Můj seznam stížností: Hledá se adresát. Kam s nimi?

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 21. 7. 2015 | 15 komentářů
Seznam stížností se vrší. Jenže co s nimi? Kde se domoct zastání? Poradíme. Tedy přinejmenším, pokud jde o stížnost na instituci či obchodníka, který vás podfouknul, očesal, vyždímal… prostě připravil o nervy a peníze.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 12. 2020 19:44, Jindřich

Dobrý den,
kde je možno podat stížnost na Novinky.cz. Jedná se mi o to, že mne zablokovali v diskuzi, aniž by mi kdokoliv sdělil, jaký byl konkrétní důvod. Již nejméně 4x jsem je žádal o vysvětlení! Novinky.cz mne odkázali na e-mail: diskuze@firla.seznam.cz. Na tento e-mail jsme odeslal také nejméně 4 žádosti o vysvětlení blokace! Nejdříve mne zablokovali na týden, pak na jeden den a nakonec na měsíc s tím, že jsem vznesl jediný naprosto legitimní dotaz. Nepoužil jsem žádný vulgární výraz. Nejsem si vědom žádného prohřešku proti pravidlům! Přijde mi to jako nedemokratické a současně a především omezující svobodu slova, což považuji za protiústavní jednání! Na žádný z mých e.-mailů an i těch urgujících mi neodpověděli!!!

+2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 15 komentářů)

2. 3. 2021 11:36 | Jitka

Dobry den, vraceli jsme chytré hodinky internetovému obchodu v zákonné lhůtě. Je to 6 týdnu a peníze stále nebyly vráceny, e-mailovou komunikaci jsem již několik týdnu ubezpecovana ze to má již účetní. Nechci to tak nechat byt, kam se mohu obrátit prosím? Díky, Jitka
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 1. 2021 14:00 | pavlina.lukačikova

Dobrý den, kde je možno podat stížnost na Novinky.cz. Jedná se mi o to, že mne zablokovali v diskuzi, aniž by mi kdokoliv sdělil, jaký byl konkrétní důvod. Již nejméně 2x jsem je žádala o vysvětlení! Novinky.cz Výsledek odpověď žádná, a po napsání nového slušného příspěvku, že souhlasím se zrušením jarních prázdnin studentům, mě den po dni blokují, vždy nový den , nové prodložení blokace. A já se ptám jak je možné že hrubé, a často i primitivní komentáže tam jsou??? Děkuji alespň za názor.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2020 19:44 | Jindřich

Dobrý den, kde je možno podat stížnost na Novinky.cz. Jedná se mi o to, že mne zablokovali v diskuzi, aniž by mi kdokoliv sdělil, jaký byl konkrétní důvod. Již nejméně 4x jsem je žádal o vysvětlení! Novinky.cz mne odkázali na e-mail: diskuze@firla.seznam.cz. Na tento e-mail jsme odeslal také nejméně 4 žádosti o vysvětlení blokace! Nejdříve mne zablokovali na týden, pak na jeden den a nakonec na měsíc s tím, že jsem vznesl jediný naprosto legitimní dotaz. Nepoužil jsem žádný vulgární výraz. Nejsem si vědom žádného prohřešku proti pravidlům! Přijde mi to jako nedemokratické a současně a především omezující svobodu slova, což považuji za protiústavní jednání! Na žádný z mých e.-mailů an i těch urgujících mi neodpověděli!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2020 20:23 | Danka

Internetový obchod Ochranné roušky nedodržel smlouvu o dodání zboží, stornovala jsem objednávku, storno bylo přijato a přislíbeno mi vrácení peněz na účet, jehož číslo si vyžádali a bylo jim zasláno. Po urgenci vratky peněz na účet mi bylo slíbeno, že mi budou v blízké době připsány na účet. Tento internetový obchod je podvodný. Podívala jsem se na recenze na Heurece - ostatní zákazníci mají stejný problém a chtějí podávat hromadnou žalobu. Kam se můžu obrátit, kdybych chtěla věc řešit sama za sebe? Děkuji za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2020 20:19 | Danka

