Vadil by vám odchod do důchodu v 65 letech?

Návrh na prodloužení věku pro odchod do důchodu na 65 let je jen krok od schválení. Poslanci ho pustili do závěrečného čtení v parlamentu. Vadil by vám odchod do důchodu v 65 letech? Podělte se o názor na důchodovou reformu a přečtěte si názory ostatních.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 6. 2008 23:15, Rejpal

Proč později do důchodu ? Nebylo by lepší omezit naše zahraniční mise ? Dále šetřit při výstavbě dálnic - už by měly být dostavěny a údržba je značně lacinější. Z přebytkového rozpočtu dostavět atomovky a začít zpět nakupovat vodárenské společnosti. Zásobovat Evropu elektřinou a pitnou vodou a zisky podporovat státní rozpočet a důchodový účet.
Proč zrovna my máme sponzorovat cizí důchodce - akcionáře podniků, které tady privatizátoři darovali za hubičku. Proč někdo prodal naše podniky které nejsou závislé na mezinárodní dělbě práce (nenakupují a ani neprodávají do zahraničí). Chce to jen místo modré navolit více červené a některé podniky zase dostat pod správu státu. Prostě to vždy přeženeme. Ode zdi (vše společné) - ke zdi (vše soukromé). A kde je zlatá střední cesta ? Energie a voda do rukou státu, spotřební zboží ať vyrábějí soukromníci.

+38
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

9. 10. 2009 16:51, Zdenek

Naprosto souhlasím a potvrzuji! U mně asi po 15 letech každodenní práce na počítači problémy s páteří, s lokty a očima, to stejné u manželky. U manuálně pracujících jsem o tomto neslyšel. To "opotřebování" u fyzicky pracujících je skutečně blábol, snad mimo skupiny velmi těžce pracujících, jako horníci apod.

Zobrazit celé vlákno

-15
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 47 komentářů)

17. 9. 2018 21:59 | Lojza

Nevadí já už v důchodu jsem hahahaha!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 1. 2016 17:32 | Hana

A proč nezrušit důchody úplně?Budeme pracovar prostě do smrti.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 7. 2013 18:39 | cc

před rokem 2008 mi lháři ve vládě slibovali , že půjdu do důchodu v 63 letech, dnes již slyším skoro v 65 letech, jestli to budou po každé měnit tak je to hrozně sprosté. SAMI ŽIJÍ Z NAŠICH DANÍ JEJICH VYSOKÉ PLATY JSOU JEN LEGÁLNÍM NAKRADENÍM SI PENĚZ. Ať ŽIJE SPROSTOTA NAŠÍ VLÁDY.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 11. 2009 3:28 | Vlasta

To vite, ze vadi, protoze to znamena jenom platit a nic nedostat! Kolik lidi se dozije veku 65 let? Malo, protoze zkratka stres je zabije mnohem driv. Je velice snadne operovat skutecnosti, ze klesa pocet tech, kteri do spolecneho duchodoveho uctu prispivaji. To je logicke uz jenom z toho duvodu, ze narusta nezamestnanost a poridit si dite do dnesni doby zacina byt financne neunosne, tedy i porodnost klesne, at tomu nekdo veri nebo ne. Ja bych si dite v teto dobe neporidil ani za nic, a to hlavne proto, ze by to byl iky dluhum, ktere Cesko ma uz dnes ( a bude narustat ) jen otrok a nebude mit z zivota nic jineho nez honicku platit a platit a platit... A pritom, "nejvetsi senzaci, je obycejny zivot", jak pravil klasik a vubec se nemylil.
Kdyz nebude otroku, tak se ti chamtivci, kteri privedli svet do te ekonomicke krize budou past sami jeden na druhem , a to je spravne!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 11. 2009 16:45 | franta neuvirth

určitě by mi vadilo jít do důchodu v 65!!!
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 11. 2009 10:53 | Olda

