Diskuze: 2018: Jak reklamovat a nepohořet

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 21. 6. 2018 | 39 komentářů
Chcete reklamovat? Potřebujete reklamovat? Musíte reklamovat? A víte, na co máte právo?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 10. 2018 23:44, Klacan

Vážení,co je to za zákon... koupím si koupímsi třeba telefon... potřebuji telefonovat,sice asi divné ale k čemu jinýmu,no a on se posere...reklamace...a nemám jak komunikovat... kolik telefonů musím koupit abych byl dostupný???jinak koupím si novou věc, přestane fungovat...opakuji,novou věc...tak proč bych měl akceptovat nějakou opravu v záruce...? nefunguje-buď vyměnit zboží a nebo vrátit peníze...jak to funguje jinde v Evropě...

+49
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 39 komentářů)

14. 10. 2020 13:26 | Simona 20

Dobrý den mohu se zeptat co dělat když reklamuji 8 židli stejné vady a z toho mi vyreklamovali jen jednu z dobrých vztahů a zbytek je prý s důvodu užívání tudíž jsou pry nereklamovatelne mohu vědět jak a co můžu po nich chtít děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 5. 2020 7:45 | hana

dobrý den,mám reklamaci na pásek,ale na zličíně je zavřevo,a na internetu je psáno že všechny provozovny jsou zavřené.Co s tím??? Poraďte prosím
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 4. 2020 21:26 | Stanislav

Zdravím všechny chci se zeptat ,, 9.4. jsem si objednal od jedné společnosti iphone kterej mi byl poslán na dobírku. Telefon jsem vyzvedl rozbalil a hned mi nešel zapnout ,, je k tomu 24 měsíční záruka a já ještě ten den telefon zabalil a poslal jim ho zpátky. Jenom že od té doby nějak nekomunikují na e-mailu chci se zeptat do jaké doby musím peníze dostat? Bojim se aby mi je vůbec poslali zpět. Děkuji za odpověď
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2020 10:38 | Mariana

Dobrý den jak postupovat když jdu zakoupit zboží po konzultaci se zaměstnancem mi byl doporučen výrobek který zakoupim. Dodám výrobek pro užívání. Tam se dozvím že výrobek nesplňuje co jsem pri koupi požadovala. Nerozbaleny,nepouzity jdu vrátit. Kde prodejcem jsem donucena vybrat si jakýkoliv jiný výrobek ve stejné hodnotě. Tudíž kupují něco co nepotřebují jen abych dostala nějakým způsobem náhradu. V tomto případě nemohu požadovat vrácení peněz? Vyřízení do dvou dnů od zakoupeni
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2019 19:18

Zdravím, Určitě to není v pořádku. I kdyby jste zboží koupil za 100 000,- kč a jeho hodnota byla nyní polovina, tak Vám musí obchodník zaplatit tolik, kolik jste za zboží zaplatil Vy při jeho koupi. Pokud jste ale už třeba jednou zboží reklamoval a byla Vám poskytnuta sleva ve výši 5 000,- kč, tak potom Vám obchodník vrátí výše zmíněných 15 000,- kč. Pokud jste v právu, obraťte se na ČOI, a to samé řekněte poté obchodníkovi, slyší na to (většinou). Hodně štěstí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2019 12:24 | Jan

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci do 30 dnů a požaduji vrácení peněz, je prodávající povinen zaplatit plnou cenu zboží nebo může vrátit jen část? Zboží bylo používáno rok a po roce se projevila závada. Cena zboží byla 20 000 Kč a obchodník chce vrátit jen 15 000 Kč. Je to v pořádku?
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 7. 2019 16:41 | c4mel

Dobrý den chci se zeptat na notebooku jsem měl už 4 reklamace a teď už po 3 byla vada na hard disku ale pokaždé nějaká jiná ale vždycky měnili hard disk za nový mám tedy nárok na vrácení peněz? Předem děkuji za odpověď
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 6. 2019 15:49 | hanna olejnik

reklamovala jsem tel.aoni vymysleji ze jsem zrejme spusobila to ja,-tel nebyl polity vodou,nespadla nejsem si niceho vedoma,-vypinal se az se vypl..delaji ze neco delaji a nechteji vratit penize,smejdi..ja to klidne poslu odbornikovi at jsem klidna ,co se vlastne stalo s tim tel..jenomze kdyz oni ho maji uz 2 mesice to muzou ho pokazit shvalne aby se na to neprislo ze hteji bse mnou vydyrbat,ale stejne to poslu
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 6. 2019 14:55 | Pavel

