Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Petr Sýkora
podnikatel, Dobrý anděl
Viktor Kožený
podnikatel a kriminálník
0,00 %
z 1 duelů
100,00 %
z 12 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Které banky jsou největší v Česku? Žebříček podle počtu klientů a spravovaných peněz
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
17. 3. 2022 8:16, Petr
Zisky mají obrovské, ale lidem na spořících účtech mnoho nedají, hamouni. Spíš menší banky Trinity, Creditas. Ty velké hrabou hlavně pro sebe.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
17. 3. 2022 9:34, Pavel
Česká spořitelna, ČSOB, RB a Moneta jsou technologickými lídry na bankovním trhu. Jejich internetové bankovnictví i appky jsou dovedeny k dokonalosti. Co nevidět rozdrtí malé banky. Šudlat se v garážovce typu FIO, Creditas či Trinity lidi prestane bavit. Krom zoufalců z finexpertu. A ufinancovat technologický rozvoj jako mnou uvedená čtyřka FIO a spol. už nezvládnou.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 34 komentářů)
25. 3. 2022 12:14 | Maty
Citace - Jiří MOC / 21.03.2022 18:06
Pane Jiří, čemu přesně nerozumíte na tomto odstavci hned v úvodu? "V našem přehledu se zaměřujeme na banky, které zajišťují služby běžným klientům a nesoustředí se jen na firemní nebo privátní (nejbohatší) klienty. Chybí v něm tedy například JT Banka nebo PPF banka." Mimochodem, JT zdaleka není jediná česká banka (nemluvě o tom, že je spíš slovenská). V přehledu "Kdo vlastní banky v Česku" JT Banka nechybí, tak si můžete doplnit informace: https://www.penize.cz/osobni-ucty/429689-kdo-vlastni-banky-v-cesku-a-ktere-jsou-ceske-prehled-majitelu
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2022 9:57 | Vladimír L.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2022 9:37 | Vladimír L.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 3. 2022 18:06 | Jiří MOC
21. 3. 2022 13:58
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 3. 2022 13:35 | Tomáš Marný
Citace / 17.03.2022 17:33
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 3. 2022 11:10 | Škodolibka domácí
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 3. 2022 8:25 | Petr
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 3. 2022 19:18 | Česká spořitelna
Na e-mailové notifikace o platbách se podíváme. Děkujeme.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 3. 2022 22:49 | Vladimír L.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 3. 2022 22:18
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 3. 2022 17:33
17. 3. 2022 15:21 | Česká spořitelna
Citace - qwertz / 17.03.2022 14:19
Dobrý den, George za dobu své existence ušel značný kus cesty, jeho podoba prošla velkou změnou a počet funkcí se rozšířil. Spoustu věcí jsme implementovali na základě klientských námětů. Příchozím námětům nastavujeme priority s ohledem na to, kolik klientů, a jak často, by danou funkci využilo a zda existuje alternativa v desktopovém nebo mobilním Georgi. Proto se může stát, že některé funkčnosti mohou být aktuálně dostupné jen v Georgi na webu a jiné zase jen v mobilní aplikaci. Naším cílem je George vylepšit tak, aby vyhovoval uživatelům z obou skupin, tedy těm, co ho mají v mobilu i těm, co ho využívají jen přes webové rozhraní. Samostatná aplikace George klíč nám dávala smysl v době, kdy George využívalo více klientů na desktopu než v mobilu. Aktuálně se však poměr těchto uživatelů změnil a my v souladu s tím podnikáme kroky ke sloučení mobilního George a George klíče do jedné aplikace. Máme radost, že jsou naše snahy úspěšné a že náš mobilní George získal ocenění TOP APP Award 2021 a v kategorii Nejlepší mobilní banka v ČR se umístil na třetí příčce.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 3. 2022 15:00 | Škodolibka domácí
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 3. 2022 14:19 | qwertz
Citace - Česká spořitelna / 17.03.2022 11:36
Dobrý den, George byl po spuštění v tak žalosném stavu, že jsem musel okamžitě přejít ke konkurenci, abych mohl účet smysluplně používat. Osobně jsem reportoval řadu chyb/nesmyslů, největší problém je, že vám trvá i několik let, než takovou změnu následně provedete v IB (např. zrušení nemožnosti trvale smazat kontakt v adresáři). Podobný problém bude rozdělení aplikace pro chytré telefony na dvě části - mobilní bankovnictví George a aplikaci pro potvrzování George klíč, kde se navíc George klíčem se potvrzují i transakce zadané v mobilním George - kolik let si na to uživatelé stěžují?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 3. 2022 11:36 | Česká spořitelna
Citace / 17.03.2022 10:29
Dobrý den, budeme rádi, když nám dáte vědět, proč hodnotíte naše bankovnictví jako katastrofální. Vaše konstruktivní kritika nám může pomoci naše služby vylepšit a zajistit tak lepší zážitek při obsluze účtu i vám. Současně bychom rádi věděli, proč se domníváte, že našich služeb využívají především senioři. Rádi se s vámi na toto téma v této diskuzi pobavíme. Děkujeme.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 3. 2022 11:29 | Franta
Citace - Petřík / 17.03.2022 09:36
Firmy mají povinnost maximalizovat zisk pro své vlastníky a akcionáře ne pro svoje zákazníky. Vedení které by operovalo pro dobro zákazníka by bylo nahrazeno na první valné hromadě. Pokud chcete zhodnotit své peníze tak je musíte investovat, banky maji v dnešní době dost peněz, aby mohli ignorovat své zákazníky, protože každý má peníze v nějaké bance a málo lidí investuje nebo má peníze doma pod matrací tak proč by se měli banky snažit, když je moderní doba nastavená na ukladání peněz do bank.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 3. 2022 10:29
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 3. 2022 9:58 | eďa
17. 3. 2022 9:52 | Škodolibka domácí
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/2
Předchozí