Nová Octavia: Jako Audi bez příplatku za značku, ukázal test

Vojtěch Dobeš | rubrika: Recenze | 2. 6. 2020 | 56 komentářů
Nová generace nejprodávanějšího českého auta je zase o něco větší, nabízí zase o něco modernější technologie a měla by i lépe jezdit. A samozřejmě i lépe vypadat. Otestovali jsme kombíka.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 6. 2020 9:46, Jaroslav

Autor je zřejmě na výplatní listině Škody.

+112
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 6. 2020 13:32, moje jméno

Jediný dobrý motor ? Co Vám vadí třeba na 1,4TSI, nebo 1,0TSI ? V konkurenci shodné kategorie jsou rozhodně v popředí ve většině aspektů.

Zobrazit celé vlákno

-26
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)

2. 6. 2020 20:29 | Mtar

Solidní srajda, doslova nebezpečné jízdní vlastnosti: https://m.youtube.com/watch?v=bdFpJa8fLIA
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 20:10 | Martin

Nějak mě ty články o vychvalování škodovek nebaví hlavně když autor napíše jak sebejisté jízdní vlastnosti mají stačí se podívat na losí test jak v něm nová Octavie dopadla a tady najednou jezdí v zatáčkách jak WRC to je hnus a o cenách se nemá smysl ani bavit jsou to předražený mrdky. Ani jsem ten článek nedočetl.Pane redaktore chtělo by to trošku víc soudnosti.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 19:29 | Ivan

..mám taky ten pocit, když se dívám na jakýkoliv motoristický pořad. Většina novinářů kope za tzv. českou Škodovku, ale ta již není 25 let česká. To by museli kopat za český Hyundai, český Peguot a Toyotu a Citroen z Kolína ???
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 19:29 | Ivan

..mám taky ten pocit, když se dívám na jakýkoliv motoristický pořad. Většina novinářů kope za tzv. českou Škodovku, ale ta již není 25 let česká. To by museli kopat za český Hyundai, český Peguot a Toyotu a Citroen z Kolína ???
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 19:23 | Adam

Octavia je Bestseller. Poicajti v Anglii si nemohou Octavii vynachválit. Ve Švýcarsku je Octavia už dávno NEJPRODÁVANĚJŠÍ AUTEM VŮBEC! V Německu, co by nejnáročnějším trhu na světě je Octavia 5.nejprodávanějším modelem vůbec! V německém Autobildu byla anketa, Octavia nebo Golf. Výsledek 80% pro Octavii. V celé Evropě je v TOP 10, prostě Škoda brutálně parazituje na VW! ..jen Češi mají pořád pocit, že todle auto je pro sociály a je lepší jít do 20 roku starého Opla nebo závodního Renaluta
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 16:41 | Rennspeed

Teda, takhle veřejně se ztrapňovat, to se jen tak nevidí... Ale jen houšť a větší kapky, když Vám nevadí být za blba...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 16:38 | Rennspeed

Meleš rádoby vtipné sračky
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 16:37 | xls

Je vidět, že papír (nebo v tomhle případě obrazovka) snese úplně všechno. Jako vyfasotvat to v práci, budiž, nějak to vydržím, ale ani v nejbujnější snu si neumím představit, že bych za něco takového vyplázl své peníze.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 16:10 | Matěj

Citace - řidič / 02.06.2020 15:09

https://www.youtube.com /watch?v=bdFpJa8fLIA
octavia zklamala v losím testu

Chci v tom jezdit sám, není to pro losa.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 15:34 | moje jméno

