A zase úpíme. Pod Německem a Francií

Pavel Jégl | rubrika: Komentář | 29. 10. 2018 | 29 komentářů
Evropská unie kráčí tam, kam směřovalo Rakousko-Uhersko.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 11. 2018 11:17, Ina

Františku - individuální život každého občana je dennodenně ovlivňován legislativou, ať už vzešla z parlamentu ČR nebo z orgánů EU. To, že vy to nechápete nebo nechcete vidět, na tomto faktu nic nemění. Vaší povinností je platnou legislativu respektovat a přizpůsobit jí veškeré své jednání, neznalost zákona neomlouvá a protizákonné jednání podléhá sankcím, popřípadě trestně právnímu postihu. Takže tvrzení, že o individuálním životě člověka nerozhoduje EU a stát je, mirně řečeno, naivní a svědčící o nízkém právním povědomí a velmi omezeném rozhledu.

Zobrazit celé vlákno

+51
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

1. 11. 2018 11:29, czhunter

Francouzi jsou líní, Němci jsou fašisti, Holanďané kolnizátoři (a určitě i hnusní otrokáři a tak), Poláci luchváři ... jen Vy jste dokonalá.

Ne, co to kecám, Vy jste totiž ufňukaná přizdis*čáka.
A v tom je Váš problém, nikoliv v EU.

Zobrazit celé vlákno

-113
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 29 komentářů)

28. 12. 2018 16:26 | Ludvík

Rakousko-Uhersko se rozpadlo protože Češi(i další národy) nechtěli aby o nich rozhodovali ve Vídni. Nyní o nás rozhodují v Bruselu,často proti našim zájmům. Pokud EU nebude reformována skončí podobně jako Rakousko-Uhersko, Británie je jen první vlaštovkou,další státy budou následovat,je to jen otázka času
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 11. 2018 7:14 | Marie

My pitomi češi musíme vzdy někomu delat onuci
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 11. 2018 11:17 | Ina

Františku - individuální život každého občana je dennodenně ovlivňován legislativou, ať už vzešla z parlamentu ČR nebo z orgánů EU. To, že vy to nechápete nebo nechcete vidět, na tomto faktu nic nemění. Vaší povinností je platnou legislativu respektovat a přizpůsobit jí veškeré své jednání, neznalost zákona neomlouvá a protizákonné jednání podléhá sankcím, popřípadě trestně právnímu postihu. Takže tvrzení, že o individuálním životě člověka nerozhoduje EU a stát je, mirně řečeno, naivní a svědčící o nízkém právním povědomí a velmi omezeném rozhledu.
+51
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2018 10:16 | czhunter

Dal jsem ti + protože je s tebou legrace.
-22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2018 9:51 | Winner

"czhunter" nejste nic jiného než primitivní ubožák, který svoji obsesivní sprostotu a kanální vyjadřování ze zaplivané putyky, kam nepochybně patří, mylně pokládá za věcnou argumentaci. Reálně si těmito vulgárními, zcestnými bláboly jen řešíte naprosto zjevný problém nenávratně uvadlé mužnosti, tedy když už váš život, který jste si sám zmrvil, stojí za houby, cítíte nutkavou potřebu pozurážet a otrávit i druhé. Použijte slavnou modrou pilulku (raději celé balení) nebo se svěřte Chocholouškovi, vy skutečně nemáte na to, abyste se účastnil diskuse dospělých lidí. Vaši kamarádi z kanálu jsou pro vás adekvátní společnost.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2018 11:29 | czhunter

Francouzi jsou líní, Němci jsou fašisti, Holanďané kolnizátoři (a určitě i hnusní otrokáři a tak), Poláci luchváři ... jen Vy jste dokonalá.
Ne, co to kecám, Vy jste totiž ufňukaná přizdis*čáka. A v tom je Váš problém, nikoliv v EU.
-113
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 11. 2018 9:36 | Gabriel Pleska

Dánové jako koloniální velmoc srovnatelná s Holandskem?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 10. 2018 23:40 | alena

