Desatero jak snadno změnit banku

Věra Tůmová | rubrika: Jak na to | 26. 2. 2008 | 11 komentářů
Banky změní své chování vůči klientům jen tehdy, když budou cítit, že o ně mohou snadno přijít, tvrdí experti. V Česku se však ke změně banky odhodlá jen málokdo. Přitom nejde zase o tak složitý proces.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 2. 2008 9:29, V.Mlich

Pri prechodu do jine banky jsem mel nejvice problemu se zrusenim stareho uctu. I kdyz jsem tam mel zustatek kolem 4 stovek, musel jsem nakonec jeste dalsi 3 stovky dodat, abych se bremena CSOB zbavil.

+48
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 2. 2008 7:53, Pavel

Já narazil právě v bodu tři. S bankou jsem při zakládání ani rušení účtu problém neměl, bohužel některé společnosti, kterým jsem povolil inkaso, moje oznámení o změně účtu ignorovaly a vytrvale se snažily inkasovat ze starého účtu, načež mě zařadily mezi neplatiče se všemi nepříjemnými důsledky. Dávání všeho dopořádku a dokazování, že chyba byla na jejich straně, mě stálo nepředstavitelně času a nervů.

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 11 komentářů)

27. 8. 2012 19:13

BOHUŽEL MUSÍM SOUHLASIT.pRÁVĚ NĚCO VYŘIZUJI S RAIFFEISEN BANKOU A NESKUTEČNÝ,PŘEHAZUJOU SI MĚ JAK HORKÝ BRAMBOR,NIKDO NIC NEVÍ,SAMÉ CHYBY ,NEUMÍ JE UZNAT,NATOŽ SE OMLUVIT A JEŠTĚ UDĚLAJ BLBCE Z VÁS. NEVÍM Z JAKÉHO DŮVODU JE POBOČKA V CHOMUTOVĚ,TAM ANI NEPOCHOPILI ,CO PO NICH CHCI.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 6. 2012 19:24

ba ba ať všechny banky táhnou do hajzlu, je to jen zlo,a´t žije recese v tomhle případě ano a za cvilku nebude z čeho vybírat, půjdou ke dnu i z touto vládou.......
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 5. 2012 20:56 | bobo

pozor na banku RAIFAISEN BANK. Jen slibujou , ale skutek utek. Neodbornost neschopnost. Při opoždění splátky vyhrožování, buzerace až 167 telefonátů během 10 dnů. Hlavně špatná zkušenost z CHOMUTOVSKOU POBOČKOU, pan ředitel neumí ani čerpání hypotéky a to je už mazec. Takoví človíček, spíše figurka je pouze na okrasu, jestli se za čas do té kukaně vejde. Penalizace neůměrná, ale to jsou ty naše bankovní či finanční instituce, už aby to vše zkrachovalo. A bude zase plno příživníků na dobrou manuální práci. Bič na ně ..........
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2010 8:58 | Mike Rosoft

Nejlepší je, že mě nikdo nemůže nutit, abych využíval jen jednu banku. Takže já v současnosti využívám: * mBank na výběry z bankomatu, * Fio na hotovostní operace a spořící účet s trvalými příkazy a platební kartou zdarma, * Axa jako jeden z nejvýhodnějších spořících účtů na trhu, * a ještě uvažuji o tom, že půjdu k záložnám MSD a/nebo WPB.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2009 18:51 | Magda

