Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Reklamace v roce 2016: Jak na to, abyste uspěli. A co si nenechat líbit

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 31. 3. 2016 | 39 komentářů
Když se na zboží objeví v záruční době vada, můžete ho reklamovat. Přečtete si, na co máte právo a jaké triky obchodníci zkoušejí. Reklamujte správně. A nenechte se nachytat.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 4. 2016 8:42, Andrea

Do roka zoxidoval konektor na nabíjení, a od něho vyzkratovala celá základní deska mobilu. telefon nebyl politý, ani ve vlhkém prostředí, i ty důkazní papírky, co v něm jsou nemají známky polití, takže je to vyrobené z materiálu, který naoxiduje i ze vzduchu. Neuznáno, tel můžu vyhodit, prý s emám soudit. jenže kdo by se dnes soudil...s našema soudama.

Reagovat

 

+15
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (39 komentářů)

19. 1. 2017 10:19 | Katka

Měla jsem teklamovanej mobil tři krát. Různá vada. Po stvrty mi vadu neuznaly. Mužů odstoupit od smlouvy? Dekuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 1. 2017 8:26

Ne. Od smlouvy se muze pouze odstoupit v pripade 3 x reklamovane,stejne a uznane zavade.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Katka 19. 01. 2017 10:19)

20. 1. 2017 8:28

Ruzne vady se nepocitaji. Odstoupeni od smlouvy a vraceni penez je mozne v pripade 3x reklamace stejne vady.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Roman 03. 11. 2016 10:56)

4. 2. 2017 16:30 | Lukáš

Díky to jsem nevěděl zrovna chci reklamovat telefon je dobré ze to tu je a každý si ro může přečíst
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

9. 2. 2017 22:03 | Daniel

Je tu ale vyjimka, jsou to tri stejne zavady nebo ctyri odlisne oboji se bere jako neodstranitelna vada. Doporucuju kouknout do zakoniku je to 619 nebo ten pred nim mam pocit. Omlouvam se za diakritiku pisu z tabletu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

10. 2. 2017 7:12 | Kristian

Dobry den, reklamoval jsem herní konzoli a poslali mi výměnou za jinou a ja ji prevzal s tim ze skvele je nová takze pohoda ale pak mi doslo ze nova byt nemusi a ze se muze vyskytnout nejaka jina zavada ci co. Vyskytla se chyba na ovladači a budu muset reklamovat jak ovladac tak konzoli. Muzu si rovnou zqzadat o vrácení peněz?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

15. 2. 2017 16:50 | Cirda

Velmi dobrý a podrobně napsaný článek. Využil jsem dnes při reklamaci v eshopu. Poslali mi šmejd tak jsem ho reklamoval. Díky za rady. Pomohl mi ještě i tento server http://www.jak-nakoupit-neprohloupit.cz/reklamace-zbozi-z-eshopu/
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

25. 2. 2017 19:06 | Jitka Antoňova

Dobry den,koupila jsem na inernetu zbozi,mam i paragon.Konkretne boty,ktere mely mit stelku 27.vel bot 41.Kdyz mi prisly,byly o 2.3.cm mensi a prodavajici mi odmita proplatit postovne.Jak postupovat?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

7. 3. 2017 22:25 | Pepik

Jak reklamovat zboží u Vietnamce (v kamenném obchodě)? Dnes jsem mu potřetí odnesl na reklamaci zimní bundu, pokaždé rozpáraný šev u kapes. Teď naposledy díky rozpárání "vyjel" jezdec od zipu. Prodavač mi nechtěl závadu přijmout jako opodstatněnou. Nakonec jsem ho k tomu přiměl.. Co je ale reklamační protokol, o tom asi nemá vůbec páru. Napsal mi na paragon s názvem 3.reklamace, datum a název zboží s cenou. Jak ho přimět, aby mi vrátil peníze? Bunda takto pozašívaná, to se mi nelíbí. Koupil jsem ji před 4 měsíci!! Dík, Pepik
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 3. 2017 21:46 | Štěpán

Tak jsme se hned zezačátku dočetli, že už při první reklamaci si můžeme vybrat způsob vyřízení, který požadujeme. Ale pak dál se dočteme, že na některé způsoby máme nárok jen ve speciálních případech opakovaných reklamací nebo mnohočetných vad. Takže mezi čím si tedy vlastně můžu vybírat při první reklamaci?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

8. 4. 2017 3:51 | Petra

Dobry den, při reklamaci vysavače ETA SILENTINO 1510 90000 určeného pro alergiky, díky čemuž jsme jej vybrali nám byl poskytnut jiný nástavec na podlahy. U původního se nám ulomilo kolečko. Nemám jistotu jestli je poskytnutý náhradní díl stejně kvalitní a splní danou funkci při použivání... Nemáme nárok na výměnu celého vysavače anebo vraceni penez, pokud nemají možnost opravit poškozený díl nebo jej nahradit originálnim? Vysavač je koupený před 12 měsíci. Děkuji předem za Vaší odpověď :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

24. 4. 2017 20:04 | Michaela A.

