Investice, které se nezbavíte. Prozkoumali jsme Xixoio

Jiří Hovorka | rubrika: Recenze | 1. 11. 2021 | 72 komentářů
Společnost Xixoio ve velké reklamní kampani slibuje podíl na budoucím úspěchu. Lidem nabízí tokeny za minimálně deset tisíc korun. V recenzi se dočtete, proč takovou investici nedoporučujeme.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 11. 2021 6:49, Nediky

Projekt mě zaujal už asi před půl rokem, ale po přečtení produktových podmínek, zjištění, že cena tokenu XIX je vlastně neznámá a jen na webu společnosti a po zhlednutí videí se zakladatelem panem Watzkem jsem se rozhodl tomuto projektu také vyhnout. Díky za tento článek!

+121
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

1. 11. 2021 7:24

pouze pro stare lidi

-48
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 72 komentářů)

8. 11. 2021 20:15 | Matěj

Citace - Petr / 06.11.2021 11:47

Glocin je společnost, která do XIXOIO taky napumpovala peníze. Je to snad ještě větší podvod než XIXOIO. Celá skupina je postavená kolem Aleše Kohoutka, člena Krejčířova gangu, který si odseděl 7,5 roku. To Vám asi dá obrázek.

Zdroj: https://zpravy.aktualne.cz/domaci/byznys-jmenem-glocin-ales-kohoutek-z-krejcirova-gangu-nabizi/r~ec92a536f02d11e98d520cc47ab5f122/
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2021 16:23 | romanz

co to blábolíš ? jaký zajištění proti inflaci a zabezpečení rodiny ? To si jako představuješ tak že si ty peníze hodil do kanálu ? Protože nic jinýho si s nima neudělal.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2021 11:47 | Petr

Glocin je společnost, která do XIXOIO taky napumpovala peníze. Je to snad ještě větší podvod než XIXOIO. Celá skupina je postavená kolem Aleše Kohoutka, člena Krejčířova gangu, který si odseděl 7,5 roku. To Vám asi dá obrázek.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2021 11:41 | zaměstnanec

Tady vůbec nejde o Partners. Spojitost je jenom v tom, že tohle medium vlastní. V Xixoio jsem pracoval. Alespoň v té době to bylo letadlo jako prase. Za dva roky se vůbec nic nevyvinulo, jenom se inkasovalo od klientů a vyplácelo se z toho "zhodnocení" pro klienty kteří přišli předtím. Společnost stála prakticky před krachem. Jak píše Josef Tětek, token XIX se nedá nikde obchodovat, zhodnocení je nulové. To, že to má mediální kampaň na kterou nejspíš vzali opět od nějakého nebohého investora, kterého dokázal pan Watzke ukecat nesmysly (což je asi to jediné co mu jde), neznamená, že to je super projekt. Myšlenka je to dobrá (pokud by se upravila), ale provedení je tristní.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2021 9:38 | TP

Citace - Radim / 04.11.2021 20:56

Ano to s Vámi souhlasím a díky za doplnění. Pokud chceme být tedy přesní, 7 Stars uvadí na stránkách zhodnocení za 5 let 45,19 % v CZK. ETF MSCI WORLD v CZK 94,78 %. To je o více než 50 % než 7Stars. Data jsem nyní ověřoval na stránkách PIS a Morningstar. Souhlasím se srovnáním trochu jablek hrušek, jen jsem chtěl předešlému autoru naznačit, že je dobré si prověřit, co kupuji a za kolik. A co mi vlastně může nabídnout za možnosti celý trh.S OCP bych se takovou starost nedělal. Jsou zde renomování hráči, kde je to skoro nemožné, že by to nastalo. I zde má klient oddělen majetek od majetku brokera. Můžete pro diverzifikaci si je dát na 2-3 brokery jako to mám já. Jednoduše podílovým fondů už neholduji. Jako investor na dlouhém horizontu mi nepřináší přidanou hodnotu a vidím na trhu lepší nástroje. Ono na dlouhém horizontu každý pocítí, co je to 50 % zaostávat při započtení inflace proti trhu. Podtrhnu vaše slova, že pro začátek je to dobré, kord když tam není vstupní poplatek. Nechci tu dělat mistra světa, ani hodnotit, že je něco špatně. Ale pouze debatujeme :)
Naprostý souhlas s tím co píšete. Těch víc brokerů bych za sebe jenom podtrhl jako součást riskmanagementu... V původním příspěvku jsem chtěl jenom upozornit, že pro nováčka je i ten podílový fond xkrát rozumnější varianta, než zde diskutovaná společnost. :-) Ale koneckonců nějakou pidičást svých prostředků může dát do obojího a za pár let si to vyhodnotí. :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2021 8:51 | Naďa

