Toto je hospoda. S nikotinovou žvýkací gumou vstup zakázán!

Nekuřácké hospody přibývaly i bez zákona. Valnou část těch zarytě kuřáckých beztak odstřelí evidence tržeb. Protikuřácké paragrafy tak jsou jen demonstrací síly. Nejlíp to prokazuje zákaz elektronických „cigaret“.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 6. 2015 16:58, jezevec

už jsem viděl mnoho jar - ale ještě jsem neviděl, že by nějakého nekuřáka někdo násilím nutil (byť by jen zval), aby šel do kuřácké restaurace. tak co tam sakra lezete, když vám to vadí?

jak milí nekuřáci reagujete na ceduli na dveřích restaurace DNES ZAVŘENO - SVATBA? rozkopete jim dveře a dožadujete se práva být obsloužen tam kde majitel cílí na jinou klientelu, a o vás dnes nestojí? chcete zákonem zakázat uzavřít hospodu pro soukromou akci (vy)volených? zemřete hlady, protože nejste schopní se nažrat nebo napít bez restaurace??
proč ve vás cedule KUŘÁCKÁ RESTAURACE vzbuzuje jakoukoliv jinou emoci? prostě nekuřáci nejsou dnes zváni.

většina diskusí o kuřáckých a nekuřáckých restauracích obvykle končí u otázky, zdali tedy může být legální otevřít si veřejnou kuřárnu - a nekuřáci nadšeně souhlasí, že ano, to tedy ano, at se tam ti smradlaví kuřáci udusí smradem a chcípnou. na doplňující dotaz, zdali tedy ve veřejné kuřárně se smí jako doplňkový servis prodávat jídlo a pití - nekuřáci zuřivě ječí, že to teda ani omylem. neboli. nejde o kouření nebo nekouření - jde o to, že jistá skupina, dnes například militantní nekuřáci, se chce do někoho srát a chce někoho srát. za cizí peníze službu pro sebe.

jen se děcka modlete, aby se to moc nerozmohlo. až to tady populačně ovládnou muslimáci, nebudete stačit před zákazama utíkat ....

+39
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

4. 6. 2015 17:14, ST

Drsná snůška demagogie a dezinformací, takže z toho mám dojem, že článek je sponzorovaný tabákovou lobby.

-12
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 46 komentářů)

4. 6. 2015 20:36 | Nekuřák Karel

Je to pár roků co jsem s kouřením přestal, takže se mě to asi netýká. Pravda je že mi vydatně pomohla elektronická cigareta,ale to je vedlejší. Taky je pravda, že jsem fest přibral, začal jsem cvičit, nejím sladký ani uzeniny, hranolky nebo fast foody už vůbec. A když jsem s váhou v normálu tak mě napadlo, že obezita je horší než kouření, tak bych všechny tyhle fujtajbly zdanil jako cigára, zakázal bych je v hospodách (včetně alkoholu, tam je kalorií jako sviň). Pak bych změřil a zvážil celý národ, kdo bude v rizikové obezitě bude platit odvody na zdravotní podle váhy. A až přestanu baštit maso tak budu bojovat za plošné vegetariánství! Já to nepotřebuju a ostatní si logicky můžou trhnout.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2015 17:14 | ST

Drsná snůška demagogie a dezinformací, takže z toho mám dojem, že článek je sponzorovaný tabákovou lobby.
-12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2015 16:58 | jezevec

