Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

2018: Jak reklamovat a nepohořet

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 21. 6. 2018 | 27 komentářů
Chcete reklamovat? Potřebujete reklamovat? Musíte reklamovat? A víte, na co máte právo?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 10. 2018 23:44, Klacan

Vážení,co je to za zákon... koupím si koupímsi třeba telefon... potřebuji telefonovat,sice asi divné ale k čemu jinýmu,no a on se posere...reklamace...a nemám jak komunikovat... kolik telefonů musím koupit abych byl dostupný???jinak koupím si novou věc, přestane fungovat...opakuji,novou věc...tak proč bych měl akceptovat nějakou opravu v záruce...? nefunguje-buď vyměnit zboží a nebo vrátit peníze...jak to funguje jinde v Evropě...

Reagovat

 

+14
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (27 komentářů)

28. 1. 2019 9:57 | Lenka MAckowska

Dne 22.10.2018 jsme si vybrali a zaplatili postel na zakazku do 30 dnu. Za jiny material jsme si priplatili 725kc.postel nam nejenze nedodali v terminu ale i v jinem materialu.reklamovái jsme opet jsme cekali na vymenu a opet nam dodali stejny material s tim ze dany odstin,se jiz dva roky nevyrabi.mam narok na slevu pokud si postel necham nebo jen na doplatek za mateial,ktery jsem si vybrala?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

9. 2. 2019 11:43 | Martina

Dobry den, dnes jsem byla pri reklamaci otocena na pate, prej musi byt bunda ze zakona vycistena? Bundu mam 2mesice a je vysoupana barva na rukavech. Bunda stala 9tisic. takze by mela neco vydrzet. Muzu poprosit o radu? Dekuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

2. 3. 2019 21:18 | Dajina

Dobrý den, dnes jsem reklamovala po třetí zastřihovač vlasů rowenta, při druhé reklamaci mi strojek vymenili za nový. Problém je v tom, že datum na uctence je už po záruce dva roky, ale datum výměny strojku je ještě v záruce, jak je to prosím se zárukou při nekolikate reklamaci? Děkuji za odpověď
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

14. 3. 2019 9:36 | Pavel

Kdo ma nechat udělat posudek na vadu na mobilu když je v zaruce prodavajicí nebo kupujicí
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

16. 3. 2019 14:54 | M

Dobrý den, nový výrobek vždy přebírá záruku původního. Čili jsou-li na účtence již 2 roky, pak reklamovat nelze.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Dajina 02. 03. 2019 21:18)

16. 3. 2019 20:53 | M

Dobrý den, posudek na vadu musí zařídit koncový zákazník. Respektive - prodávající zašle do servisu a ten vyhotoví servisní zprávu. Za předpokladu, že Vy s ní nebudete souhlasit a budete si "jistý" tím, že servis pochybil, můžete si sehnat vlastní znalecký posudek. To už ale bohužel pouze ve Vaší režii.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 14. 03. 2019 09:36)

16. 3. 2019 20:56 | M

Dobrý den, prodávající může odmítnout přijmout výrobek na reklamaci je-li znečištěn. Tím se ale obvykle myslí - velice znečištěn. Např. holící strojek od chlupů, fritovací hrnec od oleje, atd.. Co se bundy týče, tak pokud jste jí nepřinesla celou od bahna a opravdu silně znečištěnou, tak je alespoň můj názor, že prodávající musí na reklamaci přijmout.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Martina 09. 02. 2019 11:43)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 013 905 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vyřízení reklamace výměnou zboží
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, reklamoval jsem navigaci do automobilu rok od koupi zboží. První reklamace. Prodejce mi zboží reklamoval v servisu, kde byla navigace vyměněna za zcela novou. Já s vyřízením reklamace nesouhlasím... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

„Komu budeš věřit? Mně, anebo svým prolhaným očím?“

„Komu budeš věřit? Mně, anebo svým prolhaným očím?“

Domácí násilí není jen fyzické, ale i psychické. Specifický způsob manipulace, tzv. gaslighting,...více

Magnesia Litera. Literatura ospravedlněná trhem?

Magnesia Litera. Literatura ospravedlněná trhem?

Magnesia Litera ve stávající podobě svědčí o našich setrvalých rozpacích nad soudobou...více

Archeologie brutality. Jsme předurčeni k násilí?

Archeologie brutality. Jsme předurčeni k násilí?

Žijeme ve 21. století ve střední Evropě. Daleko od pravěkých pudů nebo středověkých praktik;...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Řežáb

podnikatel, Socialbakers

Tomáš Karpíšek

restauratér a podnikatel, Ambiente

Jan Řežáb
ÚSPĚŠNOST
48,28 %

z 58 duelů
×
Tomáš Karpíšek
ÚSPĚŠNOST
58,49 %

z 53 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK