Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Rozpor při reklamaci
Poradna > Spotřebitelská poradna
Otázka: Dobrý den, reklamovala jsem po dvou letech používání dne 21.9.2019 žehličku koupenou v Lidlu v září 2017 s tříletou zárukou. 19.10. mi zaslali sms, že je reklamace vyřízena, ať se dostavím na prodejnu,... více
Královna suši Bára Rektorová: Dobře vařit není těžké, těžké je kvalitu prodat
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
21. 3. 2015 15:50
Hezký příběh. Názory paní Rektorové si mi opravdu líbí. Jen víc takovýchhle podnikatelů.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
26. 3. 2015 16:56 | tatínek
23. 3. 2015 21:26 | natalie hrozinková
23. 3. 2015 12:23 | Hana Zimulová
23. 3. 2015 11:03 | Jana
21. 3. 2015 15:50