Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Zbyněk Frolik
podnikatel, Linet
Jiří Pehe
politolog
49,21 %
z 63 duelů
50,00 %
z 68 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Kdo vlastní banky v Česku a které jsou opravdu české. Přehled
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
4. 3. 2022 7:54, Pavel
Dle mne se jedná o klamání spotřebitele u všech ústavů, které mají vlastníka v cizině a v názvu Česká .....
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
4. 3. 2022 10:44, karel
Fio je amaterska banka s otresnym jednanim, jsem u nich snad dvacet let, ale bezny ucet mam jen kvuli ebrokerovi, ktery je mimochedem taky naprosto predpotopni aplikace.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 111 komentářů)
3. 8. 2022 13:22 | M
11. 7. 2022 21:59 | Pepa
5. 5. 2022 14:56 | Petr
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 4. 2022 19:26 | Iva
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 3. 2022 12:14 | Jana
Citace - Jiří Vaněk / 06.03.2022 17:44
Odkaz na žebříček největších bank podle počtu klientů, bilanční sumy i zisku máte hned pod článkem.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 3. 2022 10:10 | Matěj
Citace - Milena / 21.03.2022 09:20
Všichni občané ČR. Já i ty, Mileno.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 3. 2022 9:20 | Milena
21. 3. 2022 9:20 | Milena
17. 3. 2022 10:58 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 3. 2022 17:40 | Michal
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 3. 2022 14:30 | Česká spořitelna
Citace - Tomáš / 07.03.2022 09:53
Dobrý den, senioři nad 70 let mohou zadávat platby na pobočkách zcela zdarma a rovněž zcela zdarma může každý klient obsluhovat účet i prostřednictvím bankomatu ČS. Věříme tedy, že i ten, kdo z jakéhokoliv důvodu nechce používat naše internetové a mobilní bankovnictví George, má možnost bezplatné obsluhy svého účtu. George a George klíč jsou aplikace, které v mobilním zařízení zaberou maximálně 200 MB a dosahují na Android i iOS velmi vysokého uživatelského hodnocení (4,8 resp. 4,7 z 5 hvězd). S Georgem běžně pracuje 1,5 milionu klientů, přičemž neevidujeme nijak významný počet stížností na nepřehlednost nebo složitost aplikace. Pokud však bude mít vaše maminka s používáním našeho bankovnictví potíže, může nás kdykoliv kontaktovat, ochotně jí pomůžeme.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 3. 2022 9:53 | Tomáš
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 3. 2022 17:44 | Jiří Vaněk
6. 3. 2022 9:14 | Michal
6. 3. 2022 0:06 | bobo
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 3. 2022 17:04 | Hutník
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 3. 2022 13:41 | Zbyněk
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 3. 2022 12:15 | HH
5. 3. 2022 11:17 | Česká spořitelna
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 3. 2022 11:12 | Česká spořitelna
Citace - Patrik / 04.03.2022 21:44
Dobrý den, vaše negativní zkušenost nás mrzí. Pokud jste se setkal s neprofesionálním přístupem, věříme, že je vaše záležitost už prošetřena a že jsme učinili kroky, které směřovaly k nápravě. Podmínky, které vytváříme klientům pro správu jejich financí, naprosto vyhovují standardům dnešní doby. Klienti své účty mohou obsluhovat zdarma z pohodlí domova a díky bankovní identitě, mají možnost zcela on-line řešit i spoustu jiných záležitostí. V době, kdy klienti mohou zrušit účet u původní banky, aniž by s ní museli jednat, napomáhá větší fluktuaci klientů, což znamená, že i velmi konzervativní klient má možnost snadné změny banky a nemusí sám řešit nepříjemnou administrativu. Všechno za něj vyřeší nová banka. A i přesto, že je změna banky v dnešní době tak snadná, jsme minulý rok otevřeli 150 tisíc nových účtů, odešlo od nás 50 tisíc klientů a dalších zhruba 50 tisíc účtů bylo zrušeno úmrtím klienta. Pozitivní saldo tedy máme 50 tisíc nových účtů. Našim klientům jsme nepřetržitě k dispozici na naší klientské lince, chatech, sociálních sítích a jak vidíte, jsme jediná banka, která přispívá i do těchto diskuzí. Věříme tedy, že dokážeme být všude tam, kde nás naši klienti potřebují.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/6
Předchozí