Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Reklamace dovolené: Pár dobrých rad

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 1. 6. 2016 | 8 komentářů
Když od cestovky dostanete něco jiného, než slibovala – a než jste zaplatili – ozvěte se. Poradíme, jak správně reklamovat zájezd.

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

9. 10. 2016 2:58, Iveta Vitulova

Postupovala jsem jak radite nicméně je mi to k ničemu CK mi reklamaci uzavřela s tim ze je vše v pořádku ,dle mého názoru v mém případě došlo k porušení smlouvy klamání klienta a zdraví ohrožující pobyt který byl nucen D elegatka mi nepomohla ani na mou žádost ze chci zpět do ČR hotel plny plísně s mradu ,špíny a hmyzu

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (8 komentářů)

9. 10. 2016 2:58 | Iveta Vitulova

Postupovala jsem jak radite nicméně je mi to k ničemu CK mi reklamaci uzavřela s tim ze je vše v pořádku ,dle mého názoru v mém případě došlo k porušení smlouvy klamání klienta a zdraví ohrožující pobyt který byl nucen D elegatka mi nepomohla ani na mou žádost ze chci zpět do ČR hotel plny plísně s mradu ,špíny a hmyzu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

9. 10. 2016 3:00 | Iveta Vitulova

Postupovala jsem jak radite nicméně je mi to k ničemu CK mi reklamaci uzavřela s tim ze je vše v pořádku ,dle mého názoru v mém případě došlo k porušení smlouvy klamání klienta a zdraví ohrožující pobyt který byl nucen D elegatka mi nepomohla ani na mou žádost ze chci zpět do ČR hotel plny plísně s mradu ,špíny a hmyzu asi se budu muset soudit a bojovat o svá práva nechápu jak může takto CK Podnikat beztrestně ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

23. 6. 2017 0:31 | Olga Dufková

Dobrý večer, obracím se na Vás s prosbou o informaci, nyní jsme na dovolené na Mallorce, jsem s dcerkou ubytovaná v hotelu, kde jsem se od začátku dovolené nevyspala, německá mládež tu dělá hrozný nepořádek, do peří hodím do rána hraje z vedlejšího pokoje hudba tak, jako bychom měly reproduktory na pokoji. Druhý den jsem se obrátila na recepci s tím, aby nám pokoj vyměnila, ale prý byl hotel plný. Jsem na pokraji psychických sil.. Kdyby mi CK koupila letenku, tak hned letím domů..Děkuji za informace.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

10. 8. 2017 11:11 | Martin

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na náš případ.V katalogu ck je uvedeno,že hotel a pokoje prošli rekonstrukci a jsou tam fotky pokojů,po dané rekonstrukci,ale my jsme měli objednaný rodinný pokoj, který byl rekonstruován tak před 10 lety.Po nahlášení delegace,nám bylo řečeno,že hotel je plný.Mame právo na nějakou reklamaci? Děkuji Martin
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

14. 8. 2017 22:54 | Jana Čecháčková

Dobrý den, dnes jsme přiletěli z Djerby. Zájezd byl od blue style, po příletu ve 3 ráno nám oznámili, že náš hotel je plný a musíme dostat náhradní ubytování. Byl to trochu šok, druhý den jsme zjišťovali více informací, Výsledkem pátrání bylo, že se to samé stalo x rodinám co přiletěli před náma i po nás. Vše probíhalo naprosto identicky, všem říkali, že se to dověděli těsně před příletem. A vždy se jednalo o stejný hotel a pak nás lifrovali na hotel plný ruských turistů. Náš hotel nám nechtěli ani ukázat s tím, že tento je lepší. Nikde nebyl uveden počet hvězdiček, a místní nám všichni říkali že tento hotel je - cituji,, hovno,, ,,no service,, Na výletu, který nám nabízeli jako satisfakci nám tak nějak mladá animátorka přiznala, že musí zaplnit všechny hotely, tak pak lidi přesouvají sem. Výlet jsme si zaplatili sami, práva na reklamaci jsem se tímto odmítla vzdát. Také jsme zjistili, že náš hotel je beznadějuně vyprodaný do konce září, ale ještě o naší dovolené byl stále v prodeji. Teď je již stažený, udělali jsme tam teda humbuk, ale nic platný nám to nebylo. než jsme odlétali, přiletěl nový turnus opět min. 5 rodin se stejným problémem, jedna paní to měla zaplacený dokonce od ledna. Máme kontakty na rodiny co jsme tam potkali. Ještě pro info platili jsme 20tis za dospělého a tento náhradní hotel se prodával s odletem o den později za 14 tis. Můžete nám poradit jak nějak hromadně žádat odškodnění? Budeme podávat jednotlivě reklamace, ale chtěli jsme i nějakou hromadnou stížnost na čoi nebo i popř. k soudu, když nebudou chtít reklamaci uznat. Děkuji přeji krásný den Jana Čecháčková
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

1. 9. 2017 17:46 | Věra

Dobrý den, pokud máte fotografii nabídky a fotografie toho , co jste dostali je to minimálně klamavá reklama podle zákona na ochranu spotřebitele. A pak je o náhradách podle zákonna a mezinárodních standardů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

1. 9. 2017 17:52 | VK

Minimálně by měli zaplatit rozdíl ceny, bylo by dobré také uvést názvy hotelů. Faktem je, že hotely hlásí přebukování v den Vašeho příletu, někdy až těsně před příjezdem klientů. Velmi často se také hotely domlouvají mezi sebou a ty, které nejsou obsazeny obsazují prostřednictvím hotelů, o které je zájem. V Řecku jsou to zpravidla výrazně dražší hotely, takže na tom vyděláte, ale zrovna Djerba je opačný případ. Obsazené jsou nejvíce hotely na severních plážích, ale je jich v sezoně málo, takže přesouvají klienty do těch, co jsou od pláže dál nebo jsou zastaralé, případně jsou na jižní straně ostrova, kde se moře zanáší chaluhami a pláže se musí udržovat, aby byly čisté. To tam ale není pravidlem a koupel v chaluhách může být nebezpečná, minimálně je nepříjemná.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jana Čecháčková 14. 08. 2017 22:54)

1. 9. 2017 17:55 | VK

Malorka je tímto vyhlášená a CK Vás na to měla upozornit. Pokud toužíte po klidu, rozhodně ne španělské ostrovy ve Středozemním moři!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Olga Dufková 23. 06. 2017 00:31)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  7 321 180 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Reklamace
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, nedávno jsem vyreklamoval nabíjecí kabel po půl roce používání protože prestal fungovat a ani neměl žádný vnější vady třeba z nedbalosti. Na to mi bylo napsáno, ze reklamaci neuznali z důvodu... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Lubomír Stoklásek

podnikatel, Agrostroj Pelhřimov

Tomio Okamura

senátor a podnikatel

Lubomír Stoklásek
ÚSPĚŠNOST
51,52 %

z 33 duelů
×
Tomio Okamura
ÚSPĚŠNOST
93,53 %

z 201 duelů

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK