Výpočet čisté mzdy 2023
Interaktivní grafiky
Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Karel Svoboda
ekonom, prezident APS ČR
Daniel Köppl
mediální expert

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Pojištění domácnosti. Nestačí platit pojistku, důležité je být pojištěný
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
3. 1. 2018 9:34, Marie
Nelíbí se mi, že váš portál není nestranný. Co se však dá čekat od makléřů, že? Ti budou vždycky doporučovat produkty od pojišťovny, kde mají nejvyšší provize nebo se kterými mají smlouvu, při tom pro klienta může být výhodnější jiný produkt jiné pojišťovny. Navíc při variabilností a složitosti pojistných podmínek se málokterý makléř je schopen detailně seznámit s produkty všech pojišťoven. Ti svědomitější to řeší aspoň tím, že vznesoul dotaz na podporu konkrétní pojistovny s vybraným, samozřejmě velmi často lépe provizovaným produktem, aby to byli schopni pak vysvětlit klientovi. Ale ukažte mi na některého. Je jich jako šafránu. A navíc to na nich laik ani nepozná. Většina jich však jde tvrdě za provizí a klient a jeho zajmy je u nich v nejlepším na druhém místě.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
3. 1. 2018 13:19, HonzaV
Long story short. Přesně. Chtěl jsem napsat totéž, byl jste první. Poslední, co bych po požáru nebo povodni potřeboval, je ničit si zbytky nervů při jednání s pojišťovnou.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)
27. 5. 2019 10:52 | Martin
28. 1. 2018 17:05 | Bloud
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 1. 2018 13:21 | Bod
Takže zkuste klieny oblbovat trochu inteligentněji. Zařízení bytu je nesmysl pojišťovat. Důležitý je byt sám, abych nepřišel o střechu nad hlavou. Ostatní není nezbytné.
3. 1. 2018 13:37 | deprese
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 1. 2018 13:19 | HonzaV
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 1. 2018 12:33 | Pavel
Jenže s vysokou spoluúčastí je také problém - pro pojišťovny znamená vysoká spoluúčast vysoké riziko pojistného podvodu a tak vám to pojistné také osolí pro krytí tohoto rizika.
Prostě nejlepší a nejlevnější je mít rezervu odpovídající hodnotě majeku a na všechny pojistky se vykašlat.
3. 1. 2018 11:55 | deprese
3. 1. 2018 9:34 | Marie