Knížectví proti knížectví

Michal Kašpárek | rubrika: Komentář | 25. 9. 2015 | 10 komentářů
Státy Evropské unie nebojují s migrační krizí, ale s jinými unijními státy.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 9. 2015 10:04, KM

"Háček je v tom, že ten plot funguje jenom díky tomu, že žádná sousední země po cestě z Balkánu na sever bariéru nepostavila..."

Není náhodou problém v tom, že naopak ploty nebo jinou účinnou ochranu hranic, měly dávno mít všechny vnější státy schengenského prostoru? Je šokující, nepochopitelné a trestuhodné, že tomu tak není.

"Maďarsko přitom musí doufat, že ho další státy nenapodobí, protože pak by plot pravděpodobně zase neměl velký význam – jak naznačuje čilý ruch na papírově neprodyšné severokorejsko-čínské hranici"

Ono asi jde především o to, aby hranice nebyla nepropustná jen papírově, víme? Žádná hranice není stoprocentně neprostupná, ale pokud si vzpomínám, ploty na hranicích ČSSR se Západem byly velmi účinné. Odhaduji, že za 40 let jejich existence přes ně prošlo bez dovolení jen několik desítek, nanejvýš stovek lidí.

Ti lidé tu nemají co dělat, bez ohledu na jistě dramatické a tragické osudy některých z nich. Toto stěhování národů je nepřípustné, je to obrovské riziko bezpečnostní, civilizační i zdravotní. Evropa je povinna chovat se zodpovědně v první řadě vůči svým občanům.

+49
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)

28. 9. 2015 17:40 | Boris Dressler

Pravděpodobně jste se pomátl na rozumu. Doporučoval bych Vám 20-ti denní pobyt s " uprchlíky ", někde v naších hájích. Pomohlo by to Vašemu zdraví i myšlení! Právě dnešní křiklouni, za práva imigrantů, budou hlasitě protestovat, když tito příchozí, znásilní, nebo zabijí obyvatele ČR! Poukazovat na to, jak to, že ho nesledovali tajní atd.. Problémům se má předcházet rozumnou ochranou naších zvyků, chránit naši kulturu a zem před zmarem a chaosem, který tito příchozí přináši s sebou. Jako příklad dávám to, že arab nediskutuje, ten jen křičí, aby ho mezi ostatníma bylo slyšet. Každý arab je přesvědčen, že jen on má pravdu a není schopen o sobě pochybovat. Každý kdo přemýšlí jinak je nepřítel, kterého je nutno zlikvidovat. Arab neuznává jiné zákony, než šaria. Pro každého araba je prvořadé, chránit svoji čest (tj. "ochránit" svoji ženu ) před druhými, tím že má nad ní absolutní moc a nutí ji zahalovat se. Evropské ženy jsouce nezahaleny, bez doprovodu muže, považuje za " děvky", které může libovolně znásilňovat, neb si nic jiného nezaslouží, protože islám přiřknul ženě roli zahalené bezduché figuríně, v majetku manžela, či rodiny. Mnoho případu usmrcení dívky rodinou "z důvodu cti" známe i z Německa. Jako otec dvou dívek, které studují VŠ, jsem pro nulovou toleranci imigrantů! Australané jsou křesťané a přesto sdílejí tuto doktrínu jako stát! Bohudík, jim nevládne žena "Merkel", která se na mozku pomátla a není nikoho, kdo by ji včas poslal do " invalidního důchodu "!! Evropa bude na staletí poznamenána její hloupostí. Děti nynějších imigrantů, budou mnohonásobně radikálnější, než jejich otcové. Poslušní budou arabským státům, né evropským, kteří se o ně postarají. Tomu se totiž říká kulturní frustrace, kde se citíte zneuznám a přito jste přesvědčen, že jedině Alláh má pravdu a všichni jsou povinní, ho vyznávat. Na celém světě má problém pouze Islám. O jiných velkých (válečných) problémech křesťanů, hinduistů, budhistů, šintoistů atd.. neslyšíte! Islám je tak smrtelně netolerantní, že jsou schopni zabíti druhého islamistu, jen proto, že si vykládá islám o něco jinak, než ten druhý (wahhábizmus, sunnité, šiité, atd..). V islámském myšlení se o pravdě nediskutuje, tam se s pravdou rodíte! Jste muslim, tedy jste celý život vésti džihát, dokud nebudou všichni v moci Allaha. Jak vidno, je těžké, vůbec odhadnout, jaká je ta pravá cesta k Allahovi, když sunnita zabije šiitu, či alavitu a obráceně.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 9. 2015 12:29 | Martin Tomica