Každý, kdo si dokáže dohledat informace, bude převážně zařazen, že majitelem firmy je člověk v UK, který co 5 let zakládá firmu a předchozí zanikne. Druhá věc je ta, že kapitál firmy je 2 mil. Těch divných věcí kolem, je hrozně moc. Je super, že je schopný to někdo přiblížit i běžným lidem, kteří věří, že přeci se takové věci nemůžou stát, ale bohužel těch podvodů je teď hodně. Nejde o myšlenku, ta je i dobrá, ale provedení je prostě žalostné. Celý projekt je netransparentní a hlavním znakem krypta je transparentnost! Myslím si, že spousta lidí by ten projekt ráda podpořila, kdyby byl ten token alespoň na burze. Zatím to funguje na dobré slovo. Dobře dát tam 2000, neřeknu nic, ale 10 000 není málo ani moc. Pro běžné lidi to může být i jejich celý polštář.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2021 20:56 | Radim

Ano to s Vámi souhlasím a díky za doplnění. Pokud chceme být tedy přesní, 7 Stars uvadí na stránkách zhodnocení za 5 let 45,19 % v CZK. ETF MSCI WORLD v CZK 94,78 %. To je o více než 50 % než 7Stars. Data jsem nyní ověřoval na stránkách PIS a Morningstar. Souhlasím se srovnáním trochu jablek hrušek, jen jsem chtěl předešlému autoru naznačit, že je dobré si prověřit, co kupuji a za kolik. A co mi vlastně může nabídnout za možnosti celý trh.S OCP bych se takovou starost nedělal. Jsou zde renomování hráči, kde je to skoro nemožné, že by to nastalo. I zde má klient oddělen majetek od majetku brokera. Můžete pro diverzifikaci si je dát na 2-3 brokery jako to mám já. Jednoduše podílovým fondů už neholduji. Jako investor na dlouhém horizontu mi nepřináší přidanou hodnotu a vidím na trhu lepší nástroje. Ono na dlouhém horizontu každý pocítí, co je to 50 % zaostávat při započtení inflace proti trhu. Podtrhnu vaše slova, že pro začátek je to dobré, kord když tam není vstupní poplatek. Nechci tu dělat mistra světa, ani hodnotit, že je něco špatně. Ale pouze debatujeme :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2021 20:56 | Radim

Ano to s Vámi souhlasím a díky za doplnění. Pokud chceme být tedy přesní, 7 Stars uvadí na stránkách zhodnocení za 5 let 45,19 % v CZK. ETF MSCI WORLD v CZK 94,78 %. To je o více než 50 % než 7Stars. Data jsem nyní ověřoval na stránkách PIS a Morningstar. Souhlasím se srovnáním trochu jablek hrušek, jen jsem chtěl předešlému autoru naznačit, že je dobré si prověřit, co kupuji a za kolik. A co mi vlastně může nabídnout za možnosti celý trh.S OCP bych se takovou starost nedělal. Jsou zde renomování hráči, kde je to skoro nemožné, že by to nastalo. I zde má klient oddělen majetek od majetku brokera. Můžete pro diverzifikaci si je dát na 2-3 brokery jako to mám já. Jednoduše podílovým fondů už neholduji. Jako investor na dlouhém horizontu mi nepřináší přidanou hodnotu a vidím na trhu lepší nástroje. Ono na dlouhém horizontu každý pocítí, co je to 50 % zaostávat při započtení inflace proti trhu. Podtrhnu vaše slova, že pro začátek je to dobré, kord když tam není vstupní poplatek. Nechci tu dělat mistra světa, ani hodnotit, že je něco špatně. Ale pouze debatujeme :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2021 20:56 | Radim