To,co jste napsal je skutečně blábol,ale Váš.Fyzická práce opotřebovává skutečně většinu orgánů,ať je to páteř,klouby,plíce,žaludek atd.Nechci zpochybňovat Vaši práci i Vaší manželky,ale tvrdou práci nedělají jen horníci,jsou to lidé v hutích,řidiči z povolání,strojvedoucí,lidé u pásu v továrnách,lidé pracující u vydělávání kožešin atd.To co chybí je dřívější zařazování práce do kategorií a dle toho odstupňování let na odchod do důchodu.Myslím si,že i Vy nekoukáte do počítače 8 hodin denně.Tak nezlehčujte práci fyzicky pracujících.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2009 12:37 | jjj...

kdo celý život manuálně pracuje a pokud se důchodu dočká,tak ho do té práce budou vozit na kolečkovém křesle,přečetla jsem si všechny názory zde přispívajících,ale to co tady napsal pan Zdenek mi příjde jak myšlení Našich politiků,věřím že máte problémy s páteří,když sedíte u Pc 15 let,zkuste se více pohybovat nebo změňte práci,ale nestěžujte si.... manuálně pracující mají zdaleka většší problémy než máte Vy u Pc asi jste nikdy neviděl pracovat lidi u pásu ve 3 směnném provozu kde vlastníkem je zahraniční firma,tito lidé se nezataví na přestávku je střídač atd...Vy ovšem nemůžete vůbec vědět o čem je tady řeč!!!
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 10. 2009 13:36 | Pepík

Je to hanebnost.Jsem v zaměstnání od ukončení střední školy a mám jít do důchodu v 65.Co ti flákači na sociálních dávkách,kteří ani dělat nechtějí a na penzi nepřispívají a mají skoro stejné finanční požitky jako já,který celý život poctivě pracuji?Kdo celý život fyzicky pracoval,tak ten se 65 v mnoha případech ani nedožije. A o tohle jde,aby lidé umřeli ještě před důchodem a stát nemusel vyplácet důchody.Prostě hanba a nehoráznost od našich politiků.Když se vše rozkradlo a vytunelovalo - tak také co jiného můžeme čekat - že?????????
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 10. 2009 19:35 | šiška

To by mě vadilo! Už teď mě vadí ten posunutý odchod do důchodu. Manžel mě zemřel, když bylo dítěti 6 měsíců a od té doby jsem se o dítě starala sama a to jsem prala pleny, žehlila atd. A abych dítě uživila, chodila jsem od 1 roku dítěte do práce (mateřská byla 600,-- Kčs měsíčně) a dítě jsem vodila do jeslí! Ráno V 6,30 hod. bylo dítě v jeslích první a domů chodilo poslední v 17,00 hod. Bohužel jinak jsem to dělat nemohla a teď mám jít do důchodu ještě později než chodili naši rodiče? Ty co používají papírové pleny a dostávají ještě vysokou mateřskou - můžou v klidu být doma a ještě děti dávat do školky. Nebo berou mateřskou podporu a ještě chodí do práce a hlídá jim třeba babička. Pak se politici diví, že má stát stále dluhy - není vůbec divu. Místo aby šli do práce a ty dříve narození mohli jít si odpočinout!
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 10. 2009 16:51 | Zdenek

Naprosto souhlasím a potvrzuji! U mně asi po 15 letech každodenní práce na počítači problémy s páteří, s lokty a očima, to stejné u manželky. U manuálně pracujících jsem o tomto neslyšel. To "opotřebování" u fyzicky pracujících je skutečně blábol, snad mimo skupiny velmi těžce pracujících, jako horníci apod.
-15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2009 13:28

