Reklamace dovolené: Pár dobrých rad

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 1. 6. 2016 | 8 komentářů
Když od cestovky dostanete něco jiného, než slibovala – a než jste zaplatili – ozvěte se. Poradíme, jak správně reklamovat zájezd.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)

1. 9. 2017 17:55 | VK

Malorka je tímto vyhlášená a CK Vás na to měla upozornit. Pokud toužíte po klidu, rozhodně ne španělské ostrovy ve Středozemním moři!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2017 17:52 | VK

Minimálně by měli zaplatit rozdíl ceny, bylo by dobré také uvést názvy hotelů. Faktem je, že hotely hlásí přebukování v den Vašeho příletu, někdy až těsně před příjezdem klientů. Velmi často se také hotely domlouvají mezi sebou a ty, které nejsou obsazeny obsazují prostřednictvím hotelů, o které je zájem. V Řecku jsou to zpravidla výrazně dražší hotely, takže na tom vyděláte, ale zrovna Djerba je opačný případ. Obsazené jsou nejvíce hotely na severních plážích, ale je jich v sezoně málo, takže přesouvají klienty do těch, co jsou od pláže dál nebo jsou zastaralé, případně jsou na jižní straně ostrova, kde se moře zanáší chaluhami a pláže se musí udržovat, aby byly čisté. To tam ale není pravidlem a koupel v chaluhách může být nebezpečná, minimálně je nepříjemná.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2017 17:46 | Věra

Dobrý den, pokud máte fotografii nabídky a fotografie toho , co jste dostali je to minimálně klamavá reklama podle zákona na ochranu spotřebitele. A pak je o náhradách podle zákonna a mezinárodních standardů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 8. 2017 22:54 | Jana Čecháčková

Dobrý den, dnes jsme přiletěli z Djerby. Zájezd byl od blue style, po příletu ve 3 ráno nám oznámili, že náš hotel je plný a musíme dostat náhradní ubytování. Byl to trochu šok, druhý den jsme zjišťovali více informací, Výsledkem pátrání bylo, že se to samé stalo x rodinám co přiletěli před náma i po nás. Vše probíhalo naprosto identicky, všem říkali, že se to dověděli těsně před příletem. A vždy se jednalo o stejný hotel a pak nás lifrovali na hotel plný ruských turistů. Náš hotel nám nechtěli ani ukázat s tím, že tento je lepší. Nikde nebyl uveden počet hvězdiček, a místní nám všichni říkali že tento hotel je - cituji,, hovno,, ,,no service,, Na výletu, který nám nabízeli jako satisfakci nám tak nějak mladá animátorka přiznala, že musí zaplnit všechny hotely, tak pak lidi přesouvají sem. Výlet jsme si zaplatili sami, práva na reklamaci jsem se tímto odmítla vzdát. Také jsme zjistili, že náš hotel je beznadějuně vyprodaný do konce září, ale ještě o naší dovolené byl stále v prodeji. Teď je již stažený, udělali jsme tam teda humbuk, ale nic platný nám to nebylo. než jsme odlétali, přiletěl nový turnus opět min. 5 rodin se stejným problémem, jedna paní to měla zaplacený dokonce od ledna. Máme kontakty na rodiny co jsme tam potkali. Ještě pro info platili jsme 20tis za dospělého a tento náhradní hotel se prodával s odletem o den později za 14 tis. Můžete nám poradit jak nějak hromadně žádat odškodnění? Budeme podávat jednotlivě reklamace, ale chtěli jsme i nějakou hromadnou stížnost na čoi nebo i popř. k soudu, když nebudou chtít reklamaci uznat. Děkuji přeji krásný den Jana Čecháčková
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 8. 2017 11:11 | Martin

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na náš případ.V katalogu ck je uvedeno,že hotel a pokoje prošli rekonstrukci a jsou tam fotky pokojů,po dané rekonstrukci,ale my jsme měli objednaný rodinný pokoj, který byl rekonstruován tak před 10 lety.Po nahlášení delegace,nám bylo řečeno,že hotel je plný.Mame právo na nějakou reklamaci? Děkuji Martin
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2017 0:31 | Olga Dufková

Dobrý večer, obracím se na Vás s prosbou o informaci, nyní jsme na dovolené na Mallorce, jsem s dcerkou ubytovaná v hotelu, kde jsem se od začátku dovolené nevyspala, německá mládež tu dělá hrozný nepořádek, do peří hodím do rána hraje z vedlejšího pokoje hudba tak, jako bychom měly reproduktory na pokoji. Druhý den jsem se obrátila na recepci s tím, aby nám pokoj vyměnila, ale prý byl hotel plný. Jsem na pokraji psychických sil.. Kdyby mi CK koupila letenku, tak hned letím domů..Děkuji za informace.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 10. 2016 3:00 | Iveta Vitulova

Postupovala jsem jak radite nicméně je mi to k ničemu CK mi reklamaci uzavřela s tim ze je vše v pořádku ,dle mého názoru v mém případě došlo k porušení smlouvy klamání klienta a zdraví ohrožující pobyt který byl nucen D elegatka mi nepomohla ani na mou žádost ze chci zpět do ČR hotel plny plísně s mradu ,špíny a hmyzu asi se budu muset soudit a bojovat o svá práva nechápu jak může takto CK Podnikat beztrestně ?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 10. 2016 2:58 | Iveta Vitulova

Postupovala jsem jak radite nicméně je mi to k ničemu CK mi reklamaci uzavřela s tim ze je vše v pořádku ,dle mého názoru v mém případě došlo k porušení smlouvy klamání klienta a zdraví ohrožující pobyt který byl nucen D elegatka mi nepomohla ani na mou žádost ze chci zpět do ČR hotel plny plísně s mradu ,špíny a hmyzu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 789 004 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Zahradní sekačka
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, koncem prosince 2020 jsme přes e-shop koupili zahradní sekačku. Začala se užívat s první trávou, tudíž v dubnu 2021. Po zhruba 6 sečeních začala vykazovat problém - přetrhlo se lanko pojezdu... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Občanská demokratická strana bude dominovat budoucí vládě a mnoho lidí se ptá: co čekat...více

Čipy došly, autoprůmysl v krizi. Kde je problém?

Čipy došly, autoprůmysl v krizi. Kde je problém?

Pozastavení výroby automobilů, zpoždění dodávek herních konzolí, ale i potíže s výrobou...více

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Mentální zátěž označuje nerovnost v rozložení činností v domácnosti, které zpravidla organizuje...více

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Fotky holek, které ať už hrdě nebo nejistě odhalují větší břicho, jizvy nebo třeba to,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jannis Samaras

podnikatel, Kofola

Jan Dienstl

podnikatel, Czech Coal

Jannis Samaras
ÚSPĚŠNOST
60,00 %

z 105 duelů
×
Jan Dienstl
ÚSPĚŠNOST
61,06 %

z 113 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.