Dluhopisy se splašily. Kolik vydělaly podílové fondy v únoru

Martin Mašát | rubrika: Komentář | 5. 3. 2021 | 5 komentářů
Letošní únor nepotěšil konzervativní investory v dluhopisových fondech. Výnosy dluhopisů stouply ze strachu z budoucí inflace, což u dluhopisových fondů znamená, že utrpěly ztráty. Oproti tomu ceny akciových fondů si podržely svůj optimistický trend, odvážnější investoři dál počítali zisky.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)

1. 4. 2021 15:52 | David

Pokud ceny dluhopisů klesly, není teď čas na jejich nákup (buy low, sell high)? Protiinflační dluhopisy jsou určitě dobrý nástroj pro ochranu peněz před inflací.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2021 13:48 | Petrr

Vysoký výnos = vysoké riziko. www.rizikovedluhopisy.cz/jak-se-nenechat-okrast-od-financnich-smejdu/
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 3. 2021 10:56 | Dušan

Pokud investice má pa roční výnos průměr cca 6%, tak si zaslouží každý prodejce dobrou provizi.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 3. 2021 14:10 | Škodolibka domácí

Tak každý rozumný investor (ať už sám nebo na radu svého poradce) už dávno přehodil v rámci neakciové části portfolia pozice z dluhopisového fondu do protiinflačního dluhopisu ČR. Při takovém vývoji sazeb jaký je, to na příštích 6 let nemá konkurenci. Proč se trápit v sebelépe diverzifikovaném a řízeném dluhopisovém fondu, když je k dispozici pro neakciovou část portfolia toto.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2021 13:31 | Tomáš

Klasický článek kterých je čím dál tím více, jak nalákat nové investory a tím získat provizi. Opatrně, zato opakovaně plivnout na spořivé lidi s cílem, nahnat je do rizikových investic a především mít z toho co největší provizi.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 855 526 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Dovolená bude drahá, ale letenky za to nemůžou. Připravte si tisíce navíc

Dovolená bude drahá, ale letenky za to nemůžou. Připravte si tisíce navíc

Letecká doprava zažívá největší novodobou krizi. Většina letadel, alespoň v Evropě určitě,...více

Pět minut v hale a dva dny mimo. Jak jsem se nechal očkovat proti koronaviru

Pět minut v hale a dva dny mimo. Jak jsem se nechal očkovat proti koronaviru

Hodně dlouho jsem váhal, jestli vůbec tenhle text psát. Očkování jsem dostal relativně...více

Vagina Quest aneb na samý konec a už nikdy zpátky v hledání vaginálního zdraví

Vagina Quest aneb na samý konec a už nikdy zpátky v hledání vaginálního zdraví

Toto je příběh pátrání po mé vlastní vagíně respektive po její funkční a prospívající...více

O tragédii povinné školní docházky

O tragédii povinné školní docházky

Školy jsou zavřené, děti a studenti se učí doma. Rodiče se chodí modlit k Ministerstvu...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Grondol

podnikatel, Czech International

Karel Janeček

podnikatel, RSJ

Zdeněk Grondol
ÚSPĚŠNOST
50,63 %

z 79 duelů
×
Karel Janeček
ÚSPĚŠNOST
50,53 %

z 95 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.