Internetový obchod Ochranné roušky nedodržel smlouvu o dodání zboží, stornovala jsem objednávku, storno bylo přijato a přislíbeno mi vrácení peněz na účet, jehož číslo si vyžádali a bylo jim zasláno. Po urgenci vratky peněz na účet mi bylo slíbeno, že mi budou v blízké době připsány na účet. Tento internetový obchod je podvodný. Podívala jsem se na recenze na Heurece - ostatní zákazníci mají stejný problé a chtějí podávat hromadnou žalobu. Kam se můžu obrátit, kdybych chtěla věc řešit sama za sebe? Děkuji z aodpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 7. 2020 14:24 | Lubomír Průcha

Jedna pracovnice Jednoty Kaplice mě opakovaně slovně napadala v pracovní době, kdy byla v práci jako zaměstnanec a já kupující. šířila o mě pomluvy a já měl z toho osobní problémy v rodině. Vedení Jednoty mi sdělilo, že je to soukromá věc, abych si to vyřešil sám, že jí důrazně varovali a že víc za to nezodpovídají. Jak je mohu donutit, abych se dověděl, co o mě doopravdy šířila a měl to písemně a jestli je pravda, že za toto jednání svých zaměstnanců nenesou žádnou odpovědnost..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 6. 2020 11:08 | Dan Ort

ŠMEJDSKÁ AKCE UPC? Dnes na mě vyskočil dotazník s akcí od UPC... Za vyplnění anonymního dotazníku nabízejí ´výhru´ telefonu,i-phonu nebo smart-watch za poplatek ´na dopravu´ 51,- kč. Samozřejmě požadují formulářem elektronickou platbu se všemi údaji. V postranním sloupci jsou velmi,ale opravdu velmi drobným písmem popsány poměrně agresivní podmínky ´NOVÉ SLUŽBY´..?? Tam se však píše o částce 65EUR / MĚSÍČNĚ S AUTOMATICKÝM OBNOVOVÁNÍM. To mě varovalo. Tuším že se jedná o typickou past na nepozorné lidi, kteří se pak nebudou stačit divit, jakou službičku (a hlavně za kolik) si to objednali.. Kontaktní tel.pro případné dotazy vede dle předvolby do Británie. Máte s nimi někdo zkušenost, nebo jsem zbytečně podezřívavý?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2020 11:23 | Hana Musiolová

Dobrý den, 11.3.20 jsem stornovala zájezd do SAE ve velikonočním termínu,ze zdravotních důvodů.CK vypočítala storno poplatky téměř 50 procent,toto jsme respektovali a souhlasili.Ck vystavila fakturu na vratku zbylé částky,která měla být vrácena do 14 dní,doposud se nic nestalo,peníze nedorazily a CK nekomunikuje.Mám se obrátit na právníka,tady nelze přijmout ani lex voucher,protože byly řádně uhrazeny storno poplatky
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2020 12:39 | Sebestova Milada

Dobry den mam prosim na vas prosbu o radu.Byla,jsem nakupovat v Tescu v Havirove u nadrazi a pri nakupovani zelenini,jsem se otrela o regal,kde byla vystavena zelenina.Najednou me manzel upozornil,ze mam rozriznutou bundu .U pokladny se mnou sepsali nejaky papir o tom co se mi stalo.Za nekolik dnu me vyzvali at donesu ucet a vyfotili si bundu.Zase se ponekolika dnech se pani co to vyrizuje ozvala,ze pravni odelleni reklo,bud mi daji poukazku tesco na 500 kc a nebo at si to dam spravit a oni mi zaplati do 500 kc,ze bundu mam tri roky.Ja,jsem s tim souhlasila s tou podminkou,ze jim bundu zavezu at se oni o postaraji o opravu,ze nemam nikoho,kdo by mi to opravil.Prosim poradte,jak mam postupovat dekuji Sebestova Milada
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2019 19:47 | Petra

Pooomoooc. Jakouhlutu ma autobazar na vraceni penez pri odsoupeni od smlouvy???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2018 18:07 | Iveta Jelinek

Dobrý večer, poradíte mi prosim mám poslat stiznost na agenturu co poskytuje hlídání dětí? Objednala jsem si službu, kterou mi neposkytli a nemaji za to žádné sankce. Mně kvůli tomu vznikla finanční škoda. Děkuji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 8. 2018 9:02 | Milan Čech

