Škodovka změní kurz. Proč z ní nebude druhá Dacie

Vojtěch Dobeš | rubrika: Komentář | 18. 8. 2020 | 110 komentářů
Mateřský Volkswagen chce změnit směřování Škody Auto. A Českem proběhla vlna odporu: zlí Němci už nedovolí Škodovce stát se českým BMW. Ve skutečnosti bychom možná měli být za změnu rádi – ať jako zákazníci domácí automobilky, nebo lidé víc či míň ekonomicky závislí na její prosperitě.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

18. 8. 2020 9:02, Petr

Ať si kdo chce co chce říká, tak si musi všichni uvědomit že Škodovka není Česká a že všichni včetně Pošíka budou dělat to co jim Němci nařídí a dovolí!!! A jestli to bude levnější a dostupnější auto tak to bude jen dobře!!!!

+167
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 8. 2020 13:02, Bambus

jak ze nedokaze? eurobyrokrati to uz maju premyslene, chcu dat povinnu gps navigaciu a system citania dopravnych znaciek a ze proste ti obmedzia rychlost na 50 ked system vyhodnoti, ze si v meste...to si nerobim srandu

Zobrazit celé vlákno

-19
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 110 komentářů)

19. 8. 2020 9:46 | Alex

Je to stejné jak za RVHP, rusaci určili co můžeme vyrábět a co ne. S tim rozdílem, že fabriky v te době vlastnil stát. Teď máme holou prdel, stat věnoval majetek zmetkum za pakatel, tak musíme poslouchat co řekne majitel a držet hubu.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 8. 2020 8:44 | David

Škoda je stále škodovka,která má stále jméno ale hlavně tradici.Narozdil od Hnujdaje,který se tu roztahuje a ještě uráží Škodovku!Ať táhnou odkud přišli!
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 8. 2020 8:15 | Marek

Nie len škoda ale komplet WV group zaspali dobu dizajnovo a technologický. Napriklat golf ved od 5 generacie robia len safelif bez fantazie. A robia to všetky značky od wv group, spravia jeden model a potom ho bud zväčšia alebo zmenšia . A o kvalite ani hovorit nebudem , opravujem auta 17 rokov a možem povedat že momentalne su aj korejci kvavlitou a kazivostou motorou a podvoskou uplne niekde inde ako wv a spol a o japoncoch tak ty su inde už davno. Wv ma strašne vela vyrobnych vád vo vývoji motorou a rieši to vždy až cez zakaznikov , sposobom kym sa to prejavy v zaruke dobre opravia ked po zaruke ,zakaznik si to pekne odsere. Na rozdiel od inych značiek spravia zvolavačku a vymenia alebo opravia všetkym ktorich sa to týka.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 8. 2020 5:16

Vydělat je z y. Nějak to tam uteklo z i
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 8. 2020 5:12 | Petr F.

Jestli dražší auta vidělávají, tak se nezruší jejich výroba. Ale do portfolia přibudou i levnější. I ta pak vydělají Každá zavedená značka i v jiných odvětvích to tak dnes má. Zákazník to ví a toleruje to. Protože to levnější je vpodstatě i dražší než jinde. U Škody platilo, že to dražší bylo levnější. Asi to teď musí být obojí někde uprostřed.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 8. 2020 1:54 | Jiří

uplne souhlasím.. VW zaspalo s designem .. passat je +- porad stejny. SUPERB proti Passatu je agresivní, líbivý a s vice místem. Nechtějí si sypat popel na hlavu a tak radeji volí toto řešení.. 100 % pravda, co je v tomto příspěvku.Dekuji, ze někdo konečně vi, jak to je..
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 8. 2020 1:50 | Jirka

jak jste uvedl zhora... drahé modely Škoda nestačí vyrábět!!! Tak proč zlevnovat? Kdyby lidé chtěli levnejsi auta, tak by se asi vyrabet stihalo ne?? Kdy naposled jste potkali Škodu ve výbavě active???? To nikdo nechce.. Nikdo nechce méně vybavené auto. Zkuste si zjistit statistiku prodaných aut a vybavovych stupňů!! Superba ve výbavě ambition vidím sporadicky, ale za to LaK nebo Style je téměř každý. Skoda auto nema.momentalne ani kapacity, aby prodávala více vozů. Já na Superba čekal 6 měsíců!! Tak kde chcete vyrabet více vozu?? Je to nesmysl. Golfa nikdo nechce, raději si koupí Octavii. Passata nebo Superba? Raději Superb, Tiguan?? Každý raději koupi Kodiaq.. Skoda je lepší a levnější než VW. Ve všech testech u nas nebo i ve Velké Británii, Německu.. vsude vždy Skoda porazila VW
Tak to asi nebude o tom, co píšete..
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2020 23:46 | Vaclav

