Výpočet čisté mzdy 2023
Interaktivní grafiky
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Takhle vás odmění za nákup. Porovnali jsme cashback portály
Obchodník chce, abyste nakupovali u něj. A odmění za to nejen toho, kdo vás k němu přivede,...více
Tyhle koruny si vyměňte. V peněženkách zůstávají neplatné miliardy
Lidé mají pořád mají v peněženkách miliony neplatných bankovek, připomíná Česká bankovní...více
Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné
Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více
Doporučujeme
Předvídá budoucnost a radí tak firmám. Přichází velký náraz, varuje Louženská
Co bude zákazníky zajímat v nejbližších letech, jaké trendy budou klíčové a na co se v...více
I matky se musejí realizovat, říká psycholožka. Ženám a teenagerům z Ukrajiny pomáhá překonat...
Rodiny, které k nám před více než rokem přicházely z Ukrajiny, aby našly bezpečí, už nejsou...více
Král mezi křídly. Proč Olayinkův odchod Slavii bolí?
Peter Olayinka byl jedním z nejlepších hráčů české ligy. V profilovém článku hráče, který...více
Dôchodcovia si od júla prilepšia: Vieme, o koľko dostanete viac
Od 1. júla 2023 sa dôchodky slovenských penzistov zvýšia o 10,6 %. Takéto zvýšenie prinesie...více
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Zdeněk Jahoda
podnikatel, Emco
Jana Bobošíková
politička

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Miliardový trh s provizemi dostane nová pravidla. U životního pojištění chybují poradci i klienti
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
3. 10. 2016 9:04, kodiak medvěd
Ručením provizí po dobu šedesáti měsíců za něco, na co má zprostředkovatel minimální vliv nebo dokonce rozdrobením provize do šedesáti splátek, docílíte v první řadě toho, že z trhu odejdou ti šlušní. Dravci vydrží a jen přitvrdí a s nimi zůstanou šušňové, kteří to dělají jako přívýdělek a nejsou na tom existenčně závislí. Kde máte tu kvalitu a zlepšení?
Co jste ale nepochopil ani vy, ani většina „novinářů“ je, že storna pojistek po několika letech vyhovují především pojišťovnám. Ony sice navenek tyto praktiky naoko odsuzují, ale nic proti nim nedělají. Životní pojistka předčasně ukončená po několika letech je pro pojišťovnu slušný vývar. Klient platí pojistné, pojistné plnění za tu dobu obvykle nebývá žádné a nárok na odbytné bývá nulový. Teď se jim ještě podaří odstranit nebo snížit poslední výdaj, což je provize zprostředkovatele.
Výsledkem bude, že prodej životního pojištění se přesune především na prodejní místa pojišťoven a ze zprostředkovatelů zůstane tvrdé jádro a pár zoufalců. Nešvary a problémy se spíš prohloubí.
Pokud se má něco zlepšit, muselo by se:
- Zvednout nároky na kvalifikaci a kvalitu zprostředkovatele
- Zvýšit obecnou finanční gramotnost obyvatelstva
- Minimalizovat lobbing velkých pojišťoven
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
2. 10. 2016 21:50, tla
Ti, kterým nejde v první řadě o vozeni zadku v mercedesu, s tím nebudou mít problém. Ti ostatní ať se jsou třeba past.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)
4. 10. 2016 11:24 | kodiak medvěd
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 10. 2016 9:52 | josef
Delate chytreho, ale asi jste nezaznamenal, ze si pojistovna drive pocatecni naklady zapocitavala prvni dva roky, proto bylo odbytne temer nula. Ale ted si bude moci zapocitat jen pomernou cast, takze odbytne vzroste.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 10. 2016 9:04 | kodiak medvěd
Co jste ale nepochopil ani vy, ani většina „novinářů“ je, že storna pojistek po několika letech vyhovují především pojišťovnám. Ony sice navenek tyto praktiky naoko odsuzují, ale nic proti nim nedělají. Životní pojistka předčasně ukončená po několika letech je pro pojišťovnu slušný vývar. Klient platí pojistné, pojistné plnění za tu dobu obvykle nebývá žádné a nárok na odbytné bývá nulový. Teď se jim ještě podaří odstranit nebo snížit poslední výdaj, což je provize zprostředkovatele. Výsledkem bude, že prodej životního pojištění se přesune především na prodejní místa pojišťoven a ze zprostředkovatelů zůstane tvrdé jádro a pár zoufalců. Nešvary a problémy se spíš prohloubí.
Pokud se má něco zlepšit, muselo by se: - Zvednout nároky na kvalifikaci a kvalitu zprostředkovatele - Zvýšit obecnou finanční gramotnost obyvatelstva - Minimalizovat lobbing velkých pojišťoven
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 10. 2016 21:52 | tla
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 10. 2016 21:50 | tla
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 10. 2016 21:48 | tla
2. 10. 2016 18:15 | kodiak medvěd
2. 10. 2016 16:02 | Marek