Vyzrajte na autobazar: Zkontrolujte si zanedbanou údržbu
Cena, kterou u aut nabízejí bazary, často není konečná. Koupíte řekněme auto za sto tisíc a do roka můžete v servisech nechat další desítky tisíc korun. Předchozí majitel jezdil na krev, kašlal na údržbu – a černý Petr vyšel na vás. Obrana ale existuje.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)
5. 3. 2020 23:51 | Tomáš89
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 3. 2020 23:51 | Tomáš89
7. 10. 2019 2:49 | Matyáš
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 10. 2019 2:48 | Matyáš
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 8. 2017 15:29 | Honza
Nejen, že nemá zákazník čas projít smlouvu, omezuje se doba zkušební jízdy, vše je naglančeno, aby to naivní ovečku přesvědčilo, že uplynulých 5, 10 i 15 let to auto vlastně ani nejezdilo a i když je v béžové barvě německých taxi, jezdil s ním jen strýček Helmut do kostela...
Jakkoliv se hádat s bazarníky (kteří mají smlouvy předchystané právníky a kteří na rozdíl od spotřebitele jsou sto si je zaplatit i v táhlém sporu, ve kterém je na zákazníkovi, aby na 15 let staré plečce dokázal, že ten či onen díl je vadný) je souboj bez šance.
Nemluvě ani o dovozech... Když se podíváme na ceny aut v Reichu a okolí, zjistíme, že jsou stejné jako u nás v inzercích. Kdo není jen TV Nova sledující ovce, musí pochopit, že výhodnost pro kšeftaře nastane v okamžiku, kdy buď z venku tahají šrot, jehož pořádnou opravu by v Německu, Švýcarsku atd. nikdo nezaplatil, a nebo to je "jen" omlazené - kilometry, interiér atd.
Ať mi nadává ten, kdo se v tom najde, ale v dobách internetu, tedy bazošů, sbazarů, stejně jako zahraničních inzercí a možností srovnání, najití si recenzí na ten či onen bazar, je projevem lenosti a s prominutím i imbecility jít do bazaru a tam se nechat oblbovat. Stejně jako je projevem téhož prodávat/kupovat nemovitosti přes realitky.
Ale komu není rady... Ten bude furt věřit pohádce, že to 15 let staré TDIčko z Reichu má nalítáno jen 60 tisíc km, nebylo to odřeno ani nákupním košíkem, natožpak bouráno - vždyť to by přece ten hodný pán v bazaru uvedl... A dokud budou poptávána nejvíc naftová auta koncernová/německá, tedy nejčastější služebáky a vůbec vozy, s kterými se nejvíc podvádí, asi se toho moc nezmění.
16. 8. 2017 0:10 | J.Bubla
15. 8. 2017 22:09 | Gabriel Pleska
A jistěže je jasné, že do staršího auta musíte investovat. Měl jsem pocit, když jsem ten text četl, že přesně o tom je.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 8. 2017 21:55 | Jirka
15. 8. 2017 14:29 | Michal
15. 8. 2017 10:18 | Jiří
15. 8. 2017 10:01
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 8. 2017 7:58 | Pedro
15. 8. 2017 7:29 | Mareg