Diskuze: Michal Šmída: Musíte vědět, co zákazník chce a dát mu to rychle a jednoduše
Někteří lidé přesouvají na internet prakticky celý svůj život, jiní alespoň většinu svých nákupů. Michal Šmída tvrdí, že ví, jak za zboží z webu chceme opravdu platit. „Je potřeba zabít dobírku,“ hlásal titulek našeho rozhovoru před rokem a půl, když Šmídův projekt Twisto startoval.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 2 komentářů)
26. 3. 2016 12:38 | Martyl
15. 2. 2016 1:22 | js
Škoda, že jsem se z článku nedozvěděl, jak to dopadlo s Kouzelnou almarou. Zkrachovala úplně, nebo ji někdo koupil a přejmenoval? Nikdy jsem tyhle výdejní skříně, jakékoli značky, nepoužil, ale zvykl jsem si používat lowtech Zásilkovnu - přebírka zboží od člověka, kterému můžu rovnou reklamovat mechanicky poškozený balík, má pro mě výhodu.