Diskuze: Zamítnutá reklamace, nedodané zboží. Spory s obchodníkem pomůže řešit ČOIka
Reklamujete, jste v právu, jenže obchodník trvá na tom, že peníze nevrátí, zboží nevymění. Od února už není jediným řešením soud – pomocnou ruku nabízí Česká obchodní inspekce. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je zdarma a navíc by mělo být rychlejší. Poradíme, s čím se na ČOIku obracet a taky jak návrh správně podat.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
9. 4. 2018 11:54 | Jana Doudová
10. 8. 2016 22:14 | Eva
9. 8. 2016 21:16 | Nox
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 8. 2016 18:38 | Makoň
Má praxe z poradny spotřebiteklů říká, že ČOIka vyžaduje jen podání elektronicky přes jejich web.
9. 8. 2016 18:25 | Marek