Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištění > Povinné ručení
Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více
- Pobyvam v cizine
- Pojištění audiovizuální techniky v zahraničí
- Cestovní pojitění pro piloty a palubní průvodčí
- Nemoc
- Pojištění pro dlouhodobý pobyt v zahraničí
Úrazové pojištění a pojištění v nemoci
- Metlife - Garant Plus
- Odkupné
- Porovnání
- Zrušení IŽP do 2 měsíců
- Blokace životního pojištění kvůli exekuci
- Havarijní pojištění u bouraného auta
- Vyplacení odškodného
- Zrušení pojištění
- Havarijni pojisteni
- Doplatek spoluúčasti
Pojištění nemovitosti a domácnosti
- Pojištění nemovitosti se dvěma vlastníky
- Možno zrušit smlouvu?
- Bytový dům
- Odpovědnost za škodu
- Všeobecné pojišťovací podmínky
Regulace prodeje životních pojistek. Revoluční tajfun, nebo větříček? A komu pomůže?
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
10. 6. 2015 7:33, Matěj
Regulace finančního poradenství je nutná. Většina lidí, které znám, má s finančními poradci špatné zkušenosti. To se týká i Partners, kteří regulaci vítají. Představa, že situaci zlepší povinnost maturity, záznamu, zastropování provizí atd. je naprosto mylná. Žádné podnikání stojící na výhradně provizním systému nemůže být úplně čisté a pro konečné spotřebitele, klienty, výhodné. Nutnost získání provize aby bylo na chleba, hypotéku atd. bude vždy pro poradce zásadní kritérium, nikoliv "pouhý" prospěch klienta a precizně odvedené poradenství. To ale není o předpisech, nýbrž o vůli "zaměstnavatele" Finančně poradenské skupiny mají obrovské zisky, ale riziko podnikání nenesou žádné. Úroveň poradenství se zlepší jenom v případě, že finančně poradenské firmy budou ochotné své poradce zaměstnat, dám jim jistotu v podobě základního platu + motivační systém benefitů, provizí. Tím by si ale zvýšily náklady a to neudělají. Proto jsou jakékoliv řeči o vítaní regulací a snahy o zlepšení podmínek ze strany finančně poradenských firem pouhé kecy!
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
10. 6. 2015 12:15, Hugo
Ale v TV říkali přece už před léty, že pojištění je vlastně takové lepší spoření :-).
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)
28. 7. 2015 14:34 | Honza
23. 6. 2015 11:45 | Václav
21. 6. 2015 8:26 | MK
12. 6. 2015 12:40 | Petr
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 6. 2015 9:45 | josef
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 6. 2015 14:03 | qwertz
Poradce by nesmel brat zadnou provizi, platil by ho klient za poradeske sluzby. Za poruseni takove sakce, ze by si to kazdy rozmyslel. Ti co chteji brat provize by museli pracovat jako obchodni zastupci (prodejci) pojistek. Nic jineho totiz nejsou.
Je neskutecne absurdni, ze ty co si dnes rikaji poradci neplati jejich klient, ale dodavatel sluzby. V jinem businessu by se tomu na plnou hubu rikalo korupce.
11. 6. 2015 7:44 | Jan Novotný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2015 22:51
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2015 22:24 | Smith
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2015 21:46 | Míra P.
10. 6. 2015 14:12 | Marek
10. 6. 2015 12:15 | Hugo
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2015 10:51 | jihra
10. 6. 2015 7:33 | Matěj