Výpočet čisté mzdy 2025
Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Které řetězce vás dál matou? Prozkoumali jsme slevy
Po roce jsme znovu prošli největší obchodní řetězce. Zajímalo nás, jak vypadají jejich...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Vladimír Bezděk
ekonom
Michal Mejstřík
ekonom

60,00 %
z 5 duelů

60,00 %
z 5 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Správný prodej životních pojistek podle pojišťoven
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
21. 2. 2008 14:55, Petr
Super!
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
21. 2. 2008 11:44, urbi
Mám obavu, že pokud pracují pojišťovny na tom, aby prodejci zvládali prodejní techniky, znamená to úplně něco jiného než to, že je učí rozpoznávat skutečné potřeby klienta a nabízet mu odpovídající produkt. "Bouchání" životního pojištění je často mnohem větší podfuk na lidech než všechny kosmodisky, herbalify a vlněné přikrývky dohormady.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)
16. 6. 2008 12:09 | Michal Gandalovič
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 3. 2008 14:52 | JiříV
Podívejte se na http://www.penize.cz/18296-financni-planovani-podle-zfp-akademie-ii- a http://www.investujeme.cz/clanky/skoleni-zfp-akademie-na-vlastni-kuzi-2/.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 2. 2008 8:32 | HK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 2. 2008 23:35 | Charly
21. 2. 2008 23:15 | mich
10. 5. 2008 12:53 | Marek Musil
Další problém spočívá v obchodnících samotných. Neříkám, že všichni, ale většina obchodníků.., tedy spíše pojišťováků, mají svou osvědčenou metodu prodeje. Nejčastěji je to metoda "kolik byste chtěl platit?". Takový pojišťovák naseká mraky pojistek, ale zůstává za ním "spálená země" v podobě hrůzostrašně obsloužených klientů. Takový pojišťováci totiž nesou na trh kůži pojišťovny, nikoli svou. Pojišťovna o jejich počínání samozřejmě ví, ale zisk je přednější než etika prodeje. Proč to tito pojišťováci dělají? Protože zpravidla u pojišťoven pracují od dob, kdy pojišťovny nějak extra nerozvíjeli obchodní dovednosti. Většina takových obchodníků jsou ve středním až starším věku a systém mají zaběhnutý. Nechtějí se učit nový - složitější, ale korektnější prodej, když již nyní mají potíže například s počítačovou gramotností. Čím dál více se přechází na různé on-line systémy, které omezují nutnost vypisovat pojistky ručně a podobně... Tak jako stárne populace v ČR, stárne také "prodejní týmy" pojišťoven. Mladí se moc nehrnou, když všude slyší, že pojišťováci jsou zloději, podvodníci atd. Ani pojišťovny zatím nepřistupují k nějakým účinným řešením a ty, které zavádí, jsou spíše jen projevem kreče než nějaké strategie. Prostě, zatím jdou stále do zisku, takže proč řešit...?
Jsem obchodníkem ( nikoli pojišťovákem !!! ) a přesto mi vadí, že jsme více méně nuceni pojistky prodávat jako spořící produkt! Je to blbost, kterou absolutně ignoruji, ale většina pojišťováků je tímto nakažena a budou Vám pojistku prodávat tak, že ji uzavíráte, abyste si naspořili na stáří a navíc jste pojištěni... Otevítá se mi kudla v kapse. Pojistka - od slova pojistit, neznamená spořit. Proto ani neřeším "klientovi sny" ve spojení s životním pojištěním. Spíše to komunikuji tak, že životní pojistná smlouva chrání klienta samotného, aby se mohl soustředit na zhmotnění svých snů a neřešit například pokles příjmů z důvodu úrazu a jiných podobných událostí. Moji klienti vědí, co mají pojištěné, proč to mají pojištěné a co vše si platí. Dá mi to sice více práce a s klientem strávím více času, ale cítím jejich důvěru, prozradí mi časem mnoho soukromých informací a hlavně - !!! rádi mě vždy vidí !!! a já se jim mohu podívat do očí. Můj článek zdaleka neřeší problematiku prodejní etiky, ale snažil jsem se Vám zde naznačit situaci uvnitř pojišťoven. Pokud máte zájem získávat korektní informace a tipy, máte k dispozici můj web www.musilmarek.com .
28. 3. 2008 12:18 | Phar Lap
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 2. 2008 16:34 | randy
21. 2. 2008 15:49 | čtenář P
21. 2. 2008 14:55 | Petr
21. 2. 2008 12:51 | Škodolibka domácí
21. 2. 2008 11:44 | urbi
21. 2. 2008 11:29 | čtenář 2
21. 2. 2008 11:27 | čtenář