Ertrag jde zu grunt, z popela vzlétá Phoenix

Aleš Tůma | rubrika: Co se děje | 15. 2. 2017 | 81 komentářů
Řadu let varujeme před praktikami společnosti Ertrag und Sicherheit. Sice to trochu trvalo, ale naše varování potvrdila i ČNB udělením třímilionové pokuty. Zazvonil zvonec… a pohádka pokračuje.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 3. 2017 9:07, Honza

Ano, ti největší parchanti, co prodávali ICM lidem za každou cenu, i když na to klienti sotva měli. Ti, kteří blbli s nějakým Bank Frick, že by tam přetáhli klientům vklady v ICM trvající ani ne dva roky, aby to údajně rychleji šlo nahoru, při tom poplatkově to bylo to samé... Ti, pro které byl klient jen zdrojem EH a bestandů bez ohledu na to, zda k investování má znalosti a zkušenosti, zda má před sebou na to dostatečný inv. horizont... Ti, kteří se na seminářích chlubili, s jakou lehkostí a povrchností upíšou klienta na první schůzce, aniž by zabíhali do nepodstatných detailů jako poplatky či rizika...

Takže klientovi, který je na polovině (aby nedošlo k mýlce, ICM nevzývám ani nezatracuji úplně, klient by podle mě měl počkat, až se to vyšplhá na původní vklad a pak to prodat a víckrát už do takové věci nejít, rozhodně ne prodávat se ztrátou pod tlakem předčasně) svého vkladu, zrealizovat ztrátu a zkasírovat nové provize za vklad do čehosi, co bylo tajemné jako hrad v Karpatech. A na schůzky prodejní od fy Bank Frick jsme měli vodit klienty, abychom se "informace" o tom dozvěděli ve stejnou dobu jako klient. Tedy abychom jako blbci o tom sami věděli prd a neměli před klientem ten "náskok", kdy sami bychom to znali z produktových školení, měli ponětí o tom, jak ty portfolia fungují atd.

A tihle šmejdi jsou ti, kdo dnes vzlétají z popela... Určitě se s nimi svezlo i pár níže postavených, kteří po Evo zázraku se těší na FT (byť za rok s MIFID II se můžou klouzat) a kteří takoví podrazáci nejsou, ale to jsou výjimky a troufnu si říct trochu naivové, kteří jdou tam, kam jejich nadřízení...

Co za firmu mají Haraslinová s Drumličem, to nevím, jak se jmenuje. To je kapitola jiná, i když asi podobná. Tím, že v tom už nedělám, mám informací méně už a ne z první ruky.

Zobrazit celé vlákno

+90
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 10. 2019 10:17, Karel

Já jsem teď u nich řešil HYPOTÉKU a musím říct, že mi poradce dokázal vyjednat jednu z nejnižších sazeb na trhu a z porovnání bank vycházela nejlíp na trhu. Phoenix tedy v současnosti dělá mimo investiční poradenství také zprostředkování úvěrů a revizi pojistných smluv, samozřejmě přes partnerské zprostředkovatele těchto produktů. Hypotéku jsem měl vyřízenou během 3 týdnu, všechno proběhlo hladce…

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 81 komentářů)

20. 3. 2017 9:07 | Honza

Ano, ti největší parchanti, co prodávali ICM lidem za každou cenu, i když na to klienti sotva měli. Ti, kteří blbli s nějakým Bank Frick, že by tam přetáhli klientům vklady v ICM trvající ani ne dva roky, aby to údajně rychleji šlo nahoru, při tom poplatkově to bylo to samé... Ti, pro které byl klient jen zdrojem EH a bestandů bez ohledu na to, zda k investování má znalosti a zkušenosti, zda má před sebou na to dostatečný inv. horizont... Ti, kteří se na seminářích chlubili, s jakou lehkostí a povrchností upíšou klienta na první schůzce, aniž by zabíhali do nepodstatných detailů jako poplatky či rizika...
Takže klientovi, který je na polovině (aby nedošlo k mýlce, ICM nevzývám ani nezatracuji úplně, klient by podle mě měl počkat, až se to vyšplhá na původní vklad a pak to prodat a víckrát už do takové věci nejít, rozhodně ne prodávat se ztrátou pod tlakem předčasně) svého vkladu, zrealizovat ztrátu a zkasírovat nové provize za vklad do čehosi, co bylo tajemné jako hrad v Karpatech. A na schůzky prodejní od fy Bank Frick jsme měli vodit klienty, abychom se "informace" o tom dozvěděli ve stejnou dobu jako klient. Tedy abychom jako blbci o tom sami věděli prd a neměli před klientem ten "náskok", kdy sami bychom to znali z produktových školení, měli ponětí o tom, jak ty portfolia fungují atd.
A tihle šmejdi jsou ti, kdo dnes vzlétají z popela... Určitě se s nimi svezlo i pár níže postavených, kteří po Evo zázraku se těší na FT (byť za rok s MIFID II se můžou klouzat) a kteří takoví podrazáci nejsou, ale to jsou výjimky a troufnu si říct trochu naivové, kteří jdou tam, kam jejich nadřízení...
Co za firmu mají Haraslinová s Drumličem, to nevím, jak se jmenuje. To je kapitola jiná, i když asi podobná. Tím, že v tom už nedělám, mám informací méně už a ne z první ruky.
+90
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 3. 2017 17:35 | kukacka