Pane redaktore, že se nejedná o žádnou katastrofu? Uvědomte si, že jsme stále na začátku tohoto z větší části ilegálního masového přesunu. Na cestě jsou desetitisíce až statisíce blízkovýchodních či afrických Aláhových poutníků a plaváčků importujících do sekulární a svobodné Evropy svá netolerantní středověká pravidla a rituály. Další statisíce mají "díky" Tante Merkel a nevídané paralýze EU sbaleno, další statisíce či miliony lze následně očekávat v rámci pravidla o SLUČOVÁNI RODIN. Jsem velice zvědav, jak bude EU při takovém množství rozlišovat oprávněnost žadatelů o azyl a jak donutí případné neúspěšné žadatele k opuštění EU. V tuto chvíli je to megaprůser, katastrofa v pravém slova smyslu to bude tak za 2-4 roky, vzhledem k bezradnosti(?) EU a po několikátém Befehl-navýšení kvót.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2015 18:02 | MoB

Sami jsme si vybrali.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 9. 2015 11:32 | Karel Kučera

Že Evropa nečelí katastrofě? K cca 1 milionu uprchlíků, kteří mají letos dorazít, si přičtěme všechny členy rodiny, které si sem každý potom pozve. Dále si přičtěme muslimy, kteří v evropě již žijí a pak se na to podívejme ve světle toho, že muslimové mají MNOHONÁSOBNĚ vyšší porodnost než původní obyvatelé Evropy. A výsledek? Za pár desítek let jich bude v Evropě většina. https://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2015 11:03 | Slávek

Tak to je hodně husté: "Maďarsko přitom musí doufat, že ho další státy nenapodobí, protože pak by plot pravděpodobně zase neměl velký význam." Je to přesně naopak. Maďarsko naopak doufá, že ho ostatní státy napodobí a nějakým způsobem konečně zabezpečí své děravé hranice. Pokud by byly ploty na hranicích Turecko - Řecko, Turecko - Bulharsko, Bulharsko-Rumunsko, Řecko - Makedonie, Makedonie - Srbsko atd., tak by migranti nemuseli překonávat plot 1, nýbrž čtyři. A do Maďarska by se dostalo mnohem míň lidí.
Že ploty (a dveře a zbraně a další jiné překážky) fungují, je nabíledni. Pokud zloděj uvidí dva stejně honosné domy, jeden bude otevřený dokořán, bez hlídání, bez ochrany, a druhý perfektně zabezpečený, jaký dům si asi zloděj vybere?
A tomu, že maďarský plot funguje, dávájí za pravdu veškeré statistiky o počtu běženců, kteří překročili maďarsko - srbskou hranici v době, kdy ještě žádný plot nebyl, a naopak v době, kdy už byl postavený. A naopak - na chorvatasko-maďarské hranici dosud žádný plot nebyl, tak se ten nárůst běženců přesunul sem.
Jestli máte hodně drahé kolo, zkuste ho nechat na Cejlu tak hodinku nepřivázané. Kdysi jste psal, že se v brněnském Bronxu cítíte dobře a bezpečně. Ideální příležitost vyzkoušet, jak Vaše intelektuálně vytříbená logika funguje.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2015 10:36 | jezevec

proč vymýšlet řešení, když řešení již tu dávno bylo. ostraha vnějších hranic schenghenu (frontex), dublin, poměrně funkční azylové zákony. problémy vznikly jen proto, že někdo (řecko, itálie, později chorvatsko) sral na pravidla, a někdo (frau merkel) dokonce explicitně vyzýval k jejich bagatelizaci. a nyní MY za to budeme trestáni kvótami? nedivte se, že naše knížectví není nadšeno.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2015 10:04 | KM

