Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Ojeté auto
Poradna > Spotřebitelská poradna
Otázka: Dobrý den, nastala mi situace taková, že jsem 24. 11. koupil ojeté auto se závadami a bez platné technické prohlídky. Sepsali jsme s prodávajícím smlouvu, kde je určeno, že vozidlo se přehlásí na mě do... více
Staré triky nerezaví: Předplatitelem proti své vůli
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
7. 9. 2015 6:32, Matěj
Nechápu, jak je možné, že v "právním státu" existuje tolik firem, které se živí jen na parazitování na lidské nepozornosti a naivitě. Za agresivní obchodní praktiky by měly být citelné pokuty, alespoň v řádech milionů Kč. Protože pokud pro firmu není pokuta citelná, nemá důvod nechovat se jako parazit. Etika podnikání je pro ně pouhý prázdný pojem.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
23. 5. 2016 15:21, Národní Pokladnice
Dobrý den, rádi bychom uvedli na pravou míru několik argumentů.
Každý zákazník uzavírá se Společností Národní Pokladnice kupní smlouvu na konkrétní výrobky Společnosti podpisem objednávky (tzv. rezervační karty), ať již v papírové formě, resp. kvalifikovaným vyplněním elektronické objednávky prostřednictvím online formuláře na stránkách Společnosti. Každá Objednávka obsahuje identifikaci produktu vybraného zákazníkem a zároveň dalších mincí z příslušné jednoznačně definované kolekce, a to za přesně definovaných podmínek. Vedle jedné konkrétní mince si tak zákazník zásadně objednává explicitně, přímo, výslovně i další mince z konkrétně identifikované kolekce, které mu budou chodit v daných intervalech po určitou dobu v závislosti na počtu mincí z té které kolekce, to vše za přesně daných podmínek, stanovených v samotné Objednávce, podrobněji ve Všeobecných obchodních podmínkách.
Každý zákazník je též poučen, opět přímo v Objednávce, a nikoliv tedy pouze ve Všeobecných obchodních podmínkách, že každou jednotlivou minci může vrátit do 14 dnů ode dne jejího doručení. Dokonce je každý Zákazník, opět explicitně v Objednávce, informován o právu kdykoliv ukončit konkrétní objednávku. O ukončení takové objednávky musí zákazník Společnost pouze informovat, a to jakoukoliv písemnou formou, včetně nejjednodušší formy e-mailové resp. dokonce telefonické (viz článek VI odst. 4 in fine Všeobecných obchodních podmínek).
V případě, že zákazník využije svého práva na odstoupení od konkrétní kupní smlouvy, je sice povinen bez zbytečného odkladu vrátit příslušné zboží Společnosti. Nicméně učiní-li to prostřednictvím České pošty s.p., náklady spojené se zpětným odesláním, uhradí zákazníkovi Společnost (viz článek VI Všeobecných obchodních podmínek). Pokud by zákazník zvolil jiný způsob vrácení dodaného zboží, náklady na odeslání převyšující náklady, které by byly vynaloženy odesláním prostřednictvím České pošty s.p., by hradil sám zákazník.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 27 komentářů)
8. 9. 2015 9:13 | Vladimír Malý
7. 9. 2015 14:39 | Hunter
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 9. 2015 11:26 | Frenky
Tudíž nechápu, pro orgány činné v trestním řízení už dávno nekonají? Kdybychom skutečně žili v právním státě, tak by, v článku zmiňovaný, ředitel Lukáš Krčil, už dávno lepil pytlíky někde na Borech. A nejen to. Po odpykání trestu, za úmyslný a předem připravený, podvod od samého začátku, už nikdy nedostal povolení k podnikání.
Krásné že, ale zatím nežijeme v právním státě a svoboda patří jen těm, kteří na ni mají peníze a známosti. Ostatním nezbývá nic jiného, než nadávat, případně se poučit a podobných podvodníkům nesedat na lep a hlavně nevolit ty politiky, kteří podobné praktiky ignorují, či dokonce podporují.
7. 9. 2015 9:53 | Matěj
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 9. 2015 9:21 | Petr
7. 9. 2015 6:32 | Matěj
7. 9. 2015 1:34 | jezevec
Stránka 2/2
Následující