Ano to s Vámi souhlasím a díky za doplnění. Pokud chceme být tedy přesní, 7 Stars uvadí na stránkách zhodnocení za 5 let 45,19 % v CZK. ETF MSCI WORLD v CZK 94,78 %. To je o více než 50 % než 7Stars. Data jsem nyní ověřoval na stránkách PIS a Morningstar. Souhlasím se srovnáním trochu jablek hrušek, jen jsem chtěl předešlému autoru naznačit, že je dobré si prověřit, co kupuji a za kolik. A co mi vlastně může nabídnout za možnosti celý trh.S OCP bych se takovou starost nedělal. Jsou zde renomování hráči, kde je to skoro nemožné, že by to nastalo. I zde má klient oddělen majetek od majetku brokera. Můžete pro diverzifikaci si je dát na 2-3 brokery jako to mám já. Jednoduše podílovým fondů už neholduji. Jako investor na dlouhém horizontu mi nepřináší přidanou hodnotu a vidím na trhu lepší nástroje. Ono na dlouhém horizontu každý pocítí, co je to 50 % zaostávat při započtení inflace proti trhu. Podtrhnu vaše slova, že pro začátek je to dobré, kord když tam není vstupní poplatek. Nechci tu dělat mistra světa, ani hodnotit, že je něco špatně. Ale pouze debatujeme :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2021 16:35 | TP

Citace - Radim / 04.11.2021 14:34

Dovolím si dát hlubší náhled k tomu co píšete. Souhlasím, že produkty Partners jsou funkční a dokážou klientům nastřádat peníze. Avšak, že jsou lepší než má trh určitě ne. Například jejich fond 7 Stars za posledních 5 let zhodnotil aktiva 7,74 % p.a. Když přepočtu do české koruny ETF MSCI world, kde náklad není 1,75 % za man.fee a další výkonostní poplatek 20 % nad inflaci v aktuálním roce + 3 % . je tento fond na polovině výnosů. Čili tento druh byznysu spíše vydělá pordcům a správcům těchto fondů. Další věc, že poradce není motivován pečovat o klienta, ale prodávat tyto produkty za provize. Nebo Vám tam strkat další peníze. Jelikož je zajímavé mít přeci investici bez vstupáku, ale pokud je tam necháte 5 let. apk výstupák. Když si spočítám mnákladovost ETF v 7 stars fondu, tak Partners IS zůstává velmi tučná částka na výplatu provize, správu - ať daný rok vyděláte nebo ne. Ale otázkou je co dostáváte od poradce za péči a hodnotu? Krom výjezdu z MojePartnes. Spíše to vnímám, že je to dobrý produkt pro neprofesionální a začínající klienty co nemají moc peněz. I přes to bych šel raději investovat sám. Jelikž bych vidělal o více než 70 % více. To je můj pohled, nechci se tu dohadovat, ale čísla a fakta sedí.
Musíte jenom srovnávat srovnatelné.... Když se podívám ve Vámi uvedeném horizontu na 7 stars, tak za 5 let zvýšili hodnotu podílu o 50%. V CZK. Za stejnou dobu narostl MSCI World index o 100%. V USD. Při zohlednění změny kurzu USD/CZK jsme ale u nárůstu "jenom" o 90%. Příslušně zaměřený ETF bude mít zase výnos nižší, při ponechání měnového rizika na Vás. 7 stars je podílový fond, který musí udržovat likviditu pro případné zpětné odkupy, tj. nikdy nemůže mít zainvestováno 100% majetku do indexu + musí řešit to, že se jedná o korunový fond investující na cizoměnových trzích... Tím chci jenom přiblížit, základní rozdíly a jak se promítají do ziskovosti podílového fondu, nehledě samozřejmě na poplatek, který si za správu účtuje investiční společnost. Pokud se rozhodnete investovat sám, musíte rovněž přihlížet k riziku obchodníka, aby se Vám nestalo, že při jeho odchodu do věčných lovišť zamíří stejným směrem rovněž celá Vaše investice. U IS si v poplatku totiž mimo jiné platíte "pojištění" z Garančního fondu... Atd., atd. Suma sumárum nic není jenom černé nebo jenom bílé. Začít s investováním přes podílové fondy a postupně se dopracovat k nějaké lepší investiční strategii je rozhodně lepší cesta, než nezačít vůbec nebo být hned na začátku "za kavku" v nějaké "superinvestiční" habaďuře... To píšu jako neklient Partners IS... :-)
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2021 14:34 | Radim

Dovolím si dát hlubší náhled k tomu co píšete. Souhlasím, že produkty Partners jsou funkční a dokážou klientům nastřádat peníze. Avšak, že jsou lepší než má trh určitě ne. Například jejich fond 7 Stars za posledních 5 let zhodnotil aktiva 7,74 % p.a. Když přepočtu do české koruny ETF MSCI world, kde náklad není 1,75 % za man.fee a další výkonostní poplatek 20 % nad inflaci v aktuálním roce + 3 % . je tento fond na polovině výnosů. Čili tento druh byznysu spíše vydělá pordcům a správcům těchto fondů. Další věc, že poradce není motivován pečovat o klienta, ale prodávat tyto produkty za provize. Nebo Vám tam strkat další peníze. Jelikož je zajímavé mít přeci investici bez vstupáku, ale pokud je tam necháte 5 let. apk výstupák. Když si spočítám mnákladovost ETF v 7 stars fondu, tak Partners IS zůstává velmi tučná částka na výplatu provize, správu - ať daný rok vyděláte nebo ne. Ale otázkou je co dostáváte od poradce za péči a hodnotu? Krom výjezdu z MojePartnes. Spíše to vnímám, že je to dobrý produkt pro neprofesionální a začínající klienty co nemají moc peněz. I přes to bych šel raději investovat sám. Jelikž bych vidělal o více než 70 % více. To je můj pohled, nechci se tu dohadovat, ale čísla a fakta sedí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2021 1:40 | Pavel

Zdravím a reaguji na příspěvky=negativní,,nevím od kud máte informace,ale pro mě xixoio,je příležitos,jak zabezpečit rodinu a pomoci si vydělat na dovolenou a ještě si pomoci v inflaci,která je přemrštěná=naší vládou,,,,zdraví ,,,Pavel
-18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2021 1:36 | Pavel

Zdravím a reaguji na příspěvky=negativní,,nevím od kud máte informace,ale pro mě xixoio,je příležitos,jak zabezpečit rodinu a pomoci si vydělat na dovolenou a ještě si pomoci v inflaci,která je přemrštěná=naší vládou,,,,zdraví ,,,Pavel
-13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2021 16:19 | Kryptoman

A kolik z těch 10tis kryptomen má nějaký solidní fundament? Ja vidím tak max 5-10. Coiny jako shiba inu nebo dodge jsou totální spekulace a stejne jsem si jich par koupil. Je to proste Sportka a možná to vyjde a možná ne, takhle k tomu pristupuju.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 11. 2021 15:14 | Tokenholder

XIXOIO postavilo novou vzdělávací platformu kryptoakademie.cz a její absolvování je jednou z podmínek certifikovaných poradců z XIXOIO. Kazdy nový tokenholder do ni dostane přístup zdarma. Tak třeba se to nekomu muže hodit.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2021 15:08 | Tokenholder

Cela myšlenka XIXOIO je postavena na 2 atributech - tokenizaci firem a budování komunity. V US tohle frci už dlouho, proč by nemohlo u nás? Napr rada developerských projektu už takto funguje - vyberou se peníze na projekt, za ty dostanou investoři tokeny, peníze se developerovi uvolňuji postupně podle splnenych milníku a z následného prodeje bytu v rámci dev projektu získává tokenholder podíl, chceš-li dividendu. Sounds good to me.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2021 15:00 | Tokenholder

Tak se prý chystá na nejmenovanem mediu duel mezi P. Borkovcem z Partners a R. Watzke z XIXOIO… jsem moc zvědavý na názory a vize obou pánů.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2021 21:49 | Libor

Citace / 02.11.2021 20:58

ano diky GLOCIN jsem vydelal 5 milionu korun za dva dny

Mě by ale zajímal spíš pohled investora než majitele :)
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2021 20:58

ano diky GLOCIN jsem vydelal 5 milionu korun za dva dny
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 11. 2021 10:08 | Matěj

Dobrý den, ano mám, mě a mojí matce pomohli ušetřit zhruba 2,5 milionu, zhodnocení podílových fondů, které využíváme jsou v průměru kolem 7% za posledních 5 let, ano dalšî 1,5% spolknou poplatky, ale za aktivní správu a když se člověk nemusí starat to stojí. Negativních recenzi najdete raketu, byznys dělají stále lidi, Partners jako platforma je skvělá, záleží jak si pak sednete s daným poradcem.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Magdalena Souček

manažerka, Ernst & Young

Jan Švejnar

ekonom

Magdalena Souček
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Jan Švejnar
ÚSPĚŠNOST
80,00 %

z 5 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services