Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Vlasta Parkanová
politička
František Janeček
producent a podnikatel
90,00 %
z 10 duelů
54,55 %
z 11 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Slevy: někdy jde o klamavé obchodní praktiky
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
28. 7. 2008 1:08, jezevec
zákazník by se měl rozhodovat výhradně podle toho, zda mu cena připadá přijatelná. pokud se někdo rozhoduje podle výše slevy, koleduje si aby o svoje peníze přišel. krám v ceně sta korun nekoupim přece za 200, jen protože ho někdo slevní z litru.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
28. 7. 2008 20:08, Igor Šíp
Zákon o ochraně spořebitele je špatný jako skoro všechny zákony v ČR! Nahrávají prodejcům a ne kupujícím!Já bych doporučil zákonodárcům uzákonit zákon, kde by nesměla být informace ohledně slev v %. Pouze by tam musela být uvedena současná cena, nic víc. Tím by se vyřešil problém s %!Dále bych doporučil, aby všechny informace na výrobku, nebo službách byly napsány stejně velkými písmeny!A ne jak je to obvyklé, že velmi důležité informace jsou napsány někdy v rohu velmi malými písmeny a člověk to někdy ani nepostřehne!
Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)
5. 5. 2016 17:05 | valešovav@seznam.cz
29. 7. 2008 17:13 | Jaromír Adámek
Ale tak to v současném zákoně je? Nebo ne? Jsem ho nečetl, ale nedávno bylo v TV, že na každém zboží musí být koncová cena (a nestačí jen přidat cedulku -xx%).
Zákon v tom právě chrání kupujícího, aby hned viděl cenu a mohl si vybrat.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 7. 2008 20:08 | Igor Šíp
28. 7. 2008 13:49 | Ols
28. 7. 2008 11:10 | bull
28. 7. 2008 1:08 | jezevec
28. 7. 2008 0:39 | HonzaH