Myslíš, objektivně říci, že z es do Phoenix investor přešli Ti největší zloději, kteří do es dotáhli ICM apod. A tim přivedli do potíží stovky až tisíce lidí. A dnes se tváří jako nový a progresivní profíci? To si děláš celkem srandu, ne?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 3. 2017 15:54 | Honza

Reaguji na příspěvek od "Franta Vohnutej".
V ES jsem byl od r. 2012, a i když už se tím (ani žádným z nástupnických ani jiným "byznysem") nezabývám, na ČNB jsem na stavu ještě pořád. Ale k věci. Není mi známo žádné oficiální ani neoficiální propojení těchto společností. Tyhle otázky, které se nezakládají ani na "jedna paní povídala", jen na vaší fantazii, si laskavě nechte pro děti a nešiřte fámy. Tím se hochů z Rakous nezastávám (sám jsem obchodničení aktivní fakticky ukončil ještě v době, kdy nikdo z nás nečekal ani blížící se insolvenci ani Fénix), ale buďme laskavě objektivní a řešme to, co k věci je. Třeba to, že se z ICM trhli Drumlič a Haraslinová a mají nějaký podobný zázrak, do kterého lákají zbylé klienty.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2017 23:29 | Franta Vohnutej

Zájemci o problematiku jistoty a výnosu, přečtěte si prosím tento článek.
https://reportermagazin.cz/a/wubsu/poslete-penize-apak-jste-vitekde
Lyoness je častý vedlejšák lidi z E&S, takze tenhle produkt doplňuje mozaiku okolo téhle party.... otázka je, jestli existuje nějaké manažerské propojení obou letadel kdesi v Rakousku ....
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 3. 2017 22:35 | Franta Vohnutej

Voní to přeložili?? To je nemile.... pokud by to znovu přeložili, oznamte novou adresu až 1-2 dny před konanim, aby na to uz nemohli zareagovat dalším přesunem ..., ale ono uz na Ostravsku nebude tolik hotelů ze??
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 3. 2017 15:22

je to v Clarionu bývalý Atom:)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 3. 2017 23:10 | Franta Vohnutej

Hlásím ze Phoenix & Sicherhajc budou mít velky celoodpolední náborový výplach mozků 24/3 v Ostravě v hotelu Park-In! Komu z Vas Kurhajec s Křížkem dluží prachy, jdete si to tam s nim vyrikat!!!
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 3. 2017 15:13 | bistre voko