Milý Františku, o jakém " sebevědomí " se tady mluví? Belgičané bojují denně s nepřizpůsobivými migranty a dostávají na ně nekřesťanské prachy.Maďaři dnes a denně štvou Macrona i Makrelu, protože nesdílí s nimi jejich migranty přes své ploty, vyhnali i Sorose, neboť si nenechají od mecenáše diktovat co mají mít na vlastním pozemku.Jsou sebevědomý, sebe si uvědomující národ, s kterým se prostě Macron musí srovnat, ne že ne ! O Dánech nic nevím, ale vzhledem tomu, že i s Holanďany měli kolonie všude, kam se podíváte jsou patrně bohatí z dob dávných, ale mimochodem s nataženou rukou na dotace svých migrantů do EU taky chodí.Francouzi jsou líný národ odjakživa a Macron první co udělal, jel za Merklicí pro vyšší obnos s tím, že nás, Čechy, odsunou na chvost. Jo, sebevědomí má Francouz sakra hodně, ale makat se mu setsakra nechce! Češi jsou pracovitostí tahouni a stabilitou své kasy jsou proti dluhům Německa a propadáku Francie klasa! Seběvědomí mají u nás starší lidé, ale po 1989 se sebevědomí a hrdost na svůj národ, co toho zakusil už mnoho vytratilo. Školy produkují multikulturní střeva, co podlejzají cizincům ,ba i blbým turistům co řvou noční Prahou.Denně to slyším. Až tam nás dovedlo Václava Havla multikulturní pojetí škol a kam nás dovedl Schengen se dozvíme, až sem dorazí z Francie jeden z jejich magorů , ubytuje se v airbnb a vystřelí ti, milý Franto, mozek z hlavy.Protože Francie to je časovaná bomba, která se jim vymkla Do EU platíme obrovskou částku za členství, nejsme zadarmo.Zvláštní kapitola je Polsko.Tomu jsou VS4 dobrý jen někdy.Jinak je to s Poláky.Ti jsou pochodující lichva , kdo dá víc s tím táhnou. Od Amíků, přes Makrelu a te´d honem s Orbánem.(Bylo by to na dloiuhop, ale kejvli za dotace na kvóty a VS4 jim byla u paty)
-24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 10. 2018 16:27 | slava

Tak tady stoprocentně souhlasím. Jsem hodně stár, skoro pamatuji fašismus a jsem přesvědčen, že kdyby dostali Němci příležitost, ti by nám ukázali.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2018 19:00 | Petr

Chtělo by to deunizaci a demulitikulti. Pak bych byl spokojen. Nevidím důvod aby o mě rozhodovala merkelova a macron aniž bych měl šanci je volit/nevolit. Takový demokratický deficit se jen tak nevidí.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 10. 2018 23:55 | Frank

Belgičané, Nizozemci, Dánové jsou malé ale bohaté státy, které svoje bohatství krvavě vydřeli ze svých kolonií. Navíc jsou to státy, které vždy úzce spolupracovali s Německem včetně II.WW. Pokud se Německu cokoli nelíbí, okamžitě tyto státečky vymýšlejí ekonomické sankce, zákazy, příkazy a jsou ve prospěch Německa vzít na svá bedra snad i rozpoutání a vedení války. Němci pak vypadají jako dobráci a přitom tyto své satelity řídí.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 10. 2018 23:46 | Frank

Bylo by vhodné si přečíst spisy Německého politika Konráda Adenaura a i dalších poválečných západoevropských politiků. Tento pán krátce po té co se ujal v NSR vlády prohlásil:"Doufám že si po dvou prohraných světových válkách Němci jako národ konečně uvědomí že ovládnout Evropu a podřídit si jí nelze silou a vojenskou cestou ale ekonomicky. A Němci jsou takový národ že to jednou dokáží..." A jestli si někdo myslí že v Německu není nacionalismus, tak je na velikém omylu. Stejně tak je na omylu ten co je přesvědčen o tom jak to s námi myslí EU dobře. Němci nacionalismus sice veřejně odsuzují a jeho veřejné projevy trestají, ale jako nacionalisté stále myslí a konají. Převzali v EU absolutní rozhodovací moc a diktují všem, malé státy nemají žádné slovo. Kdo co podle vůle Němců a jejich spojenců (mimochodem spojenců i za II.WW jako Nizozemí, Belgie, Lucembursko) nesplní či nekoná je okamžitě vydírán sankcemi, pokutami a hospodářským útiskem. Pokud někdo máte jako velmi ale opravdu velmi dobrého známého rodilého Němce, promluvte si s ním otevřeně o jejich názoru na nás a vztahu k nám. Tak jako jsme byli nejen my Češi, ale všichni Slované a východoevropané, teda i Slováci, Poláci, Maďaři, tak pro ně stále jsme jen něco neschopného, méněcenného, zaostalého a příživnického, zkrátka to čím nás nazval Hitler, K.H.Frank a další nacističtí potentáti - pouhým Slovanským ksindlem. Takže i když si to mnozí nechtějí přiznat ANO, EU je pokračováním III. Velkoněmecké říše jen s ovládnutím a podřízením si Evropy ekonomickou cestou a pod rouškou skrytého nacionalismu západoevropských států.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 10. 2018 21:31 | Gabriel Pleska