Mám už dva roky účet u FIO a jsem naprosto spokojená, krásný a jednoduchý internetbanking a v něm celá historie účtu, poplatek jen za výběr hotovosti z bankomatu (vyšší částky lze vybrat i vložit na pobočce RM systému zdarma), karta k účtu zdarma, no co si více mohu přát? Takhle by měly fungovat všechny banky! Škoda, že zákazníci bank sice umějí nadávat, ale jsou neuvěřitelně konzervativní, než aby vyzkoušeli "účet zadarmo", tak raději dál platí poplatky a nechají se šikanovat personálem bank. Skutečně mi to připadalo jako šikanování, když jsem tištěné příkazy k úhradě musela od určité doby sama razítkovat a dávat do schránky a pokud bych je donesla pracovnici banky k pultíku, bylo by to neskonale dražší, také mi připadalo neuvěřitelné, že banky už dnes nejsou schopny za normální poplatek provést příkaz k úhradě tentýž den - kdysi, před dvaceti lety to bylo úplně normální!!! a to počítače a programy byly v porovnání s tím dnešním vybavením úplně předpotopní! A platit bance za platby provedené přes internetbanking? No to je absurdita platit bance za něco, co si provedete sami a nikdo na to nemusí ani minutu sáhnout, za to by měly banky platit zákazníkům! FIO můžu doporučit každému k nezávaznému zkoušení - není nad to se přesvědčit na vlastní oči. Všechny informace jsou na internetu, stačí jen umět číst a být trochu hospodárný.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 1. 2009 13:35 | Bohdan

Vážená paní! Zkuste se podívat například na "mBank" - tam nemusíte platit skoro žádné poplatky, snadno můžete obsluhovat přes internet, karta zdarma, taktéž výběry z jakéhokoli bankomatu. Samozřejmě za ně nemohu ručit, ale doporučuji ze své vlastní zkušenosti.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2008 16:30 | IVETA

TAK MI TEDY PORAĎTE, KTERÁ BANKA JE NEJVÝHODNĚJŠÍ CO SE TÝKÁ LEVNĚJŠÍCH KVALITNĚJŠÍCH SLUŽEB. PŘIPADÁ MI, ŽE VŠECHNY JSOU NA TOM TÉMĚŘ NASTEJNO.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 2. 2008 12:48 | M. K.M.

Vážení, zrušit účet asi není tak složité, ale naladit nový účet vyžaduje hodně pečlivosti, úsilí a trpělivosti. Mně se podařilo u Unicreditbak následující: - nebyli schopni poepsat smlouvu o účtu v domluvený čas - nebyli schopni během 2 týdnů vůbec jednat o investičních produktech, tak jsem v této oblasti splupráci zrušil - neposlali pin ke kartě -na výzvu o nedodaném pinu nereagovali na poprvé - přes urgenci pinu na ústředí jej přes dvojitou kontrolu poslali na pobočku místo na bydliště - po 55 dnech jsem dostal pin ke kartě - na žádost o půjčku reagovali negativně poté, co jiný ústav už vysypal peníze na účet za podmínek o 20% lepší než nabízeli - e-banking vypadá slušně, ale kvalita lidí je strašidelná -
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 2. 2008 7:53 | Pavel

Já narazil právě v bodu tři. S bankou jsem při zakládání ani rušení účtu problém neměl, bohužel některé společnosti, kterým jsem povolil inkaso, moje oznámení o změně účtu ignorovaly a vytrvale se snažily inkasovat ze starého účtu, načež mě zařadily mezi neplatiče se všemi nepříjemnými důsledky. Dávání všeho dopořádku a dokazování, že chyba byla na jejich straně, mě stálo nepředstavitelně času a nervů.
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 2. 2008 9:33 | Andy

Rušili jsme účet u spořitelny a proběhlo to docela bez problémů. Když pominu neochotu úředníků provést to na jiné pobočce, než na které jsme účet kdysi založili.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 2. 2008 9:29 | V.Mlich

Pri prechodu do jine banky jsem mel nejvice problemu se zrusenim stareho uctu. I kdyz jsem tam mel zustatek kolem 4 stovek, musel jsem nakonec jeste dalsi 3 stovky dodat, abych se bremena CSOB zbavil.
+48
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Rostock

podnikatel a investor, Venture Investors

Libuše Šmuclerová

ředitelka Ringier Axel Springer

Michael Rostock
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Libuše Šmuclerová
ÚSPĚŠNOST
25,00 %

z 4 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services