Výpočet čisté mzdy 2024
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jiří Šmejc
podnikatel, Home Credit
Tomáš Hodboď
podnikatel, Miton
50,00 %
z 2 duelů
0,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Miliardový trh s provizemi dostane nová pravidla. U životního pojištění chybují poradci i klienti
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
3. 10. 2016 9:04, kodiak medvěd
Ručením provizí po dobu šedesáti měsíců za něco, na co má zprostředkovatel minimální vliv nebo dokonce rozdrobením provize do šedesáti splátek, docílíte v první řadě toho, že z trhu odejdou ti šlušní. Dravci vydrží a jen přitvrdí a s nimi zůstanou šušňové, kteří to dělají jako přívýdělek a nejsou na tom existenčně závislí. Kde máte tu kvalitu a zlepšení?
Co jste ale nepochopil ani vy, ani většina „novinářů“ je, že storna pojistek po několika letech vyhovují především pojišťovnám. Ony sice navenek tyto praktiky naoko odsuzují, ale nic proti nim nedělají. Životní pojistka předčasně ukončená po několika letech je pro pojišťovnu slušný vývar. Klient platí pojistné, pojistné plnění za tu dobu obvykle nebývá žádné a nárok na odbytné bývá nulový. Teď se jim ještě podaří odstranit nebo snížit poslední výdaj, což je provize zprostředkovatele.
Výsledkem bude, že prodej životního pojištění se přesune především na prodejní místa pojišťoven a ze zprostředkovatelů zůstane tvrdé jádro a pár zoufalců. Nešvary a problémy se spíš prohloubí.
Pokud se má něco zlepšit, muselo by se:
- Zvednout nároky na kvalifikaci a kvalitu zprostředkovatele
- Zvýšit obecnou finanční gramotnost obyvatelstva
- Minimalizovat lobbing velkých pojišťoven
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
2. 10. 2016 21:50, tla
Ti, kterým nejde v první řadě o vozeni zadku v mercedesu, s tím nebudou mít problém. Ti ostatní ať se jsou třeba past.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)
4. 10. 2016 11:24 | kodiak medvěd
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 10. 2016 9:52 | josef
Delate chytreho, ale asi jste nezaznamenal, ze si pojistovna drive pocatecni naklady zapocitavala prvni dva roky, proto bylo odbytne temer nula. Ale ted si bude moci zapocitat jen pomernou cast, takze odbytne vzroste.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 10. 2016 9:04 | kodiak medvěd
Co jste ale nepochopil ani vy, ani většina „novinářů“ je, že storna pojistek po několika letech vyhovují především pojišťovnám. Ony sice navenek tyto praktiky naoko odsuzují, ale nic proti nim nedělají. Životní pojistka předčasně ukončená po několika letech je pro pojišťovnu slušný vývar. Klient platí pojistné, pojistné plnění za tu dobu obvykle nebývá žádné a nárok na odbytné bývá nulový. Teď se jim ještě podaří odstranit nebo snížit poslední výdaj, což je provize zprostředkovatele. Výsledkem bude, že prodej životního pojištění se přesune především na prodejní místa pojišťoven a ze zprostředkovatelů zůstane tvrdé jádro a pár zoufalců. Nešvary a problémy se spíš prohloubí.
Pokud se má něco zlepšit, muselo by se: - Zvednout nároky na kvalifikaci a kvalitu zprostředkovatele - Zvýšit obecnou finanční gramotnost obyvatelstva - Minimalizovat lobbing velkých pojišťoven
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 10. 2016 21:52 | tla
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 10. 2016 21:50 | tla
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 10. 2016 21:48 | tla
2. 10. 2016 18:15 | kodiak medvěd
2. 10. 2016 16:02 | Marek