Nová Octavia: Jako Audi bez příplatku za značku, ukázal test

Vojtěch Dobeš | rubrika: Recenze | 2. 6. 2020 | 56 komentářů
Nová generace nejprodávanějšího českého auta je zase o něco větší, nabízí zase o něco modernější technologie a měla by i lépe jezdit. A samozřejmě i lépe vypadat. Otestovali jsme kombíka.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 6. 2020 9:46, Jaroslav

Autor je zřejmě na výplatní listině Škody.

+111
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 6. 2020 13:32, moje jméno

Jediný dobrý motor ? Co Vám vadí třeba na 1,4TSI, nebo 1,0TSI ? V konkurenci shodné kategorie jsou rozhodně v popředí ve většině aspektů.

Zobrazit celé vlákno

-26
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)

21. 8. 2020 8:12 | Šťastný vlastník Octavie IV

Narozdíl od autora článku a většiny diskutujících toto vozidlo normálně chalupářsky používám. Auto výborné, uvnitř tiché, perfektně sedí, spotřeba neskutečně nízká, do 4 l/100 km (2.0 TDI). Dotykové ovládání je však dílo šílenců, kteří se neuměli domluvit se zbytkem konstruktérů. Aby jste si mohli zapnout rádio, musíte se vždy proklikat povinnými souhlasy. Při pokusu ovládat za jízdy klimatizaci se občas dočkáte hlášky "Tato funkce je dostupná při zapnutém zapalování". Zajet tedy ke krajnici a vypnout - zapnout motor. Nedivím se, že dotyková ovládání v Německu zakázal soud. Jestliže uvažujete o koupi tohoto vozu, tak si vše při zkušební jízdě řádně vyzkoušejte, možná pak přejdete k jiné značce.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2020 14:22 | Tom

Autor má velkou pravdu v tom, že v Octavii 3 není velký rozdíl mezi motory 1.0 a 1.5 TSI. 1.0 TSI je kupodivu dobrý motor.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 6. 2020 21:12 | Hana

Citace - Jirka_26 / 03.06.2020 00:41

Mám čtyřoko a jaksi jsem ještě na hrbech v zatáčce ven nevyletěl a pokud bych ano, tak tam vyletí každé jiné osobní auto. A podvozek je o něco lepší, než byl u dvojkové a s jedičkovou ho nelze absolutně srovnat - jezdil jsem totiž ve všech a ne málo. Jak se chová čtyřka nevím, ještě jsem s ní nejel.
. Vlečená u Oct.3 i Oct.4 reaguje pomalu a tupě. Avšak uznávám, že obdobně myslícímu řidiči bude naprosto vyhovovat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 6. 2020 21:03 | Hana

Miro,... jsi trouba.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2020 21:32 | Martin

Pro Jirku 26 : tak pan Koubek a jeho testy nejsou objektivní bohužel hraje si na rádoby profesionála ,ale k tomu mu chybí objektivita a také zkušenosti.Nemám proti němu nic ale jeho testy beru s obrovskou rezervou.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2020 15:20 | pag

Vadí mi nemožnost, bez odtrhnutí zraku od provozu, otočným knoflíkem nebo tlačítkem nastavit cokoli. Asi taky řidič kamionu, stojící za tímto autem, neuvidí směrovky, jinak je to vynikající vůz. Ze všech německých aut ho mám nejraději.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 6. 2020 10:44 | moje jméno

OII měla vzdadu víceprvek, O3 a O4 má do 110kW torzku. Za mě seděla O2 lépe.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2020 10:36 | moje jméno

S jedničkou jsem od novoty najezdil desítky tisíc kilometrů a zadek byl skutečně velmi nestabilní a odskakující při vyšších rychlostech. Nicméně, žít se s tím dalo. Jestli to vy necítíte, tak jenom dobře. zřejmě jste nic jiného asi neřídil.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2020 8:30 | Miro

Ty jsi též tupec..tskze kdyby vychvaloval třeba mazdu 6 tak není zaplacený nebo jak?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2020 8:28 | Miro

To je zajímavé já s ovci1 jedu i 170km/h a nikdy mi zadek nuskocil.. Neumíte řídit..
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2020 6:30 | Dan

Co je tak vtipného na motorech? 103 kW, načipován na 120 bez předchozí ztráty na výkonu po 260 000. Teď 300 bez jediného problémů. Takže nechápu Vas neobjektivní koment
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2020 0:46 | Jirka_26