"Háček je v tom, že ten plot funguje jenom díky tomu, že žádná sousední země po cestě z Balkánu na sever bariéru nepostavila..."
Není náhodou problém v tom, že naopak ploty nebo jinou účinnou ochranu hranic, měly dávno mít všechny vnější státy schengenského prostoru? Je šokující, nepochopitelné a trestuhodné, že tomu tak není.
"Maďarsko přitom musí doufat, že ho další státy nenapodobí, protože pak by plot pravděpodobně zase neměl velký význam – jak naznačuje čilý ruch na papírově neprodyšné severokorejsko-čínské hranici"
Ono asi jde především o to, aby hranice nebyla nepropustná jen papírově, víme? Žádná hranice není stoprocentně neprostupná, ale pokud si vzpomínám, ploty na hranicích ČSSR se Západem byly velmi účinné. Odhaduji, že za 40 let jejich existence přes ně prošlo bez dovolení jen několik desítek, nanejvýš stovek lidí.
Ti lidé tu nemají co dělat, bez ohledu na jistě dramatické a tragické osudy některých z nich. Toto stěhování národů je nepřípustné, je to obrovské riziko bezpečnostní, civilizační i zdravotní. Evropa je povinna chovat se zodpovědně v první řadě vůči svým občanům.
+49
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2015 9:50 | Eskom

Nežijeme v pravěku, kde migrace byla nutností kvůli obživě. V současné době v každém státě je možné vytvářet podmínky k životu. Nesouhlasím s žádnou migrací. Jedině ty země které mají více prostředků než sami potřebují by měly přispívat těm chudším, ale ne strkat do nich peníze horem dolem, ale pomoci vytvářet životní podmínky v jejich vlastních zemích.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2015 8:43 | Alice

Zdravím, celá tahle migrace, včetně přístupu politiků, mi přijde jako řízená snaha "kohosi" (nejspíše za velkou louží) destabilizovat Evropu, zničit její hospodářství i kulturu, aby ji pak následně mohl(mohli) kolonizovat a za předraženou cenu cpát jejich nekvalitní škodlivé výrobky. Chování Merklové je taky celkem jasné - Německo by mělo platit válečné reparace, protože na ně nemá (a nebo prostě nechce), musí se nechat vést jako loutka. A nebo, že by všichni přišli o zdravý rozum?
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2015 8:17 | Petr

Už se to rýsuje. Do SRN vzdělaní a kultivovaní lidé, do ostatních států EU podle toho jak je kdo bohatý a do ČR ten zbytek. Většinou když už ne teroristi, tak flákači, lumpové a zloději. Už aby byly volby!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 342 316 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Rozpor při reklamaci
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, reklamovala jsem po dvou letech používání dne 21.9.2019 žehličku koupenou v Lidlu v září 2017 s tříletou zárukou. 19.10. mi zaslali sms, že je reklamace vyřízena, ať se dostavím na prodejnu,... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Šest filmů z kohoutku podle Apoleny Rychlíkové

Šest filmů z kohoutku podle Apoleny Rychlíkové

Někdo chodí do kina, někdo krade. Jiný má telku. A někdo si nechá do počítače zavést Aerovod....více

Kam všude matky s dětmi (ne)patří

Kam všude matky s dětmi (ne)patří

Pohled na malé nebo i větší dítě na konferenci, diskusním panelu nebo autorském čtení,...více

Čím voněla žena starého letopočtu

Čím voněla žena starého letopočtu

Zalíbit se našemu čichu se snaží vše od balzámů na rty přes vlhčené ubrousky až po kuličky...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Stanislav Bernard

podnikatel, pivovar Bernard

Milan Jančík

politik a podnikatel

Stanislav Bernard
ÚSPĚŠNOST
85,71 %

z 7 duelů
×
Milan Jančík
ÚSPĚŠNOST
40,00 %

z 5 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.