Můj seznam stížností: Hledá se adresát. Kam s nimi?

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 21. 7. 2015 | 43 komentářů
Seznam stížností se vrší. Jenže co s nimi? Kde se domoct zastání? Poradíme. Tedy přinejmenším, pokud jde o stížnost na instituci či obchodníka, který vás podfouknul, očesal, vyždímal… prostě připravil o nervy a peníze.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 12. 2020 19:44, Jindřich

Dobrý den,
kde je možno podat stížnost na Novinky.cz. Jedná se mi o to, že mne zablokovali v diskuzi, aniž by mi kdokoliv sdělil, jaký byl konkrétní důvod. Již nejméně 4x jsem je žádal o vysvětlení! Novinky.cz mne odkázali na e-mail: diskuze@firla.seznam.cz. Na tento e-mail jsme odeslal také nejméně 4 žádosti o vysvětlení blokace! Nejdříve mne zablokovali na týden, pak na jeden den a nakonec na měsíc s tím, že jsem vznesl jediný naprosto legitimní dotaz. Nepoužil jsem žádný vulgární výraz. Nejsem si vědom žádného prohřešku proti pravidlům! Přijde mi to jako nedemokratické a současně a především omezující svobodu slova, což považuji za protiústavní jednání! Na žádný z mých e.-mailů an i těch urgujících mi neodpověděli!!!

+19
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 43 komentářů)

1. 10. 2021 18:31 | Jaroslava Balážová

Dobrý den. Pres internet jsem koupila boty jedny pro sebe a druhé pro dceru vel.39. Po třech týdnech přišel 1 pár vel.40 a druhý se někde ztratil po cestě. Ten jeden pár jsem reklamoval,protože se mi zdál být velký. Tak jsem čekala dalších 14 dnů na boty vel. 39. Když přišli, tak mi byli malé. Na eschopu mě je po vypsání žádosti reklamace vyměnili pro mě i pro dceru za velikost 40. Přišli až v červnu. Už jsem je nevyzkoušela,byla na nich nálepka, že to jsou 40 a teď v zář jsem si je chtěla obout a zjistila jsem ,že odpovídají tak velikostí 38. Jela jsem k dceři, abych zjistila zda má správnou velikost. Na obou párech je označena velikost 40,ale rozdíl v obuvi je markantni. Na eschopu mi již nechtějí obuv vyměnit, tak bych se chtěla zeptat jaké mám možnosti. Děkuji za odpověď a přeji hezký den. Jaroslava Balážová. jaruskabalazova@seznam.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 9. 2021 10:16 | Aneta

Dobrý den, kde je možné podat stížnost na Českou poštu. Ztratili mi balík z Německa za hodně peněz. Řekli, že mi nemůžou pomoci.Dekuji za radu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 8. 2021 8:45 | Dana

Zdravím, ráda bych se alespoň podělila o nedobrou zkušenost na internetu, abych varovala ostatní. Na faccebooku jsem klikla na propagační reklamu Amazonu na seqwey za 50,- Po odpovědi na 3 otázky, typu jak často jezdím autem, mi poděkovali a nabídli výběr několika obrázků dárkových balíčků po dvou typech v jednom byla koloběžka. Pogratulovali a ať vyplním formulář, zaplatím poštovné, balíček obdržím do 7 dnů. Vyplnila a zaplatila online kartou. Vůbec si nejsem vědoma nějaké registrace, nepřišlo mi žádné potvrzení na meil, ani poštou. Za několik dnů, k mému překvapení, mi bylo strženo 1300,- jako registrační poplatek. Vygůglovala jsem dle platební informace, společnost shapeasily.com zde jsem se ihned odregistrovala a meilem kontaktoval že žádám vrácení peněz a vysvětlení. Žádný doklad o registraci jsem neobdržela. Upozornění jsem dodatečně nalezla při znovu zopakování postupu jak jsem objednávala koloběžku dole že „Připojením se k této službě získáte pětidenní zkušební verzi programu našeho partnera. Pokud budete pokračovat v předplatném i po 5denním zkušebním období, bude vám na vaší kreditní kartě účtována částka, která se liší v závislosti na výběru tarif je odečten z vaší kreditní karty nebo jiného způsobu platby, budete mít přístup k těmto službám, které jsou vyhrazeny výhradně pro členy našich partnerských webových stránek. Cítím se být podvedena bez možnosti odvolání se.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 8. 2021 6:24 | Alena R

Před 2 měsíci zakoupen karnevalový kostým Obchod Funidelia. zboží vráceno dle instrukcí prodejce (nevyhovovala velikost) slíbeno vrácení peněz, urgovala jsem několikrát, vždy jen slíbí, že se na tom pracuje. A stále nic
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 8. 2021 18:11 | Marie

Koupila jsem chytré hodinky a po měsíci mi nejdou zapnout ani nabít.Eshop mi nechce poslat fakturu ani adresu abych je mohla reklamovat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 5. 2021 14:07 | Ingrid