Pan Kurhajec si dělá ze všech bývalých investorů ES srandu nebo to manažeři z ES myslí vážně?
Prý prostor pro poctivý obchod - jak to, že jste pane Kurhajec podepisoval všechny ty investice do Shedlinu a ICM? To byl také poctivý obchod??!!
Prý snažíme se o profesionální služby bez zatajování skutečných nákladů - jak to, že jste na toto nemyslel při prezentacích ICM a Shedlinu. Tam jste také osobně prezentoval svým ovečkám a klientům skutečné náklady? A proč dneska vaši poradci lítají po klientech s tím, že sleva na vstupním poplatku jde jenom u dražších tříd fondů? To nekoresponduje s vaším emočním výlevem v komerčním příspěvku nemyslíte?
Jak to, že máte zkušenosti pouze z Rakouska? Vy jste nejezdil na semináře po celé ČR a nerozjížděl Slovensko? Máte asi krátkou paměť co? A nemluvím o muži z terénu panu Křížkovi :)
Interní vzdělávací systém generuje odborně i morálně zdatné poradce? Tak to je taky velká facka všem klientům, kterým různí taxikáři a další vaši odborní poradci radili, kam mají investovat a dopadlo to v ES ztrátou v téměř každém produktu! To je vyloženě elita poradenství v ČR.
Určitá fluktuace partnerů je přirozená? To myslíte to, že 95 procent vašich vázaných zástupců je z ES?!
Společnost Phoenix Investor se nepodobá ani ve vlastnické, ani v řídící struktuře? A proč tedy máte stejně nastavený poplatkový systém a téměř stejně i provizní systém a ve vedení jste vy s panem Křížkem, kteří jste dlouhá léta řídili ES v ČR a na Slovensku. To je asi vše náhoda. :-)
Pane Kurhajec rád bych vás upozornil, že vy jste nebyl jedním z mnoha obchodních zástupců ES, ale VY jste byl vrcholný manažer odpovídající za nabízené produkty!
Bohužel jste ovlivňoval produktovou nabídku už dost dlouho a nedopadlo to moc dobře. Ten článek níže je důsledkem vaší arogance a zaslepenosti, která bude, jak pevně věřím, po zásluze potrestána.
Snad si klienti včas uvědomí, komu že mají důvěřovat.
Sbohem a šáteček




http://sdeleni.idnes.cz/phoenix-investor-kvalitni-a-profesionalni-investicni-poradenstvi-s-lidskym-pristupem-gt7-/zpr_sdeleni.aspx?c=A170228_092056_zpr_sdeleni_rest
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 3. 2017 23:14 | Honza

Sice zde není jméno, ale třeba se zobrazí, na koho reaguji. Omylem jsem místo reagovat klikl na nahlásit, tak kdybyste s tím měl mít nějaké oplétačky, omlouvám se, vrátit to nejde, fakt jen překlik.
K věci. Některé myšlenky, co jste psal, jsem úplně nepochopil, třeba kteří ti demagogové to jsou, co zůstali. Vionáři?
Musím poukázat, že z ES prachy nevím, že by chodily. Možná někomu, kdo měl více, ale mně už ani drobáky z agia nechodí. Tak pokud na mě nějak nezapomněli, nechodí to asi nikomu. Nebýt to stovkové položky, asi bych to řešil.
Je smutné, že to takhle dopadlo. Tolik lidí bylo tehdy za borce a vzory, zatímco nakonec se vyfénixovali do stejných podrazáků, lhářů a přeběhlíků, jako je takový běžný partnero-fincentrák, který o rok později je pro změnu v poolu, aby o další rok později byl zase v jiném, a pořád bude z klientů dělat věčně prodělávající dojné krávy...
Vion nedokážu úplně posoudit, je to možná nějak rentabilní a poplatkově snesitelné u hodně velkých vkladů na hodně dlouhou dobu... Snad. Každopádně přecházet dobrovolně z fondu na platformu by mohl jen s prominutím úplný blb.
Doufám, že nezůstane jen u tohoto článku a energie, s jakou dokázali Tůmlvé a spol. propírat ES, bude ještě zintenzivněna, aby Phoenix vyskočil jako varovný signál všem, kdo by k těmto grázlíkům chtěli se nechat zlákat.. Horkou jehlou na rychlo ušitý Vion se svými poplatky pohřbí sám, tomu netřeba napomáhat...
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 3. 2017 14:06 | Martin V.

Dobrý den,
Rád bych se s Vámi podělil o několik zkušeností se společností Phoenix Investor, tedy alespoň s několika členy jejich nově vzniklé sekty.
Jak jsem již zmiňoval v diskuzích na téma Ertrag und Sicheheit, tak jsem díky skvělým produktům ES, které dohodnul mimo jiné jako hlavní manažer pan Kurhajec, přišel o několik miliónů. Díky tomu, že jsem byl ochoten všechna reálná fakta o celém tom podvodu na investory zveřejnit, jsem se v Londýně osobně setkal s panem Zettlem a panem Křížkem. Ano tím Křížkem, který je teď druhým jednatelem společnosti Phoenix Investor spolu s panem Kurhajcem, který mimo jiné podepisoval téměř veškeré investice do ICM a stál i za exkluzivními produkty EVOlution, které nyní opět nejsou IN.
Pan Křížek mi otevřeně přiznal, že jsou velké problémy v produktech Shedlin nebo ICM a dokonce přislíbil refundaci ztrát, ke které samozřejmě nikdy nedošlo.
Největším problémem společnosti Phoenix Investor je, že největší podvodníci v ES včetně pana Vlastimila Nováka, kterého znám osobně a měl jsem tu čest, že se mi snažil vysvětlit kvalitu produktů EVOlution či ICM po mém ukončení spolupráce s ES a kterého jsem potkal na jeho ES semináři v Bělohradě, přešli v tichosti pod Phoenix Investor a nadále lžou svým klientům.
Společnost Phoenix Investor klade podle všech aktuálních informací, které její poradci zveřejňují, důraz na klienta.
Větší nesmysl jsem už dlouho neslyšel!!! Už koncem roku mě kontaktoval nějaký ředitel ES z Karlových Varů, jistý pan Krejčí s tím, že vedení Phoenix Investor a hlavně pánové Kurhajec a Křížek stále stojí o to mě odškodnit a tím zabránit nechtěné reklamě. Měl jsem jen počkat, až budou mít licenci a budou moci převádět klienty a tím si vydělají nějaké peníze, protože jim prý ES neplatí... Pak Ti stejný lidi včetně Nováka, Krejčího nebo Křížka pošlou český ES do insolvence kvůli svým objemovým provizím a to přesto, že podle všeho porušovali oni sami nějakou nesmyslnou smlouvu a konkurenční doložku tím, že dávno před svým odchodem z ES prezentovali svoji činnost pod Phoenix Investor.
Neskutečný amaterismus…
Koho zajímá dlouhé vtipné čtení, tak ať se podívá na
https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=E8BC2384EB1E4478B18F9D66DC4DFBCA
Toho čtení je tam doopravdy dost. Mimochodem po rozjezdu navolávání klientů se mi už pan Krejčí neozval a v minulém týdnu se mi snažil vysvětlit, že přišel o veškeré kontakty na moji osobu včetně emailu a telefonního čísla.
Je potřeba varovat před touto společností, protože praktiky poradců jsou stále naprosto stejné!!! a klientům opět nepokrytě lžou!!!!
Nejde jen o vymyšlenou pohádku o vzniku společnosti a o tom, jak je pan Kurhajec zachráncem klientů a že byl vždy proti produktům Shedlin, EVVE nebo ICM – přesně ty produkty, které měl naopak na starost a na kterých spolu s panem Křížkem nejvíce vydělali!!!!!!! Jde hlavně o to, že se pánové chtějí koukat už pouze dopředu a nechtějí řešit problémy ES, které sami způsobili a to nově sestavenými pohádkami a jedinečném přímém investování do Franklin Templeton a případně Frick Bank, kde prý už klientům vydělali i 30%. Potvrzená informace od dvou klientů, kteří měli s poradci z Phoenix Investor zkušenost... Zajímavé, že jiný klient, který má v tomto exkluzivním produktu prostředky po více než půl roce nevydělal ani procenta a místo toho je opět ve ztrátě (i když ne tak vysoké jako u ICM)....
Dokonce prý mohou využívat platformu Moventum a dokáží nastavit investici do fondů bez vstupního poplatku.
Problém je v tom, že oni tuto výhodu dávají u fondů, které vlastně vstupní poplatky nemají
(prý Nkové fondy u Franklin Templeton), ale za to mají o cca procento vyšší nákladovost a tím opět okrádají své stávající klienty!!!! Dokonce jednomu známému poradce tvrdil, že u běžných fondů nelze bez vstupního poplatku investovat... Zajímavé, že jak můj známý, tak já takto investujeme a to po celou dobu od odchodu od Ertrag und Sicherheit. Jak se říká: Starého psa novým kouskům nenaučíš..!!!! Oni prostě lžou klientům dál a dál....!!!
Jen pro představu ze záznamu z porady ředitelů ze dne 30.03.2016, které je dohledatelné v insolvenčním restriku, můžu vytrhnout část: „Jako strategické řešení jsme pro a navrhujeme ZMĚNU NÁZVU SPOLEČNOSTI a změnu její formy, která nás očistí a osvobodí od minulých negativních rozhodnutí a všeobecného negativního vnímání. Toto není pouze naše domněnka, ale i fakt podpořený analýzou profesionální PR společnosti…“
Co ještě potřebují investoři a poradci???
Slibuji, že si opět udělám dostatek času na to, abych veškeré nekalé praktiky této nové ES zveřejnil a pokud možno už nebylo nových investorů, kteří zbytečně přijdou o nemalé prostředky...!!!!
Připojuji ještě novinku dnešního dne!!! Přišla mi výzva z finančního úřadu, že jsem v roce 2014 obdržel od Raiffeisenbank Privatbank Lichtenstein příjmy úrokového charakteru a mám neprodleně dodat daňové přiznání.
Takže nejen, že jsem prodělal na ICM téměř 20tis EUR, ale měl bych ještě něco danit??? Myslím, že se spousta klientů těchto hochštaplerů bude ještě hodně divit, co vše jim díky skvělým poradcům přijde domu v obálkách!!!!!!
S pozdravem Icm.Martinv@gmail.com
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 3. 2017 12:09 | Mag. Jan Kurhajec