Dobrý den, pokud máte problémy s reklamací, obraťte se na http://www.reklamovat.cz/ - bezplatně Vás zastoupí jejich advokát a můj problém se jim podařilo vyřešit celkem rychle.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 6. 2019 19:19 | Tomas

Dobry den.koupil jsem el.kolobezku a shorel u ni po par kilometrech(cca 10km)motor.pri reklamaci mi bez problemu dali jinou ale stalo se po stejne dobe to same.mam uz ted pravo na vraceni penez z neduvery k vyrobku?dekuji za odpoved.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 6. 2019 19:19 | Tomas

Dobry den.koupil jsem el.kolobezku a shorel u ni po par kilometrech(cca 10km)motor.pri reklamaci mi bez problemu dali jinou ale stalo se po stejne dobe to same.mam uz ted pravo na vraceni penez z neduvery k vyrobku?dekuji za odpoved.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 4. 2019 22:09 | Zlata

Dobrý den, dnes jsem koupila gps hodinky a po zapnutí jsem zjistila, že byli použity. Byli v nich uložená čísla předchozího majitele. Chci vrátit, ale nedostanu se do Brna. Jak tohle můžu řešit? Diky
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2019 20:56 | M

Dobrý den, prodávající může odmítnout přijmout výrobek na reklamaci je-li znečištěn. Tím se ale obvykle myslí - velice znečištěn. Např. holící strojek od chlupů, fritovací hrnec od oleje, atd.. Co se bundy týče, tak pokud jste jí nepřinesla celou od bahna a opravdu silně znečištěnou, tak je alespoň můj názor, že prodávající musí na reklamaci přijmout.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2019 20:53 | M

Dobrý den, posudek na vadu musí zařídit koncový zákazník. Respektive - prodávající zašle do servisu a ten vyhotoví servisní zprávu. Za předpokladu, že Vy s ní nebudete souhlasit a budete si "jistý" tím, že servis pochybil, můžete si sehnat vlastní znalecký posudek. To už ale bohužel pouze ve Vaší režii.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2019 14:54 | M

Dobrý den, nový výrobek vždy přebírá záruku původního. Čili jsou-li na účtence již 2 roky, pak reklamovat nelze.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 3. 2019 9:36 | Pavel

Kdo ma nechat udělat posudek na vadu na mobilu když je v zaruce prodavajicí nebo kupujicí
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 3. 2019 21:18 | Dajina

Dobrý den, dnes jsem reklamovala po třetí zastřihovač vlasů rowenta, při druhé reklamaci mi strojek vymenili za nový. Problém je v tom, že datum na uctence je už po záruce dva roky, ale datum výměny strojku je ještě v záruce, jak je to prosím se zárukou při nekolikate reklamaci? Děkuji za odpověď
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2019 11:43 | Martina

Dobry den, dnes jsem byla pri reklamaci otocena na pate, prej musi byt bunda ze zakona vycistena? Bundu mam 2mesice a je vysoupana barva na rukavech. Bunda stala 9tisic. takze by mela neco vydrzet. Muzu poprosit o radu? Dekuji
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2019 9:57 | Lenka MAckowska

Dne 22.10.2018 jsme si vybrali a zaplatili postel na zakazku do 30 dnu. Za jiny material jsme si priplatili 725kc.postel nam nejenze nedodali v terminu ale i v jinem materialu.reklamovái jsme opet jsme cekali na vymenu a opet nam dodali stejny material s tim ze dany odstin,se jiz dva roky nevyrabi.mam narok na slevu pokud si postel necham nebo jen na doplatek za mateial,ktery jsem si vybrala?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2019 0:33 | Adamková Soňa

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat. Přítel si koupil telefon do prace a je nárazuvzdorný a voděodolný. Dnes mu v práci spadl cca z 20cm na dřevěnou zem a kompletně mu praskl. Dá se s tím něco dělat na reklamaci. Když je to telefon do prace a je nárazuvzdorný??? Má ho cca půl roku. A poprvé mu spadl. Před tím nikdy. Předem děkuji. Adamková
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Kohout

ekonom

Stanislav Bernard

podnikatel, pivovar Bernard

Pavel Kohout
ÚSPĚŠNOST
51,43 %

z 35 duelů
×
Stanislav Bernard
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 30 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services