Mateřská 2020. Jaká jsou pravidla a z čeho se počítá

Monika Veselíková | rubrika: Jak na to | 12. 12. 2019 | 12 komentářů
Kdo přesně bude mít nárok na peněžitou pomoc v mateřství v roce 2020, jaké podmínky musí splnit a kolik dostane? Poradíme.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 12. 2019 14:58, Marcela

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, dcera nastupuje příští týden na mateřskou dovolenou, pracuje jako OSVČ a nemůže se dopatrat, jak je to se živností a zda si musí dále platit zálohy na zdravotní a sociální. Když chodí po úřadech pokaždé ji říkají vždy něco jiného. Děkuji za informaci

+37
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)

1. 7. 2020 9:18 | Simona

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to je, když jsem otěhotněla jako student, ale ihned po studiu nastoupim do práce, kde budu pracovat přibližně 4 měsíce. Mám nárok na mateřskou? Studium bylo státní.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 5. 2020 7:58 | Marie

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jsem zaměstnána a v červenci mi konci pracovní smlouva-měla bych již dostat na dobu neurčitou. Jsem těhotná tak to nehrozí. Na pracovním úřadě bych byla 2 měsíce a potom na mateřské. Ovlivní mi tyto dva měsíce výši mateřské? Dekuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2020 14:54 | Barča

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli někdo neví, zdá se do výpočtu mateřské počítá překážka prace na straně zaměstnavatele. Vím, že nemocenská se do výpočtu nepočítá. Ale když teď budu pobírat 60% z výplaty na základě překážky v práci, tak jestli se to počítá do těch 12měsíců na výpočet mateřské.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 2. 2020 17:34 | Anna