už jsem viděl mnoho jar - ale ještě jsem neviděl, že by nějakého nekuřáka někdo násilím nutil (byť by jen zval), aby šel do kuřácké restaurace. tak co tam sakra lezete, když vám to vadí?
jak milí nekuřáci reagujete na ceduli na dveřích restaurace DNES ZAVŘENO - SVATBA? rozkopete jim dveře a dožadujete se práva být obsloužen tam kde majitel cílí na jinou klientelu, a o vás dnes nestojí? chcete zákonem zakázat uzavřít hospodu pro soukromou akci (vy)volených? zemřete hlady, protože nejste schopní se nažrat nebo napít bez restaurace?? proč ve vás cedule KUŘÁCKÁ RESTAURACE vzbuzuje jakoukoliv jinou emoci? prostě nekuřáci nejsou dnes zváni.
většina diskusí o kuřáckých a nekuřáckých restauracích obvykle končí u otázky, zdali tedy může být legální otevřít si veřejnou kuřárnu - a nekuřáci nadšeně souhlasí, že ano, to tedy ano, at se tam ti smradlaví kuřáci udusí smradem a chcípnou. na doplňující dotaz, zdali tedy ve veřejné kuřárně se smí jako doplňkový servis prodávat jídlo a pití - nekuřáci zuřivě ječí, že to teda ani omylem. neboli. nejde o kouření nebo nekouření - jde o to, že jistá skupina, dnes například militantní nekuřáci, se chce do někoho srát a chce někoho srát. za cizí peníze službu pro sebe.
jen se děcka modlete, aby se to moc nerozmohlo. až to tady populačně ovládnou muslimáci, nebudete stačit před zákazama utíkat ....
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2015 15:27 | Gabriel Pleska

Dobrý den. Taky argumentuje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 13:52

Asi by jim do smradlavých hospod nechodili cizinci z civilizovanějších zemí - turisti, zahraniční zaměstnanci a manažeři. A i mezi Čechy, kteří se trvale pohybují v centru Prahy a navštěvují tam restaurace bude velké množství nekuřáků neochotných dělat kompromisy. Takto to ale bohužel v jiných částech Prahy i republiky nefunguje.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 13:24 | josef

v centru a je tam zakaz cely den
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 13:19

To nemohou. To by se pak svých práv mohli začít dožadovat i lidé v jiných profesích a kam by to vedlo, že?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 13:10 | PM

No že kuřáci tady budou hájit své právo si zakouřit mě nepřekvapuje, ale docela se podivuji, že ministerstvo zdravotnictví neargumentuje bezpečností práce a zdravím servírek/číšníků/dalšího personálu, kteří jsou pasivnímu kouření dlouhodobě vystaveni. Přitom na jiných pracovištích je kouření zakázáno.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2015 11:13

Není, ve většině z nich je pouze v době podávání oběda zakázané kouření. A nebo žijete na Marzu a nebo v nějaké šťastnější části Prahy, ve které já jsem nikdy nebyl.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 11:01 | josef

zajimave je, ze vetsina restauraci, kam chodim na obedy, je nekuracka. No ale v Praze.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 10:48

Skutečně nevidíte žádný posun? Jsem z maloměsta (15 tisíc lidí). Nekuřáckých podniků přibývá. A to nejen mezi hospodami na jídlo, ale mezi hospodama na chlastání, včetně dřív nejprohulenějších špeluněk. Setkávám se s nekuřáckýma hospodama na vesnicích (typ jediná hospoda v obci, na pivo a panáky.) Stalo se mi před pár lety na velkém koncertě – open-air – že jsem si prostě nezapálil. Jednak mi to bylo blbý, protože to bylo dost natěsno, jednak tam široko daleko nikdo nekouřil, abych si mohl říct je to fuk, dělají to všichni. Asi proto, že to bylo natěsno. Pravda, byla to hudba pro chytřejší lidi, u kterých se víc počítá s tím, že dokážou být ohleduplní. Zkrátka – možná to k vám ještě nedorazilo, možná chodíte mezi větší blbečky, ale ten trend tu prostě je. I když pořád jsou lidi, co si v pohodě vypalujou zobák v místnosti, kde jsou malý děti.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 10:47 | Maryl

To jsou opravdu debilní zákony, když zakazují kouření, tak to jsou na špatné adrese. Co takhle jít rovnou do hnízda,zakázat fabrice vyrábět cigarety a postihovat přímo zdroj, zakázat dovoz cigaret.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2015 10:35 | Karel Marz