Vždyť tsdy živýme celé slavné Německo,chodí si do prace 4 dny v týdnu a berou tam dělníci na linkách 60 000 kč,tady makad4za 30 tak co chtějí idioti??
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2020 22:31 | Michal Kubeček

Citace - youda / 18.08.2020 16:07

Dacia napíše u auta cenu od jenže za to máte jen 4 kola a volant, což nestačí takže když chcete aspoň klima ejhle nejde připlatit musíte o dva levely výbavy výš takže aniž vám to dojde koupíte dácii za cenu italů, korejců nebo frantíků (který mají tu výbavu už v entry modelech) ani nemrknete :-D
Tak přesně tohle byla dlouhá léta cenová politika Škody: lákavá cena u základní varianty "holobyt", ale pokud chtěl člověk výbavu srovnatelnou s tím, co má třeba Ford nebo Kia stejné kategorie jako základ, musel si připlatit a najednou už ta škodovka levnější nebyla. Takhle to ovšem fungovalo jen na českém trhu, v západní Evropě by si něco takového nabízet nedovolili.
Hodně tomu napomáhali i prodejní redaktoři českých časopisů a televizních magazínů, kteří se usilovně snažili lidi přesvědčit, že škodovky patří o kategorii výš, než byla realita.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:57

A proto jich jsou plne bazary.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:44 | Mirek St

Problem ma dve strany... Prvni stranou je to, ze VW ztratil svuj nedavny “drajv” a jeho modely jsou az zoufale nudne, ztraceji v atraktivnosti se Skodovkou a taky s “korejci”... Druhou stranou pak je to, ze se Skodovce darilo angazovat vyborne designery, kteri postupne vytvorili nezamenitelny a hezky design a jako tresnicku na dortu angazovala Skodovka Kabane, pod jehoz vedenim stvorilo designove oddeleni aktualni kompletni modelovou radu, ktera vytecne konkuruje vsem rivalum na trhu. Otazkou tedy je, proc se VW radsi nepodiva kritickym okem na vlastni produkci a neuvedomi si, ze je situace uplne jina - ne ze Skodovka prilis vyrostla, to VW neskutecne zaostal... Mozna si to uvedomili, ale nechteji priznat chyby... Mozna jim pomuze znovuangazovany Kaban.... Je bohuzel smutne, ze spolutvurce nudnych aktualnich VW byl “posunut” do Skodovky. V mych ocich je Oliver Stefani omylem...
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2020 19:33 | standa

přesně naše hrdost na českou automobilku, japonský staropramen a francouzskou vodu, asi jste zapoměli když jste zvonili klíčem, že budete držet hubu a krok a makat pro cizí zájmy, takže odboráři makat a platy dolů podle rumunskejch muklů co montují dacie a jsou spokojeni......
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:29 | Mara

No do řiti......když se odstěhuju do němec a dostanu jejich občanství tak jsem asi čech, všimněte si, že nepíšou vraždil muslim ale němec z cizí země......
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:28 | Někdo

Omlouvám se za menší spam.. sekl se mi mobil a na odeslání jsem klik víckrát. ??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2020 19:27 | Někdo

Jak není česká? Škoda je česká značka, ale akorát patřící pod německý koncern. To je něco jak kdyby jste se narodil v Česku a po x letech by jste se odstěhoval do Německa. Taky nikdy neřeknete, že jste Němec.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:27 | Někdo

Jak není česká? Škoda je česká značka, ale akorát patřící pod německý koncern. To je něco jak kdyby jste se narodil v Česku a po x letech by jste se odstěhoval do Německa. Taky nikdy neřeknete, že jste Němec.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:27 | Někdo

Jak není česká? Škoda je česká značka, ale akorát patřící pod německý koncern. To je něco jak kdyby jste se narodil v Česku a po x letech by jste se odstěhoval do Německa. Taky nikdy neřeknete, že jste Němec.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:27 | Někdo

Jak není česká? Škoda je česká značka, ale akorát patřící pod německý koncern. To je něco jak kdyby jste se narodil v Česku a po x letech by jste se odstěhoval do Německa. Taky nikdy neřeknete, že jste Němec.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:27 | Někdo

Jak není česká? Škoda je česká značka, ale akorát patřící pod německý koncern. To je něco jak kdyby jste se narodil v Česku a po x letech by jste se odstěhoval do Německa. Taky nikdy neřeknete, že jste Němec.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:27 | Někdo

Jak není česká? Škoda je česká značka, ale akorát patřící pod německý koncern. To je něco jak kdyby jste se narodil v Česku a po x letech by jste se odstěhoval do Německa. Taky nikdy neřeknete, že jste Němec.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Karel Komárek

podnikatel, KKCG

Roman Šmucler

podnikatel

Karel Komárek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Roman Šmucler
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services