Dotace na elektromobily je nemorální a neekologická

Michal Kašpárek | rubrika: Komentář | 6. 11. 2015 | 23 komentářů
Není správné, aby chudí majitelé ojetin přispívali na drahé vozy bohatým. Elektromobil navíc není o moc zelenější než běžné auto: k destrukci měst a krajiny přispívá přinejmenším stejně.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 11. 2015 21:36, Angelus

Ačkoliv nemám rád dotaci na cokoliv, divím se, že ještě nikdo autora neopravil, že mele blbosti. Žádní chudí bohatým nic nedotuje. V jiném článku se píše o dotaci cca 80 000.-Kč. Auto za milion obsahuje DPH ve výši cca 174000.-Kč. Tzn. i kdyby dal stát dotaci 80k, pořád nikdo nikoho nedotuje a jen někomu milostivě seberou půlku toho co obvykle. A to nemluvím o Tesle za 2,5 milionu.

+6
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 11. 2015 13:05, jezevec

tak to jsou, pane kašpárek, fakt super nápady.
asi tak do mateřské školky.
zavádět pruhy pro auta s více pasažéry? SUPER!!! takže já ve svém aston martinu a s nafukovací figurínou vedle sebe (figuríny se prodávají velmi úspěšně ve všech enklávách, kam tenhle nesmysl dorazil) pojedu zadáčo a možná i ve vyhrazeném pruhu - zatímco maminka čtyř dětí, vezoucí v rodinném sedmimístném busiku to poslední dítko k doktorovi, vysolí poplatek za pět prázdných míst, a ještě si to odstojí v koloně.
vybírat v centrech měst mýtné? SUPER!!! genitální nápad zejména do prahy, kde půlka aut v ní být vůbec být nechce, ale zoufale potřebuje jí jen projet/objet ale jaxi není kudy, obchvaty nejsou a ještě dlouho nebudou. takže namísto obchvatů ještě poplatek? budou výnosy spravovat stejní géniové, co rozpočtovali blanku?
a kompaktní města přívětivá pro pěší a cyklisty? SUPER!!! už vidím to mrtvé město, o kterém si geniální stratégové mysleli, že se dá zásobovat cyklostezkou. nechám auto na kraji města na P+R, zajedu metrem do města, tam si na pěší zoně nakoupím - a povláčím ty tašky kilák pěšky po pěší zoně, a pak ještě tou sockou zpátky na P+R. jo? to si vážně myslíte? že tohle někdo bude dělat? a celé centrum se bude zásobovat na velocipédech? stařenky budou plandat na kolech, a nábytek budete stěhovat pěšky? a nebo že by se tam lidi jen romanticky procházeli? takže takové město bez lidí?
a nejlepší je samozřejmě dotovat hromadnou dopravu. lidi co to nepotřebují a nepoužívají - to budou platit těm, komu to vyhovuje. no, když jste psal o uprchlících, přišlo mi že jsou to kraviny. dneska by se sudokopytník urazil ....

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 23 komentářů)

6. 11. 2015 10:35 | onli

Tohle je nesouvisejici argument - Praha je relativne maly mesto. Rozhodne to neni dvacetimilionovy Peking.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2015 9:26 | Martin

> Co by např. Praze pomohlo, je dokončení vnějšího obchvatu a rozšíření kapacity stávajících komunikací.
Hmm, kdo zazil zacpu na americke 10-ti proude dalnici vi, ze tudy cesta stejne nevede...
(Tohle je sice Cina, ale pro ilustraci - https://www.youtube.com/watch?v=O3kL6nMap2s)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2015 9:03 | onli

Souhlasím s tvrzením, že dotace na pořízení elektromobilů a CNG automobilů je asi tak přínosná, jako dotace na Čapí hnízdo. Nicméně ten zbytek článku je poměrně hodně pomýlená snůška bizarností. Co by např. Praze pomohlo, je dokončení vnějšího obchvatu a rozšíření kapacity stávajících komunikací. Teď se to projevilo např. u Blanky, kdy je najednou magistrála ze severu na jih téměř prázdná. Velká krása. Naneštěstí to vypadá, že celý potenciál bude promarněn a promrhán přesně těmi nesmyslnými omezeními, které navrhuje pan Kašpárek (např. současné pokusy ve Veletržní). Člověku to přijde vážne líto - Blanka stála poměrně hodně peněz a celé to vyletí komínem, jakmile se začnou realizovat tyto pseudo-eko-bestiality. Sorry kluci, jste fakt uplne mimo.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Karel Komárek

podnikatel, KKCG

Miroslava Němcová

politička

Karel Komárek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Miroslava Němcová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services