Ne, pane. Je to obráceně. Normální je nekouřit.
Osobní zkušenost. Nedávno jsme chtěli jít s kolegou na pivo. Ani jeden nekouříme, hledali jsme nekuřáckou hospodu s dobrým pivem. Našli jsme, ale byl to slušný výlet. Když jsme tam dojeli, bylo tam tak plno, že jsme nakonec stejně skončili v jiné, samozřejmě zakouřené.
Hospodští se bojí kouření zakázat, protože by přišli o spoustu štymgastů, v drtivé většině kuřáků. V hospodě za rohem, kam by se přesunuli, by totiž kouřit mohli. Teď se bát nemusí, nebude se kouřit ani v té za rohem.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 10:27 | uplnej vypatlanec

to ze nejsou ... nebydlim v Praze
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 10:26 | uplnej vypatlanec

sorrac ale todle je snuska pitchovin ... jako o zrizovani nekurackych hospod (kde jako ?! v Praze ?! ) nebo "minimálně se zeptají nebo jdou rovnu o pár metrů dál." tak todle me dostalo, hulic si proste zapali kde chce, je to prece jeho svaty pravo ... at si huli, ale neobtezuje ostatni jasny ?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2015 10:22 | Roman

Co vám brání jít do nekuřácké, kde vás nikdo obtěžovat nebude?
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 10:21 | Karel Marz

Z některých příspěvků mám pocit, že došlo k zásadnímu nepochopení. Nezakazuje se kouření jako takové. Zakazuje se pouze v restauracích. A ne kvůli vám, drazí kuřáci. Nebuďte tak domýšliví. Ale kvůli těm, kteří kouřit nechtějí, ale kvůli vašim zapáleným cigaretám jsou k tomu nuceni.
Naši svobodu nijak neomezujete tím, že pijete alkohol, černou kávu, požíráte bůček. Takže o tyto požitky se bát nemusíte, ty si v reastauracích budete moci dopřávat dosytosti. A kouřit budete holt doma nebo někde venku.
A ještě jedna poznámka. Proboha, neargumentujte právem na svobodu, kterou sami druhým upíráte.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2015 10:07 | Rýmařov

No, za prvé tam mister Němeček operuje výpadkem daně: prý by to při snížení spotřeby o pět procent bylo asi dvě a půl miliardy, a za druhé sice operujete tím, kolik "vyděláme", ale už neříkáte na čem: na smrti a utrpení jiných. (A to už nemluvím, že tohle vyděláme se dost pravděpodobně rovná vylejeme do kanálu. Nebo myslíte, že z toho "výdělku" někdo bude něco mít?)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 10:05 | Indigo

Přesně. A na rockovém koncertě račte stáhnout hlasitost pod 90 decibelů, víc už je nezdravé. Od kapely je bezohledné vůči fanouškům, že to tak taví!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2015 9:48 | Daniel

Cigaretami to začíná, po té přijde na řadu zákaz kávy a nakonec i alkoholu. Alkoholici totiž stojí státní rozpočet podstatně víc než kuřáci a šetřit se musí, jde přeci o Vaše zdraví, ne? Nechápu, nerozumím... Všichni víme co je zdravé a co a jakým hříchům se oddáme je naše svobodné rozhodnutí. Život bez hříchů by byl nudný.
Navíc je opomíjena důležitá věc, argument, že zdravotnictví ušetří 5 miliard je poněkud lichý, protože na spotřební dani z tabáku vydělává stát nyní přes 50 miliard ročně a daň se stále zvyšuje. Takže 5 miliard ve zdravotnictví ušetříme a 10 miliard za prodej tabáku proděláme. Opět je servírována jen půlka faktu. Nebuďme ovce..
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Daniel Beneš

manažer

Kamil Vacek

podnikatel a investor

Daniel Beneš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Kamil Vacek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services