Barca hraje all in, Ancelotti vidí lepší Real. Startuje La Liga
Barcelona chce po třech letech titul tak moc zpět, že riskuje vlastní budoucnost. Real...více
Naši čtenáři s námi ušetřili už 16 368 736 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.
Interaktivní grafiky
Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné
Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více
Nejlevnější byty v Česku. Podívejte se, co koupíte za půl milionu
Byty dál prudce zdražují. Přesto se dají najít i za půl milionu korun. Jak vypadají a...více
Tyhle řetězce mizí z Česka. Nepřežily covidové peklo
Dva roky s covidovými omezeními a uzavírkami znamenaly pohromu jak pro mnoho menších kamenných...více
Nové tipy, kam na výlet. Radši s plnou peněženkou
Pod Králickým Sněžníkem se otevírá Sky Bridge – nejdelší visutý most pro pěší na světě....více
Doporučujeme
Proč jsme doteď ksakru spali? Tahle malá součástka mění celý svět
Ta částka je až absurdní: 289 miliard dolarů, bezmála sedm bilionů Kč, na čipy. Spojené...více
Najít koš na prádlo není superschopnost vyhrazená matkám. Ženy, které se obětují pro rodinu,...
Všichni je známe. Buď byla taková naše vlastní matka, tchyně nebo máme podobnou kamarádku....více
Barca hraje all in, Ancelotti vidí lepší Real. Startuje La Liga
Barcelona chce po třech letech titul tak moc zpět, že riskuje vlastní budoucnost. Real...více
Dôchodky sa v roku 2023 radikálne menia: Toto môžete očakávať + kalkulačka
Systém so zastrešeným dôchodkovým vekom schválený vládou v roku 2019 sa bude opäť meniť....více
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Petr Šourek
mediátor a podnikatel, Corrupt Tour
Petr Kováčik
podnikatel, Skrz.cz
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.
Správný prodej životních pojistek podle pojišťoven
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
21. 2. 2008 14:55, Petr
Super!
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
21. 2. 2008 11:44, urbi
Mám obavu, že pokud pracují pojišťovny na tom, aby prodejci zvládali prodejní techniky, znamená to úplně něco jiného než to, že je učí rozpoznávat skutečné potřeby klienta a nabízet mu odpovídající produkt. "Bouchání" životního pojištění je často mnohem větší podfuk na lidech než všechny kosmodisky, herbalify a vlněné přikrývky dohormady.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)
16. 6. 2008 12:09 | Michal Gandalovič
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 3. 2008 14:52 | JiříV
Podívejte se na http://www.penize.cz/18296-financni-planovani-podle-zfp-akademie-ii- a http://www.investujeme.cz/clanky/skoleni-zfp-akademie-na-vlastni-kuzi-2/.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 2. 2008 8:32 | HK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 2. 2008 23:35 | Charly
21. 2. 2008 23:15 | mich
10. 5. 2008 12:53 | Marek Musil
Další problém spočívá v obchodnících samotných. Neříkám, že všichni, ale většina obchodníků.., tedy spíše pojišťováků, mají svou osvědčenou metodu prodeje. Nejčastěji je to metoda "kolik byste chtěl platit?". Takový pojišťovák naseká mraky pojistek, ale zůstává za ním "spálená země" v podobě hrůzostrašně obsloužených klientů. Takový pojišťováci totiž nesou na trh kůži pojišťovny, nikoli svou. Pojišťovna o jejich počínání samozřejmě ví, ale zisk je přednější než etika prodeje. Proč to tito pojišťováci dělají? Protože zpravidla u pojišťoven pracují od dob, kdy pojišťovny nějak extra nerozvíjeli obchodní dovednosti. Většina takových obchodníků jsou ve středním až starším věku a systém mají zaběhnutý. Nechtějí se učit nový - složitější, ale korektnější prodej, když již nyní mají potíže například s počítačovou gramotností. Čím dál více se přechází na různé on-line systémy, které omezují nutnost vypisovat pojistky ručně a podobně... Tak jako stárne populace v ČR, stárne také "prodejní týmy" pojišťoven. Mladí se moc nehrnou, když všude slyší, že pojišťováci jsou zloději, podvodníci atd. Ani pojišťovny zatím nepřistupují k nějakým účinným řešením a ty, které zavádí, jsou spíše jen projevem kreče než nějaké strategie. Prostě, zatím jdou stále do zisku, takže proč řešit...?
Jsem obchodníkem ( nikoli pojišťovákem !!! ) a přesto mi vadí, že jsme více méně nuceni pojistky prodávat jako spořící produkt! Je to blbost, kterou absolutně ignoruji, ale většina pojišťováků je tímto nakažena a budou Vám pojistku prodávat tak, že ji uzavíráte, abyste si naspořili na stáří a navíc jste pojištěni... Otevítá se mi kudla v kapse. Pojistka - od slova pojistit, neznamená spořit. Proto ani neřeším "klientovi sny" ve spojení s životním pojištěním. Spíše to komunikuji tak, že životní pojistná smlouva chrání klienta samotného, aby se mohl soustředit na zhmotnění svých snů a neřešit například pokles příjmů z důvodu úrazu a jiných podobných událostí. Moji klienti vědí, co mají pojištěné, proč to mají pojištěné a co vše si platí. Dá mi to sice více práce a s klientem strávím více času, ale cítím jejich důvěru, prozradí mi časem mnoho soukromých informací a hlavně - !!! rádi mě vždy vidí !!! a já se jim mohu podívat do očí. Můj článek zdaleka neřeší problematiku prodejní etiky, ale snažil jsem se Vám zde naznačit situaci uvnitř pojišťoven. Pokud máte zájem získávat korektní informace a tipy, máte k dispozici můj web www.musilmarek.com .
28. 3. 2008 12:18 | Phar Lap
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 2. 2008 16:34 | randy
21. 2. 2008 15:49 | čtenář P
21. 2. 2008 14:55 | Petr
21. 2. 2008 12:51 | Škodolibka domácí
21. 2. 2008 11:44 | urbi
21. 2. 2008 11:29 | čtenář 2
21. 2. 2008 11:27 | čtenář