Polovina poboček České spořitelny bude bezhotovostní

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 28. 7. 2020 | 37 komentářů
„Snažíme se naučit klienty, aby se nebáli digitálního prostředí. Pobočky by měly být hlavně poradenské místo,“ říká v rozhovoru Markéta Klučková, která má v České spořitelně na starosti pobočkovou síť.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 7. 2020 8:22, berda

To jsou tak hloupé kecy. Potřebují snížit stav zaměstnanců aby zbylo víc peněz na manažery. To je celé.

+156
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

29. 7. 2020 9:28, Škodolibka domácí

Nebudou mít kam odejít! Tato elektronická evoluce v bankovnictví půjde čím dál rychleji. A MUSÍ se jí přizpůsobit všichni. A rušení pokladen na pobočkách? Důvod je jasný. Eliminace neklientů, chodnících do banky platit hotově účty za telefon, elektřinu, exekuce apod. Klient banky kasu nepotřebuje. Vloží i vybere přes bankomat. Velké objemy hotovosti bych ze zákona zakázal vyplácet. Všechny platby velkých částek pěkně bezhotovostně, ať se zamezí černotám.

Zobrazit celé vlákno

-15
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 37 komentářů)

28. 7. 2020 17:08 | Hana

Funkčnost George v porovnání s předchozím S24 je horší,má hlavně jiný design, novinky mají jediný účel - vytáhnout z klienta informace kvůli cílenému prodeji. A na ten bude prodejců dost. Je mi smutno z toho, kam tato tradiční banka míří.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 13:38 | Dana

Dobry den. V Česke sporitelne ve vetsine pobockach nefungujou pokladny. Takze je problem , vybrat si hotovost či vlozit na vkladni knizku. Což je to dost namahave s casem jet do jine banky kde jeste funguje pokladna. Pripada mi ze vkladni knizky jiz nebudou fungovat .
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 13:11 | ja

méně poboček = méně nákladů = snížení poplatků klientum ??? ?????? taky by nebylo odvěci, aby i malé prodejny s nižšími tržbami měly dostupnější zavedení bezkontaktních plateb, nebo více vkladových bankomatů, nejlépe tam, kde se dá i zaparkovat ???+?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 12:50 | Antonín

Co je to za banku, když nemá pokladnu. Hanba ani uložit peníze v ČS v Luhačovicích. Další krok majitelů bude zrušení poboček a podobně. Nevím jestli takové služby mají zavedené i ve svém Rakousku. Český stát by měl neprodleně reagovat a např. zřídit na poštách Českou banku a podobně. Pak by se mohli současní vlastníci odstěhovat do své milované vlasti.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 12:32 | Jara

Když si vše obsloužím z domu,proč platit poplatky?
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 12:30 | Ivan

Vážení,je mi 71 ,od ledna 2020 používám v počítači GEORGE.Je to úžasná věc,vše provádím z domu včetně dobíjení mobilu.Dříve jsem internetbankingu moc nevěřil,ale jak se říká ,kdo jednou zkusí,pak pořád musí.Je to brnkačka a vřele doporučuji.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 12:02 | Ing. Hana Čedíková

Jen co doplatím hypotéku, opouštím Českou spořitelnu. Je příšerná, jejich slavný GEORGE hrozný!!! Obsluhuji několik bankovních softwarů, tento je absolutně nejhorší. Na pobočce v Sokolově mě bankovní poradkyně odkopla jak prašivého psa, prý jí nic nenesu. Nestála jsem ani za e-mail.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 11:34 | Ivana

Rada klientů je ve vysokém veku A přestože mohou mit na účtech slušne nasetreno,tak vas nezajímají a pracovat s novými digitálními technologiemi je pro ne obtížné. V ničem na ne nebereme ohled. Tato skupina zákazníků Vas nezajímá a proto i v budoucnu odejdou ke konkurenčním bankám.
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 11:30 | Marv