Myslím, že jste to nečetl dobře. S tím tropem úpění autor pracuje, ale nijak není v jeho vleku, naopak věc vidí z nadhledu. Klidně můžeme říct v rakových intencích. Nebo ne?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 10. 2018 20:20 | MoB

Solidní bullshitstorm... Ještě pár takových článků a škrtám si penize.cz z RSS čtečky. Autorovi bych doporučil třeba https://www.e15.cz/rozhovory/vznik-ceskoslovenska-zatezuji-stale-zive-lzi-o-utrpeni-pod-rakouskem-rika-historik-jiri-rak-1352831 a vyvarovat se do budoucna přemíry vlastního úsudku.
Jinak, v EU jsme uprostřed pelotonu jak podle počtu obyvatel, tak podle HDP. Jiná věc je, že máme tragicky neschopnou politickou reprezentaci - ale to se vystoupením z EU určitě nezlepší, spíš naopak.
Opravdu tragický článek a tragický autor. (OK, je to komentář, ale blbej.) A nepochopení vtipu s "úpíme, ale dá se to vydržet" celou "tragedii hrůzyplné noci" jenom umocňuje.
-12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 10. 2018 18:47 | františek jiří

Příapěvky do diskuse mně připadají jako výkřiky občannů, kterým chybí sebevědomí. Takové sebevědomí, které mají Belgičané, Holanďané, Dánové, i Maďaři - a jsou to všechno občané států, které jsou stejně velké anebo menší než naše republika. Copak ti také křičí, že žijí v protektorátě ? Je mi líto těch, co se cítí ponížení. Místo dalšího , co lze k tomu říci, ocituji nápis, který je na jednom moravském zámku : Hanák tade bode do skonání světa, tento staré zámek dyl o štere leta.
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 10. 2018 18:01 | Mickeymouse

rozhodně s vámi souhlasím: s Pitomiem určitě ne!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 10. 2018 17:15 | mrdkazkrtka

Už to, že zesměšňujete Okamuru, sám sebe diskvalifikuje ze slušné diskuze, jinak se stejně držíte prázdných frází ve druhé části vašeho příspěvku.V něčem by se dalo s Vámi i souhlasit, ale pro mne nejste už partner do diskuze..s Pitomiem určitě ne!
-14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 10. 2018 14:42 | Mickeymouse

Hezky jste se rozohnila, ale pořád nevím, jak obyvatelé ČR úpí. K čemu jsou výzkumy o našem euroskepticismu, když si pak stejně volíme proevropské strany? Co z toho vyplývá? No asi jedině to, že sice jsme euroskeptici, ale že jaksi otázka bytí či nebytí v EU pro nás vlastně není vůbec důležitá. A jaké svobody jsou nám oklešťovány? Myslíte třeba to, že nám EU byrokrat zakázal žárovky? No, nebuďte směšná. Máme nyní tolik svobod, kolik jsme v minulosti nikdy neměli. A pořád platí, že můžeme, budeme-li chtít, kdykoli z EU vystoupit. Takže jaképak úpění?
-14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 10. 2018 13:21 | Vosák

Madam Ino, pochopil jsem správně, že se Vám doma sice líbí, ale mate problém, že tam musíte setrvávat v obskurním společenství, kde na Vás činí nátlak někdo mocnější a arogantnější? Na celou věc máte mraky důkazů, mimo jiné V4 vzniklou v roce 1991. Není tedy divu, že se v důsledku toho cítíte být dostatečně málo respektovaná, což je špatně.
-21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 10. 2018 11:35 | D

Názorná ukázka Macronovy arogance je, že přijede na státní návštěvu a předtím ještě stačí tomu státu vyčinit, že nemá dostatek solidarity s přijímáním uprchlíků. Lidé tady mají dost toho peskování z Francie a Německa, co by měli, co by bylo podle nich správné. Nechtějí větší integraci EU, ale naopak menší, a ne aby velké státy o nás rozhodovaly a přehlasovávaly nás ve věcech, s kterými nesouhlasíme.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet životního minima 2024

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Dana Bérová

exministryně a podnikatelka

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Dana Bérová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services