Dobry den, rada bych podala stiznost na www.ochrannerousky.cz. Nekale obchodni praktiky? 2 mesice cekam na zakazku, uz 2 x psali, ze “zitra” podavaji PPL a stale nic. Prisla jsem o 2 tisice korun. Bohuzel nejsem sama, viz recenze na heurece. Chci podat oficialni stiznost at nenaleti ostatni. Mam se obratit na ČOI? nebo nejak jinak.? Jak spravne postupovat, aby to melo smysl? Dekuji
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 4. 2021 1:30 | Petr

Ahoj stalo se mi totez na sport.cz který ovlada seznam za použití vyrazu debil a ho..do. přitom každý 10.prispevek obsahuje urážky horší slova podporu rasismu atd a nikdo je neblokuje taky mne ignorovali tak jsem napsal ze na ne podám žalobu pokud se nemluví nenapíše jména administrátorů a nevysvetli proc nejednalo se všemi rovnocenné. Nic jiného na ně zřejmě neplatí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2021 7:32 | Zdeněk

Dobrý den Koupili jsme auto v autobazaru P a R Auto v Praze-Ládví. Totálně sežraný, životu nebezpečný vrak,který ani omylem nemohl projít legální TK a nejspíš ani tou před ní. Což bohužel vyšlo najevo až při pozdější prohlídce vozu. Prodejce nechtěl o reklamaci ani slyšet, že nás o stavu auta informoval, což ale není pravda,protože zamlčel havarijní stav auta a několik technických závad. Kam by bylo nejlépe se obrátit?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 3. 2021 11:36 | Jitka

Dobry den, vraceli jsme chytré hodinky internetovému obchodu v zákonné lhůtě. Je to 6 týdnu a peníze stále nebyly vráceny, e-mailovou komunikaci jsem již několik týdnu ubezpecovana ze to má již účetní. Nechci to tak nechat byt, kam se mohu obrátit prosím? Díky, Jitka
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 1. 2021 14:00 | pavlina.lukačikova

Dobrý den, kde je možno podat stížnost na Novinky.cz. Jedná se mi o to, že mne zablokovali v diskuzi, aniž by mi kdokoliv sdělil, jaký byl konkrétní důvod. Již nejméně 2x jsem je žádala o vysvětlení! Novinky.cz Výsledek odpověď žádná, a po napsání nového slušného příspěvku, že souhlasím se zrušením jarních prázdnin studentům, mě den po dni blokují, vždy nový den , nové prodložení blokace. A já se ptám jak je možné že hrubé, a často i primitivní komentáže tam jsou??? Děkuji alespň za názor.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2020 19:44 | Jindřich

Dobrý den, kde je možno podat stížnost na Novinky.cz. Jedná se mi o to, že mne zablokovali v diskuzi, aniž by mi kdokoliv sdělil, jaký byl konkrétní důvod. Již nejméně 4x jsem je žádal o vysvětlení! Novinky.cz mne odkázali na e-mail: diskuze@firla.seznam.cz. Na tento e-mail jsme odeslal také nejméně 4 žádosti o vysvětlení blokace! Nejdříve mne zablokovali na týden, pak na jeden den a nakonec na měsíc s tím, že jsem vznesl jediný naprosto legitimní dotaz. Nepoužil jsem žádný vulgární výraz. Nejsem si vědom žádného prohřešku proti pravidlům! Přijde mi to jako nedemokratické a současně a především omezující svobodu slova, což považuji za protiústavní jednání! Na žádný z mých e.-mailů an i těch urgujících mi neodpověděli!!!
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2020 20:23 | Danka

Internetový obchod Ochranné roušky nedodržel smlouvu o dodání zboží, stornovala jsem objednávku, storno bylo přijato a přislíbeno mi vrácení peněz na účet, jehož číslo si vyžádali a bylo jim zasláno. Po urgenci vratky peněz na účet mi bylo slíbeno, že mi budou v blízké době připsány na účet. Tento internetový obchod je podvodný. Podívala jsem se na recenze na Heurece - ostatní zákazníci mají stejný problém a chtějí podávat hromadnou žalobu. Kam se můžu obrátit, kdybych chtěla věc řešit sama za sebe? Děkuji za odpověď.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2020 20:19 | Danka

Internetový obchod Ochranné roušky nedodržel smlouvu o dodání zboží, stornovala jsem objednávku, storno bylo přijato a přislíbeno mi vrácení peněz na účet, jehož číslo si vyžádali a bylo jim zasláno. Po urgenci vratky peněz na účet mi bylo slíbeno, že mi budou v blízké době připsány na účet. Tento internetový obchod je podvodný. Podívala jsem se na recenze na Heurece - ostatní zákazníci mají stejný problé a chtějí podávat hromadnou žalobu. Kam se můžu obrátit, kdybych chtěla věc řešit sama za sebe? Děkuji z aodpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 7. 2020 14:24 | Lubomír Průcha