Mně naopak přijde, že se Spořka v posledních letech zlepšila, z velkých bank určitě nejvíc. A ty mladé jako Air bank nebo Equa naopak začínají stagnovat. Uvidíme v dalších letech, kdo ovládne to digitální prostředí, kam to zkrátka bude směřovat.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 11:05 | Alena

Hlavně,že všichni psychologové a ostatní rádobyvzdělanci tvrdí,že nejdůležitější je komunikace mezi lidmi. Jasně,že můžu řešit platby bezkontaktně, ale přece jenom někdy je třeba zjistit něco i jinak, at naučí robota odpovídat na všechny otázky,nečekám 5minut na spojení a za chvíli nemusí lidstvo existovat.No a takovýto přepojování-stiskněte 1,2,3... je taky k ničemu,když mě pak stejně většinou přepojí na "odborníka",Někteří starší lidi neovládají ani mobil,tak kam jsme se to dostali - svým způsobem diskriminace .
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 7. 2020 10:47 |

Ono nejde o to, že bych se bála digitálního prostředí, práce s počítačem není žádný problém. Problém je zabezpečení, své peníze člověk těžce vydělá a není zvědaví na to, aby mu je nějací hekři vytunelovali z účtu, jak se často doslýcháme. Zabezpečení nikdy nemůže být 100%ní, protože co jeden člověk vymyslel, jiný člověk dokáže zase obejít.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 10:10 | Michal Kubeček

Citace - Stanislav / 28.07.2020 08:45

Jen jsem silně skeptický v tom, jak bude ČS vysvětlovat babičce 70+ Jiříka ? ? To je utopie a ta pracovnice ČS by to měla jít vyzkoušet. ..
Já bych to tak černě neviděl. Oba mí rodiče jsou 70+, internetbanking zvládají bez problémů a je pro ně pohodlnější, než aby chodili někam na pobočku. Ono je potřeba si uvědomit, že dnešním sedmdesátiletým bylo v roce 1990 čtyřicet, za deset let už budou sedmdesátníky ti, kterým bylo tehdy třicet, takže na představě, že budou zvyklí pracovat s počítačem, nevidím nic utopického.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 7. 2020 9:29 | Jarda

Víte, dokud nebude možné zaplatit ve všech krámech kartou, tak musím nosit jak kartu, tak i hotovost, tak kertu nepoužívám.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 9:27 | HonzaV

No já si myslím že až si spočítají, kolik důchodců se u nich nechává stříhat jak ovce na poplatcích, tak se nápady na rušení poboček rychle uloží k ledu. V opačném případě si ten korporát vykope vlastní hrob, protože jediné, co pak budou dělat, budou brainstormingy na téma "jak přetáhnout zákazníky od KB" :)
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 8:48 | Pepa

Vy se hlavně snažte, aby v tom Vašem digitálním prostředí nebyly odepsány jedny platby dvakrát, jak se tomu stalo, tak hlavně nikoho nic neučte, když to sami neumíte ( to vaše zdůvodnění proč k tomu došlo můžete říkat tomu, kdo je úplný softwarový analfabet ). Myslíte si, že vaše omluva za vzniklé potíže je adekvátní způsobeným komplikacím ? A hlavně přestaňte být tolik nenažraní, za uložené peníze u Vás úrok nula nula nic a v debetu, nebo půjčky je úrok takový, že by se z toho jeden potentoval.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 8:45 | Stanislav

Dobrý den, přestěhoval jsem se z Prahy na malomměsto.Jen jsem silně skeptický v tom, jak bude ČS vysvětlovat babičce 70+ Jiříka ? ? To je utopie a ta pracovnice ČS by to měla jít vyzkoušet. .. Standa Sakul
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2020 8:22 | berda

To jsou tak hloupé kecy. Potřebují snížit stav zaměstnanců aby zbylo víc peněz na manažery. To je celé.
+156
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Roman Staněk

podnikatel a investor, GoodData

Petr Kužel

prezident Hospodářské komory

Roman Staněk
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Petr Kužel
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services