Reklamace dovolené: Pár dobrých rad

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 1. 6. 2016 | 8 komentářů
Když od cestovky dostanete něco jiného, než slibovala – a než jste zaplatili – ozvěte se. Poradíme, jak správně reklamovat zájezd.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

10. 8. 2017 11:11, Martin

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na náš případ.V katalogu ck je uvedeno,že hotel a pokoje prošli rekonstrukci a jsou tam fotky pokojů,po dané rekonstrukci,ale my jsme měli objednaný rodinný pokoj, který byl rekonstruován tak před 10 lety.Po nahlášení delegace,nám bylo řečeno,že hotel je plný.Mame právo na nějakou reklamaci? Děkuji Martin

+2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)

1. 9. 2017 17:55 | VK

Malorka je tímto vyhlášená a CK Vás na to měla upozornit. Pokud toužíte po klidu, rozhodně ne španělské ostrovy ve Středozemním moři!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2017 17:52 | VK

Minimálně by měli zaplatit rozdíl ceny, bylo by dobré také uvést názvy hotelů. Faktem je, že hotely hlásí přebukování v den Vašeho příletu, někdy až těsně před příjezdem klientů. Velmi často se také hotely domlouvají mezi sebou a ty, které nejsou obsazeny obsazují prostřednictvím hotelů, o které je zájem. V Řecku jsou to zpravidla výrazně dražší hotely, takže na tom vyděláte, ale zrovna Djerba je opačný případ. Obsazené jsou nejvíce hotely na severních plážích, ale je jich v sezoně málo, takže přesouvají klienty do těch, co jsou od pláže dál nebo jsou zastaralé, případně jsou na jižní straně ostrova, kde se moře zanáší chaluhami a pláže se musí udržovat, aby byly čisté. To tam ale není pravidlem a koupel v chaluhách může být nebezpečná, minimálně je nepříjemná.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2017 17:46 | Věra

Dobrý den, pokud máte fotografii nabídky a fotografie toho , co jste dostali je to minimálně klamavá reklama podle zákona na ochranu spotřebitele. A pak je o náhradách podle zákonna a mezinárodních standardů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 8. 2017 22:54 | Jana Čecháčková

Dobrý den, dnes jsme přiletěli z Djerby. Zájezd byl od blue style, po příletu ve 3 ráno nám oznámili, že náš hotel je plný a musíme dostat náhradní ubytování. Byl to trochu šok, druhý den jsme zjišťovali více informací, Výsledkem pátrání bylo, že se to samé stalo x rodinám co přiletěli před náma i po nás. Vše probíhalo naprosto identicky, všem říkali, že se to dověděli těsně před příletem. A vždy se jednalo o stejný hotel a pak nás lifrovali na hotel plný ruských turistů. Náš hotel nám nechtěli ani ukázat s tím, že tento je lepší. Nikde nebyl uveden počet hvězdiček, a místní nám všichni říkali že tento hotel je - cituji,, hovno,, ,,no service,, Na výletu, který nám nabízeli jako satisfakci nám tak nějak mladá animátorka přiznala, že musí zaplnit všechny hotely, tak pak lidi přesouvají sem. Výlet jsme si zaplatili sami, práva na reklamaci jsem se tímto odmítla vzdát. Také jsme zjistili, že náš hotel je beznadějuně vyprodaný do konce září, ale ještě o naší dovolené byl stále v prodeji. Teď je již stažený, udělali jsme tam teda humbuk, ale nic platný nám to nebylo. než jsme odlétali, přiletěl nový turnus opět min. 5 rodin se stejným problémem, jedna paní to měla zaplacený dokonce od ledna. Máme kontakty na rodiny co jsme tam potkali. Ještě pro info platili jsme 20tis za dospělého a tento náhradní hotel se prodával s odletem o den později za 14 tis. Můžete nám poradit jak nějak hromadně žádat odškodnění? Budeme podávat jednotlivě reklamace, ale chtěli jsme i nějakou hromadnou stížnost na čoi nebo i popř. k soudu, když nebudou chtít reklamaci uznat. Děkuji přeji krásný den Jana Čecháčková
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 8. 2017 11:11 | Martin

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na náš případ.V katalogu ck je uvedeno,že hotel a pokoje prošli rekonstrukci a jsou tam fotky pokojů,po dané rekonstrukci,ale my jsme měli objednaný rodinný pokoj, který byl rekonstruován tak před 10 lety.Po nahlášení delegace,nám bylo řečeno,že hotel je plný.Mame právo na nějakou reklamaci? Děkuji Martin
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2017 0:31 | Olga Dufková

Dobrý večer, obracím se na Vás s prosbou o informaci, nyní jsme na dovolené na Mallorce, jsem s dcerkou ubytovaná v hotelu, kde jsem se od začátku dovolené nevyspala, německá mládež tu dělá hrozný nepořádek, do peří hodím do rána hraje z vedlejšího pokoje hudba tak, jako bychom měly reproduktory na pokoji. Druhý den jsem se obrátila na recepci s tím, aby nám pokoj vyměnila, ale prý byl hotel plný. Jsem na pokraji psychických sil.. Kdyby mi CK koupila letenku, tak hned letím domů..Děkuji za informace.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 10. 2016 3:00 | Iveta Vitulova

Postupovala jsem jak radite nicméně je mi to k ničemu CK mi reklamaci uzavřela s tim ze je vše v pořádku ,dle mého názoru v mém případě došlo k porušení smlouvy klamání klienta a zdraví ohrožující pobyt který byl nucen D elegatka mi nepomohla ani na mou žádost ze chci zpět do ČR hotel plny plísně s mradu ,špíny a hmyzu asi se budu muset soudit a bojovat o svá práva nechápu jak může takto CK Podnikat beztrestně ?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 10. 2016 2:58 | Iveta Vitulova

Postupovala jsem jak radite nicméně je mi to k ničemu CK mi reklamaci uzavřela s tim ze je vše v pořádku ,dle mého názoru v mém případě došlo k porušení smlouvy klamání klienta a zdraví ohrožující pobyt který byl nucen D elegatka mi nepomohla ani na mou žádost ze chci zpět do ČR hotel plny plísně s mradu ,špíny a hmyzu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Kalousek

politik

Jaroslav Hřebík

trenér a podnikatel

Miroslav Kalousek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jaroslav Hřebík
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 4 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services