Jedna pracovnice Jednoty Kaplice mě opakovaně slovně napadala v pracovní době, kdy byla v práci jako zaměstnanec a já kupující. šířila o mě pomluvy a já měl z toho osobní problémy v rodině. Vedení Jednoty mi sdělilo, že je to soukromá věc, abych si to vyřešil sám, že jí důrazně varovali a že víc za to nezodpovídají. Jak je mohu donutit, abych se dověděl, co o mě doopravdy šířila a měl to písemně a jestli je pravda, že za toto jednání svých zaměstnanců nenesou žádnou odpovědnost..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 6. 2020 11:08 | Dan Ort

ŠMEJDSKÁ AKCE UPC? Dnes na mě vyskočil dotazník s akcí od UPC... Za vyplnění anonymního dotazníku nabízejí ´výhru´ telefonu,i-phonu nebo smart-watch za poplatek ´na dopravu´ 51,- kč. Samozřejmě požadují formulářem elektronickou platbu se všemi údaji. V postranním sloupci jsou velmi,ale opravdu velmi drobným písmem popsány poměrně agresivní podmínky ´NOVÉ SLUŽBY´..?? Tam se však píše o částce 65EUR / MĚSÍČNĚ S AUTOMATICKÝM OBNOVOVÁNÍM. To mě varovalo. Tuším že se jedná o typickou past na nepozorné lidi, kteří se pak nebudou stačit divit, jakou službičku (a hlavně za kolik) si to objednali.. Kontaktní tel.pro případné dotazy vede dle předvolby do Británie. Máte s nimi někdo zkušenost, nebo jsem zbytečně podezřívavý?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2020 11:23 | Hana Musiolová

Dobrý den, 11.3.20 jsem stornovala zájezd do SAE ve velikonočním termínu,ze zdravotních důvodů.CK vypočítala storno poplatky téměř 50 procent,toto jsme respektovali a souhlasili.Ck vystavila fakturu na vratku zbylé částky,která měla být vrácena do 14 dní,doposud se nic nestalo,peníze nedorazily a CK nekomunikuje.Mám se obrátit na právníka,tady nelze přijmout ani lex voucher,protože byly řádně uhrazeny storno poplatky
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2020 12:39 | Sebestova Milada

Dobry den mam prosim na vas prosbu o radu.Byla,jsem nakupovat v Tescu v Havirove u nadrazi a pri nakupovani zelenini,jsem se otrela o regal,kde byla vystavena zelenina.Najednou me manzel upozornil,ze mam rozriznutou bundu .U pokladny se mnou sepsali nejaky papir o tom co se mi stalo.Za nekolik dnu me vyzvali at donesu ucet a vyfotili si bundu.Zase se ponekolika dnech se pani co to vyrizuje ozvala,ze pravni odelleni reklo,bud mi daji poukazku tesco na 500 kc a nebo at si to dam spravit a oni mi zaplati do 500 kc,ze bundu mam tri roky.Ja,jsem s tim souhlasila s tou podminkou,ze jim bundu zavezu at se oni o postaraji o opravu,ze nemam nikoho,kdo by mi to opravil.Prosim poradte,jak mam postupovat dekuji Sebestova Milada
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2019 19:47 | Petra

Pooomoooc. Jakouhlutu ma autobazar na vraceni penez pri odsoupeni od smlouvy???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2018 18:07 | Iveta Jelinek

Dobrý večer, poradíte mi prosim mám poslat stiznost na agenturu co poskytuje hlídání dětí? Objednala jsem si službu, kterou mi neposkytli a nemaji za to žádné sankce. Mně kvůli tomu vznikla finanční škoda. Děkuji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 8. 2018 9:02 | Milan Čech

Dobrý den, poradí mi někdo, na koho se můžu obrátit se stížnosti ohledně dodání a montáži oken,dveří a garážových vrat? Přes soukromníka z SK(na doporučení) sme objednali komplet okna,vchodové dveře a garážová vrata.Dotyčná osoba nám namonotvala okna, ale nedodělala detaily, jako montáž všech kliček, některé jsou jiné, než sme chtěli, ale slibil, že při další návštěvě je vymění a zároveň, že namontuje i vchodové dveře a vrata.Samozřejmě se už neukázal, telefony nebere a na sms mi nereaguje.Po výhružce policii osobní návštěvě jeho přítelkyně, ktera o jeho praktikách nevěděla se rozhodl, že nám vrátí 2000€, tu částku si asi vycucal z prstu, protože reálná škoda je vyšší, nemluvě a ztrátě času a nervů.Dokáže mi někdo poradit, na jaké úřady se nejlépe obrátit, aby si tohoto soukromníka zkontrolovali, protože podvodník jako on, nemá určitě papíry v pořádku, už jen na pojištění dluží pres 20 000€, co jsem se dival.Nazev subjektu:Boris Dvoran BOĎO-OKNÁ.Děkuji za rady.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Procházka

ekonom

Miloš Čermák

žurnalista

Jan Procházka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Miloš Čermák
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services