Dvakrat jsem reklamovala mobil na stejnou vadu. Ted, pri treti reklamaci mam tedy narok na vraceni penez? Toto je dano jakym zakonem? Moc dekuji. M. A.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

26. 4. 2017 13:27 | milan

dobrý den,před měsícem jsem v řetězci Uni hobby zakoupil elektrické vrtací kladivo,které cca po hodině provozu (ne v kuse!!) začalo silně jiskřit. Výrobek jsem reklamoval,a do reklamačního protokolu uvedl můj požadavek na výměnu výrobku za nový nebo vrácení peněz. Po 14ti dnech mne prodejce informoval,že reklamace je vyřízena. Po dostavení se na prodejnu mi bylo sděleno,že výrobek je opraven. Já však požadoval výrobek nový,případně vrácení kupní ceny. Mám na toto ze zákona nárok?? Děkuji za odpověď
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

27. 4. 2017 9:38 | Ing.Darina Janečková

Dobrý den, prosím, který den se uznává, jako den reklamovaného zboží? Při zaslání oznámení vady E-mailem, včetně fotek, telefonem, nebo až při vrácení zboží do prodejny a sepsání reklamace. Děkuji Darina Janečková, Liberec darina.janackova@centrum.cz 737 877 082
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

26. 5. 2017 22:19 | Milan

Telefon Vám zoxiduje i tehdy, když jste v zimě, přístroj máte v pouzdře a nebo v kapse. Stačí pak jít do teplejšího prostředí a mobil se mírně zapaří a ani si toho nemusíte všimnout. Můžete vařit a odpařuje se vám voda, fakt si myslíte, že by se musel přímo namočit? V žádném případě :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Andrea 02. 04. 2016 08:42)

26. 5. 2017 22:20 | Milan

A kdo asi posoudí, zda je to vada zboží a nebo vada způsobená Vámi vy hlavo?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jaroslav 01. 01. 2017 20:52)

26. 5. 2017 22:24 | Milan

Nárok máte, ale nezapomeňte, že závada musí být posouzena autorizovaným servisem. Kdo asi jiný zjistí, zda je to vada zařízení a nebo vada způsobená vámi (na kterou se mimochodem záruka nevztahuje, když se jedná o mechanické či softwarové poškození způsobené vámi či zavirováním)? Máte nárok, nicméně závada musí být posouzena, tudíž peníze hned nedostanete :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Michaela A. 24. 04. 2017 20:04)

26. 5. 2017 22:26 | Milan

Tak tohle je vrchol, ne vážně, přečtěte si svůj příspěvek a zamyslete se. Když budete prodejce, prodáte mi šmejd, napíšu Vám mail a vy mi sdělíte, že se mám zastavit a reklamovat danou věc. Já přijdu za tři týdny a vy máte mít pak jen týden na reklamaci? Je snad logické, že reklamace běží od doby předání vadného výrobku a sepsání protokolu. Bože!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ing.Darina Janečková 27. 04. 2017 09:38)

4. 6. 2017 23:21 | Michal Daniel

Muzu se zeptat, co znamena pri reklamaci dostat slevu? Samozrejme jsem byl neznaly a zena za prepazkou mi nevyplnila jak zadam reklamaci vyridit....tutiz mam narok na optavu nebo slevu....ale co znamena ta sleva? Dekuji za odpoved
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  7 033 956 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Neuznaná reklamace
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Prodejce odmítl reklamaci bot, které byli kupované 5.6.2017 a reklamované 27.7.2017. Boty měli dvě vady: Odlepená pata a značné vrzání při chůzi (které se objevilo po cca měsíci nošení). Žádal jsem o vrácení... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Prouza

ekonom

David Eder

podnikatel, Exclusive Tours

Tomáš Prouza
ÚSPĚŠNOST
38,89 %

z 18 duelů
×
David Eder
ÚSPĚŠNOST
81,82 %

z 33 duelů

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK