Expertka na firemní komunikaci: Reputace se buduje roky, shoří za okamžik
„Transformace firem po covidu je příležitost dělat věci jinak a lépe. Musíme se naučit flexibilitě a umět se trvale přizpůsobovat změnám,“ říká Kateřina Pištorová.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 1 komentářů)
2. 7. 2021 15:43 | HonzaV
Tato jednoduchá pravidla stačí dodržovat dvacet let a nepotřebujete žádné komunikační a transformační experty, kteří z vás jenom budou tahat peníze, protože jejich prvním cílem, na který jsou velmi dobře vyškoleni, je, aby vám prodali sebe.