Tak to už je snad dost. Frajer, co stál za všema těma "super" produktama Ertragu a účelově školil poradce (ICM, SHEDLIN, EVOLUTION) a sám hlásal, že odchod od Franklinu byl super, teď Jánošíkem? To je vrchol drzosti! Dneska si může koupit článek každý, ale aby měl na tohle koule - tak to snad zvládne jenom tenhle demagog. http://sdeleni.idnes.cz/phoenix-investor-kvalitni-a-profesionalni-investicni-poradenstvi-s-lidskym-pristupem-gt7-/zpr_sdeleni.aspx?c=A170228_092056_zpr_sdeleni_rest
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2017 7:11 | Mag. Jan Kurhajec

Nešetri, zarabaj viac!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 2. 2017 18:11

Možná vstupte do nového letadla Phoenix investor a oni Vám poradí jak obrat ty další a tim videlat na svoje mínus :) jak se říká prived tři a budeš bohatý
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 2. 2017 15:39 | Jan

Dobrý den, pokud byste obdržel jakoukoli odpověď byl bych velmi rád, kdybyste mi ji mohl přeposlat na janfron@seznam.cz Bohužel jsem se dostal do stejné situace jako Vy. Děkuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 2. 2017 15:07

Vtipné :D dožadujte se soudně vrácení poplatků u firmy, která je v insolvenci a daný poradce už jinde :D Vyhoďte další prachy za právníka abyste pak zjistili, že už není kde brát. A ViON nebo Phoenix valí dál
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 2. 2017 13:12

No vzhledem k tomu, že 2 že 4 fondu evolution jsou v likvidaci od 29.12 tak už asi nic.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 2. 2017 10:56 | Sastre

Pane Tůmo, v článku píšete: "Klienti poškození praktikami uvedenými v rozhodnutí ČNB by proto s případným uplatněním nároku na náhradu škody neměli váhat, aby se jim nedostalo odpovědi prudce zlidovělým sorry jako." Bohužel jsem do fondů Evolution také investoval a platil dvojité poplatky. Co vlastně teď mohu ještě dělat? Jaký nárok mohu uplatnit a u koho?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2017 14:27 | lůzr

To je fakt prča. Teď mi jeden z nich volal a zkoušel mě tahat na nějaký jejich seminář. Prej poznám super lidi a vydělám majlant :DDDDD Na otázku, jestli to náhodou není Ertrag odpověděl, že ne. Je to prej nová super firma VION, kterou založili ty nejúspěšnější borci. K tomu mlel něco o exkluzivním zastoupení Partner Banky nebo tak. Dva dny před tim telefon od jinýho borce, výhradního distributora Franklinů v ČR - Phoenix. Tak pohádky není furt konec :D
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 2. 2017 16:38

Nebaví, ale jak je možné že tolik let a pořád tadystejná banda okrádá (radí)lidem...K čemu ta ČNB je? Prostě stačí místoErtrag napsat Phoenix a jede se znovu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2017 6:12

a zase ta trapnost sama! "maša" viditelně fiktivní klient a spíše bláhový zástupce ES píše o spokojenosti! Těžko říct, co těmi kladnými čísly o evolution někdo chtěl říct. V každém případě je to nejhorší a nejdražší střešní fond, co je dnes v ČR k mání. Už i spořící účet umí udělat víc. A že se najde ještě zoufalec, co se snaží svými "laiky" tenhle příspěvek zatraktivnit? Tak to už je jenom známka toho, že je to skutečně poslední blázen, co se ES chce zastávat.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Lenka Bradáčová

vrchní státní zástupkyně

Jan Libich

ekonom

Lenka Bradáčová
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Jan Libich
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services