Ale no tak. Pokud se nebudeme bavit o karbonu v souvislosti s přímým vstřikem, tak ten litr je v konkurenci skutečně jeden z těch lepších (kultura chodu, spotřeba, odladěnost, min. konstrukčních problémů). Nehaňme to, že se jedná o tříválec. To není chyba motoru, ale vládců z Bruselu. Pokud byste si našel SM s jeho testem, tak byste se dočetl, že skutečný výkon byl 96kW a po drsných 100tkm byl motor po rozebrání do šroubku téměř v perfektním stavu, bez podstatných známek opotřebování.
Problémy s řetězem u 1.4TSI byly před více jak deseti lety a poslední roky výroby se jednalo o velmi slušnou volbu. Spotřeba do 6L a kultura chodu velmi slušná. Neházel bych vše do jednoho pytle...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 15:28 | Ladislav

tak jste se alespoň mohl pochválit, že jste výborný řidič :-)
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 15:09 | řidič

https://www.youtube.com/watch?v=bdFpJa8fLIA
octavia zklamala v losím testu
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 14:22 | MirekGTA

to se nedá ani dočíst..
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 14:02 | milanius

1,4 TSI rozvody - i když v poslední verzi by snad už mohly být dobré. rozhodně ale co slibuje neplní. 1,0 TSI mno v jaké verzi si myslíš, že to bude ??? Jediná životnostně dobrá verze je asi 70kw - víc se z toho dolovat nedá - koukni se na verze pro CNG - 66kw a udělej si obrázek sám.. Těch 85kw je vlhký sen konstruktérů - ono to těch 120 - 150 tisíc vydrží, ale dál je to na vyhození, servisně drahé vše neopravitelné možná vyměnitelné
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 13:51 | Milanius

Ano "výžblept" placeného nochsleda - aby mu příště ještě chtěli půjčit auto... Jedinou kategorií kde ochcávka bude vládnout je "cena servisu na 3 roky" + podbízení se fleetu. Takže: 1 majitel leasingovka 2 majitel co si to po 3,5 letech a 140 000 km koupí (1x klepnuté) 3 majitel co kupuje 8-leté auto s 97 826 km (nikdy nebourané po důchodci) - hodí to ze skály z důvodu skryté koroze po 13 letech s 180 000km...
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 13:35 | Roman

už jsem to někde psal, technický posun (motory, podvozek) minimální. pár cingrlátek, asistentů a hlasové ovládání, což jsou věci pro spoustu lidí spíše obtěžující. cena více než ambiciózní. neviditelná ruka trhu ukáže. na tomhle voze je vidět předpoklad dnešních automobilek - koho dneska zajímá, jak to auto jezdí?
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 13:32 | moje jméno

Jediný dobrý motor ? Co Vám vadí třeba na 1,4TSI, nebo 1,0TSI ? V konkurenci shodné kategorie jsou rozhodně v popředí ve většině aspektů.
-26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 13:30 | moje jméno

Pobavilo mě vychvalování jízdních vlastností. Obzvlášť po čerstvém propadáku v losím testu.... Byť jsem fanda Škodovek, je to jen standardní auto, nic vyjímečného. A za mne designově první Octavie v řadě, ze které jsem doslova zklamaný. Tuctovina ze všech stran.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 13:10 | Jejda

Autorevue.cz!! I Škoda Octavie propadla v losím testu!!! Správnou cestu ji musela ukázat COROLA!!!!
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 13:02 | Petr

Já zboží s výrobní vadou zásadně nekupuji.Octavie je aušus od samého začátku její výroby v roce 1996. Výrobní linka původně na Audi 80 byla převezena do Česka a jako bonus dostala velká octavie podvozek z Golfa III,který má sakra malý rozvor na tak velké auto.Hlavně u combi je to znát. Vlečená zadní náprava jen dokresluje zaostalost tohoto "světového" výrobku.V Americe je toto auto neprodejné,protože by koncern nesatčil platit odškodné za usmrcené lidi při dopravních nehodách kdy z neznámého důvodu uskočil Octavii zadek a neřiditelné auto skončilo ve stromě.Sám jsem toto auto testoval,Octavie byla úplně nová aměla najeto 5000 km,při předjetí vozidla a zařazování se před něj mě při 110 km/hoh uskočil zadek a já měl co dělat abych auto uřídil.Kdybych nebyl vynikající řidič tak jsem to neustál.Od té doby jsem už do žádné Škody nesedl.Můj Accord je úplně jiné kafe....
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Aleš Řebíček

exministr a podnikatel, Slavia Praha

Miroslav Motejlek

ekonomický žurnalista

Aleš Řebíček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Miroslav Motejlek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services