Plzeň proti klubu z města duchů. Karabach má válečné kořeny
Viktorii na cestě do Ligy mistrů čeká poslední překážka. FK Karabach není jen obyčejný...více
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 2 komentářů)
4. 3. 2008 10:55 | dv.d
26. 1. 2008 18:04 | Věroslav Fiala
Pravdou je , že výroba přísad do pohonných látek je daleko nákladnější než výroba standardních pohonných paliv. Je tu tedy otázka: Kvůli komu se vyrábějí tato aditiva? Kvůli výrobcům přeci. Jediný význam by toto mělo, pokud by MEŘO využívali zemědělci z vlastní produkce, čímž by se zemědělství stalo značne pokrokovým co se týče ekologie. Motory takových strojů jsou přizpůsobeny přímo na spalování čistého MEŘA a mají daleko větší význam. Pro pohon osobních automobilů by se dal použít také, ale právě vývoj a výroba motorů pro tento pohon ani nemůže být umožněna už jen kvůli situaci na trhu co se týče konkurence. Musíme počkat, až se velké automobilky rozhodnou přestat vyrábět naftové a benzinové motory a začnou dělat jiné, na kterých vydělají další peníze. Aditiva mají smysl právě pro EU,ale měla by je zajímat celková bilance energie v procesu, což je zcela nemožné. Aditiva pohonné hmoty zdražují a v tomto měřítku nemají význam. Lidi sáhnou po levnější alternativě, nikdo si pořádně neuvědomuje ekologickou situaci! Hledí pouze na ekoNOMICKOU a navíc jen svoji.
Kdyby byl svět pomalejší , potřebovali bychom pomalejší stroje, ale pokrok jde dopředu, ne dozadu............takže auto na dřevoplyn už by si nikdo nekoupil, zamazal by si při přikládání sako a na schůzku by přišel o půl dne později. Přeji hezký den.