Dobrý den, poradí mi někdo, na koho se můžu obrátit se stížnosti ohledně dodání a montáži oken,dveří a garážových vrat? Přes soukromníka z SK(na doporučení) sme objednali komplet okna,vchodové dveře a garážová vrata.Dotyčná osoba nám namonotvala okna, ale nedodělala detaily, jako montáž všech kliček, některé jsou jiné, než sme chtěli, ale slibil, že při další návštěvě je vymění a zároveň, že namontuje i vchodové dveře a vrata.Samozřejmě se už neukázal, telefony nebere a na sms mi nereaguje.Po výhružce policii osobní návštěvě jeho přítelkyně, ktera o jeho praktikách nevěděla se rozhodl, že nám vrátí 2000€, tu částku si asi vycucal z prstu, protože reálná škoda je vyšší, nemluvě a ztrátě času a nervů.Dokáže mi někdo poradit, na jaké úřady se nejlépe obrátit, aby si tohoto soukromníka zkontrolovali, protože podvodník jako on, nemá určitě papíry v pořádku, už jen na pojištění dluží pres 20 000€, co jsem se dival.Nazev subjektu:Boris Dvoran BOĎO-OKNÁ.Děkuji za rady.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 3. 2017 10:20 | Vondráček

Stěžoval jsem si o ČOI na nekvalitní potravinářské zboží. Mražené zboží, které nešlo zkontrolovat před rozmražením a které jsem použil až za delší dobu od zakoupení. ČOI předala moji stížnost Krajské veterinární zprávě, ta mě napsala, že zboží už není a dál nic. Jak dál? Myslím příště.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2015 22:05 | stěrač

"Ovšem i u České národní banky platí, že nevstupuje přímo do smluvního vztahu, jen zkoumá, jestli finanční instituce neporušuje zákon, a tudíž nepoškozuje spotřebitele a konkurenci. I když Česká národní banka nezajistí, abyste dostali zpátky svoje peníze, může její verdikt posloužit jako slušná páka v dalším průběhu sporu, provinilce navíc před udělením sankce vyzývá k nápravě."
Zdroj: http://www.penize.cz/reklamace/302239-muj-seznam-stiznosti-hleda-se-adresat-kam-s-nimi
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2015 17:20 | Makoň

Autor článbku několikrát uvádí ČOI,ale už zapomíná dodat, že tento úřad stížnost nevyřídí.Jen s dotyčným projedná porušení zákona,ale do vztahu stěžovatel - viník nevstupuje. Zatím. Je sice projednána určitá změna ve prospěch stěžovatele, ale zatím se čeká na realizaci.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 640 108 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení zboží
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, dcera mi koupila jako dárek v Alze novou žehličku. Žehlička byla příliš těžká, a tak jsme ji chtěly vrátit ve lhůtě 14 dnů. Dle instrukcí jsme se k navrácení zboží zaevidovaly a žehličku jsem... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Příští vláda bude zase Babišova. Tomu nezabráníte

Příští vláda bude zase Babišova. Tomu nezabráníte

Sledujete s blížícími se volbami preference stran a koalic? Nedává to smysl. Stačí poslouchat...více

Vakcína na dohled. Pojďme si to tedy co nejvíc zkomplikovat

Vakcína na dohled. Pojďme si to tedy co nejvíc zkomplikovat

Největší akci v dějinách očkování hrozí zhatit stejné problémy, kvůli kterým si zbytečně...více

Jak vypadá mužská masturbace. Fyzická potřeba, odreagování, únik z nudy i meditace

Jak vypadá mužská masturbace. Fyzická potřeba, odreagování, únik z nudy i meditace

„Sebepoznání. Odpírání. Prostě musím. Dává mi to sebevědomí. Je to vyčerpávající rituál....více

Dlouhý covid. Ignorujeme pacienty, kteří se nám nehodí do krámu

Dlouhý covid. Ignorujeme pacienty, kteří se nám nehodí do krámu

Covid-19 jste prodělali před několika týdny, měli byste být zdraví, ale nejste. Anebo...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Nečas

politik

Pavel Kysilka

ředitel České spořitelny

Petr Nečas
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Pavel Kysilka
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.