Duševně pracující není opotřebovaný!!! No to je mi novina. Už jste zkusil někdy sedět u počítače alespoň 5-7 hod. denně po dobu několika let? Asi ne. Jinak byste nenapsal takový nesmysl. Po několika letech práce s počítačem máte zničenou bederní i krční páteř, špatně vidíte,stoprocentně si "vykoukáte" syndrom suchých očí. Kyčle i kolena jsou v háji a když nemáte od myši počítače zánět šlach nebo tzv.oštěpařský loket, můžete mluvit o štěstí. Já dělám úředníka "jenom" 13 let, a to o čem zde píši jsem si za tu dobu vysloužil. Před tím jsem takové problémy neměl.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2009 12:30 | selský rozum

Jde o to kdo do důchodu odchází, jakou práci vykonával atd. Domnívám se, že lidé fyzicky pracující by měli odcházet do důchodu v 55 letech. Úředníci v 70 letech. Proč? Fyzicky pracijící člověk je opotřebovaný, Duševně pracující není, naopak, musí předat své vědomosti mladším. Zároveň by měla být zavedena ochranná doba před důchdem pro fyzicky pracující lidi, aby nemohli být propouštěni právě kvůli vysokému věku. Také by měla být upravena - zvýhodněna kritéria pro lázeňskou a zdravotní péči pro fyzicky pracující. Důchdy pro osoby, které svým jednáním sobě a nebo jiným způsobily těžkou újmu na zdraví zvláště s trvalými následky by měly mít snížen důchod, resp. část jejich důchdu by měla být převedena ve prospěch postiženého.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 9. 2009 18:10 | Dáša

Už se vidím,jak se plazím po zemi do práce, nebo mě tam veze syn na vozejčku.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2009 16:13 | V.

To je naprostá pravda!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 8. 2009 15:36 | Venda

Zdravím, odchod do důchodu v 65 letech by mi URČITĚ vadil! To může vymyslet jen ten, který nikdy nedělal, jak se říká, rukama! To si můžou dovolit jen ti co se nenadřou. Chtěla bych je vidět, jestli by dělali 12 hodin denně a potom ještě zvládali domácnost! Padali by na "ústa" jako my, pracující ženy!!!
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 6. 2009 14:54 | marika

naprosto souhlasím!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2009 21:50 | bomko

ano vadil by mi odchod do důchodu v 65 letech
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2009 8:28 | markušMJUHV

ˇVadil ,vždyť se ho ani nedožiju . Tohle vymýšlejí jen Ti co sedí za stolem ,celý život nedělají ,tak co by tam neseděli i v důchodu a nechrochtali si blahem.............
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2009 8:28 | markušMJUHV

ˇVadil ,vždyť se ho ani nedožiju . Tohle vymýšlejí jen Ti co sedí za stolem ,celý život nedělají ,tak co by tam neseděli i v důchodu a nechrochtali si blahem.............
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2009 11:51 | kocicakov

Odchod do důchodu v 65 letech by mi NEVADIL a Nevadil by mi i v nižším věku. Posunout hranici dál ano, pro ty kteří mohou a chtějí pracovat , ale to lze i nyní. Změnit pohled na určíté věkové hranice při přijímání do zaměstnání.Od 48,no řekněme od 50 let vás zaměstnavatelé nectějí přijímat do práce.Tak vzniká skupina od 50 let výše která živoří,nepřispívá na součastné důchody a na ten svůj budoucí bude mít "základ "jaký ????? z podpor v nezaměstnanosti a ze sociálních dávek.???? Zakládáme tak na velkou skupinu ŽEBRÁCI ne důchodci. Pokud by odchod do důchodu pro všechny nebyl až v 65 letech tak by tito lidé ,tak jako dříve ,mohli být nápomocni při výchově malých dětí ve své rodině.Mladí by potom mohli lépe najít práci a nebýt diskriminováni tím že mají děti a co když náhodou dítě onemocní - to vás paní nemohu zaměstant vždyť máte děti.Někdy není ostudou se vrátit do minulosti a v nových podmínkách využít zkušenosti našich předků
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet životního minima 2024

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Kocáb

hudebník a politik

Pavel Blažek

politik

Michael Kocáb
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 3 duelů
×
Pavel Blažek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services