Já nevím, ale zatím jsem i od Koubka slyšel na podvozek čtyřkové Octavie jen a jen chválu. A berme to tak, že Octavie není závoďák ani sporťák, ale běžné silniční auto pro masy, tedy na přepravu z místa A do místa B - a to je na světovém trhu většina aut. Na tuto kategorii aut má podvozek nadprůměrný a rozumnému řidiči, který si nehraje na Fittpaldiho, bohatě vyhoví. Ale tupemů čecháčkovi se ničím nezavděčíš.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 6. 2020 0:41 | Jirka_26

Mám čtyřoko a jaksi jsem ještě na hrbech v zatáčce ven nevyletěl a pokud bych ano, tak tam vyletí každé jiné osobní auto. A podvozek je o něco lepší, než byl u dvojkové a s jedičkovou ho nelze absolutně srovnat - jezdil jsem totiž ve všech a ne málo. Jak se chová čtyřka nevím, ještě jsem s ní nejel.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2020 0:37 | Jirka_26

Zase jeden, míchajíci hrušky s jablky - v tom losím testu šlo o mild-hybrid, tedy s těžkým akumulátorem vzadu, který při prázdném autě způsobuje velkou přetáčivost. Chce to jen chápat psaný text a ne jen přelouskat nadpis, který je vždycky patřičně bombastický.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 23:07 | Hana

V podstatě reklama a blábol o drobných nedostatcích má přidat na hodnověrnosti. Jezdím Oct.3 i 4 a ty podvozky jsou pořád stejný hnůj jako Oct.1. Pisatel to asi někde opsal, nebo neví jak má auto jezdit. Ostřejší jízda+nerovnosti v zatáčce a ten krám letí ven! Komfort naopak dobrý, ale zadní pera jdou při zatížení až k zemi. Základní diesel velmi,velmi hlučný, ale úsporný. Sedačky jsou katastrofa. Za úvahu stojí asi jen RS nebo Scout.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 22:14 | Martin

Až na to že 318i není tříválec...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 22:11 | Pavel

Škodovka a dobrý motor. ha ha ha
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 20:36 | Histo

Vojta Dobeš už se definitivně zbláznil :-) Pochválit tenhle sr a c snad nejde ani za peníze :-D škodovka teď bude muset utratit za novináře moooc peněz který ušetřila na vývoji poradnyho podvozku :-D
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2020 20:36 | Mic

To by tady ty jmenované značky musely mít i vývoj. Ač se tomu nechce věřit, tak ta Škodovka opravdu není jen montovna...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2020 20:34 | Mic

Autorovi bych doporučil si přečíst návod k obsluze, vyhnul by se množství polopravd...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/3

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  16 117 415 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Koupený mobil který po pár dnech přestal
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, před pár dny jsem koupil mobil přes inzerát.. Mobil na místě fungoval tak jsem zaplatil dohodnutou částku a mobil si převzal. Ale po pár dnech přestal fungovat displej. Nebyla to zrovna malá... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Je tohle konec bitcoinu? Proč hlavní kryptoměna ztrácí na hodnotě

Je tohle konec bitcoinu? Proč hlavní kryptoměna ztrácí na hodnotě

Cena jednoho bitcoinu se propadla už o víc než milion korun, jako nikdy v historii. Je...více

Neviditelné padesátnice. Už nejsou juniorky, ale do důchodu mají daleko. Čemu čelí ženy, které...

Neviditelné padesátnice. Už nejsou juniorky, ale do důchodu mají daleko. Čemu čelí ženy, které dospěly za komunismu?

Současná generace 50+ a v těsném závěsu za ní i takzvané Husákovy děti z počátku 70. let...více

Rozhovor s legendou Arsenalu. Campbell vysvětluje, proč chtěl ze Spurs a myslí na Německo

Z anglického obránce Sola Campbella je trenér. Na větší příležitost ale stále čeká. V...více

Aká bude suma trinásteho dôchodku v roku 2022? Plus kalkulačka

Aká bude  suma trinásteho dôchodku v roku 2022? Plus kalkulačka

Vysoká inflácia a rýchly rast cien sú dva hlavné dôvody, prečo sa v roku 2022 trinásty...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Čech

fotbalová legenda a investor

Martin Hausenblas

podnikatel a investor, Adler

Petr Čech
ÚSPĚŠNOST
47,06 %

z 17 duelů
×
Martin Hausenblas
ÚSPĚŠNOST
61,11 %

z 18 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.