Interaktivní grafiky
Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Michaela Maláčová
modelka a podnikatelka
Karel Svoboda
podnikatel, Toi Toi

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Dej si dvojku a beze strachu jeď! Nebo ne?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
24. 9. 2015 13:34, Pavel
Citace - Pavel / 24.09.2015 07:46
Plně souhlasím s výše uvedeným. K autorovu názoru, že to případně posoudí soudy atd.... - zásadně nesouhlasím. To je hlavní bolest našeho zákonodárství a zejména přestupkového sazebníku.Záleží na "posouzení" situace např. policistou. To je podhoubí korupce státem podporované. Jestliže někdo jede max. o 20km/h rychleji , má platit jasnou částku, třeba 1.000,-, když jede více 20 až 30km/h, tak třeba 3.000,-, od 30 do 50 už 10.000,- a více - papíry odebrat na rok (ne že za půl roku zase zpátky) atd. V pravidlech i trestech má být jasno a mají být jednoznačné. Vůbec nechápu propouštění provinilců po polovině trestu za "dobré" chování. Soud mu stanovil trest, v optimálním případě úměrný jeho provinění. ten by si měl odpykat. Nebo snad soud to stanovil špatně? Co je to jeho dobré chování? To je normální chování normálního netrestaného člověka, nic víc. Má snad normální člověk za normální chování nějakou úlevu? Nemá. Tak potom to považuji za chybu justičního systému, stejně jako nesčítání trestů za jednotlivé činy jako v jiných státech.
Závěrem bych si dovolil tvrdit, že 0,5 promile nikterak postřehnutelně neovlivní kvalitu a bezpečnost jízdy, protože řidič je více soustředěný. Samozřejmě- pokud by měl do 0,5 promile a způsobil nehodu, je to přitěžující okolnost, ale jinak ne. I ty statistiky, kde se uvádí, že necelých 500 řidičů s obsahem alkoholu do 0,5 promile způsobilo nehodu jsou zavádějící. Kolik z nich by tutéž nehodu způsobilo i bez těch 0,5 promile.... Ostatně tyto statistiky uvádějí účastníky nehody s alkoholem v krvi a ne jasné viníky. Vadí mi jiné nešvary. Dnes ráno do mne málem nabourala "vytuněná" blondýna v Mercedesu ML, která si za jízdy malovala rtěnkou papulu. Kdybych to nestrhnul, tak jí měla jako Angelina Jolie. Dalším problémem jsou telefonisté za jízdy a často i posílači SMS. To už bych řezal... Jenže mnohem lépe se Polici kontroluje rychlost - postavím radar, změřím a zinkasuji. Obdobně dám dýchnout a zinkasuji. Kolik a pro koho, toť otázka. Chytání předchozích nešvarů je těžší a tak mi ten policejní postup připomíná hledání aluminiového klíčku panem Holzmannem, který ho sice ztratil jinde, ale pod lucernou se lépe hledá. Z toho potom opět vycházejí statistiky, že nejvíce přestupků je nedodržování povolené rychlosti a alkohol za volantem. Jenže když skoro nic jiného nekontroluji, tak je ta statistika vlastně hloupost.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
24. 9. 2015 11:36, havlae
Jsem proti tomu, aby bylo tolerováno jakékoliv ‰ alkoholu během řízení dopravních prostředků. To by měla být přitěžující okolnost.
Toleranci by mohli také požadovat např. strojvedoucí, nééé?
Těm se dává namátkově dýchnout před nástupem na směnu i během ní. A ani nemusejí být účastníky nehody. A když jsou jejím účastníkem, prvně podstupují test na alkohol. V případě, že je kladný, je okamžitě vystřídán a nese následky, byť nehodu nezavinil.
I průvodčí na vlaku dostávají dýchnout. Postup stejný jako u strojvedoucích, i když možnost jak zavinit nehodu mají podstatně menší.
Toto je důvod mého netolerování alkoholu:
Naši dcerku v necelých 12 letech zachytilo nákladní auto, když ráno v Ostroměři od autobusu přecházela státní silnici k ZDŠ. Bylo to 15. ledna 1985. U řidiče Avie nebyl zjištěn žádný alkohol, rychlost dle dopraváků byla 30 km/hod, přesto se tak stalo.
Mlha, drobný déšť, blátíčko, námraza. Spolužáci upozorňovali na auto, které vyjelo ze zatáčky od OÚ (od Hořic). Ti, co byli na začátku a konci přechodu to zvládli. Dcerka, která byla uprostřed silnice, se zastavila a auto ji srazilo. V nemocnici, kde podstoupila operaci, pobyla měsíc. Do školy začala jezdit s berlemi autobusem (dík za dohled paní průvodčí) až od 5. 5. 1985. Dodnes se bojí přejít silnici.
Snad můj nesouhlas pochopíte.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 25 komentářů)
24. 9. 2015 11:36 | havlae
Toleranci by mohli také požadovat např. strojvedoucí, nééé? Těm se dává namátkově dýchnout před nástupem na směnu i během ní. A ani nemusejí být účastníky nehody. A když jsou jejím účastníkem, prvně podstupují test na alkohol. V případě, že je kladný, je okamžitě vystřídán a nese následky, byť nehodu nezavinil. I průvodčí na vlaku dostávají dýchnout. Postup stejný jako u strojvedoucích, i když možnost jak zavinit nehodu mají podstatně menší.
Toto je důvod mého netolerování alkoholu: Naši dcerku v necelých 12 letech zachytilo nákladní auto, když ráno v Ostroměři od autobusu přecházela státní silnici k ZDŠ. Bylo to 15. ledna 1985. U řidiče Avie nebyl zjištěn žádný alkohol, rychlost dle dopraváků byla 30 km/hod, přesto se tak stalo. Mlha, drobný déšť, blátíčko, námraza. Spolužáci upozorňovali na auto, které vyjelo ze zatáčky od OÚ (od Hořic). Ti, co byli na začátku a konci přechodu to zvládli. Dcerka, která byla uprostřed silnice, se zastavila a auto ji srazilo. V nemocnici, kde podstoupila operaci, pobyla měsíc. Do školy začala jezdit s berlemi autobusem (dík za dohled paní průvodčí) až od 5. 5. 1985. Dodnes se bojí přejít silnici.
Snad můj nesouhlas pochopíte.
24. 9. 2015 11:30 | Miloš
24. 9. 2015 8:47 | Heinz lyner
24. 9. 2015 8:35 | Jan Drahý
24. 9. 2015 7:46 | Pavel
Stránka 2/2
Následující