pobočce. Přestože banka schůzku 2x potvrdila, pracovník o ní nevěděl a věci se musel ujmout jeho kolega. Po sepsání dokumentů ke zrušení účtů je banka nezadala do systému, takže tento dokument banka nevzala na vědomí a zrušený účet běžel dál. Musel jsem ho rušit přes reklamační oddělení. Jako výsměch mi 3 měsíce po skutečném zrušení přišla aktualizace smlouvy. Toto není pouze zanedbaná digitalizace, to je buď bordel, nebo zlí úmysl. Já takovému správci již své peníze nikdy nesvěřím.
zlí úmysl, tak to jistě :D
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2022 9:46 | Škodolibka domácí

To je úplně zbytečné téma ... kolik účtů za život člověk ruší? Pokud jsem v bance spokojený, tak nemám přece důvod účet rušit.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2022 9:33

Za založení účtu by měl být poplatek, aby si to lidi pořádně rozmysleli a zbytečně neobtěžovali, když účet nepotřebují.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2022 9:31

Je to správné švihejte na pobočku, snad si nemyslíte, že budete každý den rušit nebo zakládat nový účet.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2022 7:35 | Milan Hrazdira

Když jsem chtěl zrušit účet u ČSOB, musel jsem si sjednat schůzku na pobočce. Přestože banka schůzku 2x potvrdila, pracovník o ní nevěděl a věci se musel ujmout jeho kolega. Po sepsání dokumentů ke zrušení účtů je banka nezadala do systému, takže tento dokument banka nevzala na vědomí a zrušený účet běžel dál. Musel jsem ho rušit přes reklamační oddělení. Jako výsměch mi 3 měsíce po skutečném zrušení přišla aktualizace smlouvy. Toto není pouze zanedbaná digitalizace, to je buď bordel, nebo zlí úmysl. Já takovému správci již své peníze nikdy nesvěřím.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2022 7:12 | Pavel

Ůčet v Air Bank mám jen proto, abych přes jejich on line bankovní mobilitu mohl rušit účty v ostatních bankách. Přes on line bankovní mobilitu lze zrušit i spořící úcty (zrušil jsem ČSOB, Hello Bank). Bankovní mobilita Air Bank je skvělá, nechápu proč ji nepoužívá víc lidí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2022 7:11 | berta

banky nesmi delat potize pri ruseni uctu proste nesmi musi se chovat ke klientovi dlusne odborne
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2022 5:43 | xls

U Fio to tak jednoduché není. Mám tam starý speciální účet, který je po změně podmínek nepoužitelný, na jiný typ převést nejde, zrušit nejde přes internet ano pobočku, protože by se zároveň zrušili ostatní účty a přístup do bankovnictví.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivan Pilip

exministr a podnikatel

Daniel Volopich

podnikatel

Ivan Pilip
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Daniel Volopich
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services