Odevzdejte prachy! Podprahová reklama už nebude zakázaná

V jednom odstavci tohoto textu jsou slova poskládaná tak, že jejich první písmena dají dohromady název oblíbené cukrovinky. Po přečtení článku, kliknutí na Líbí a jeho odeslání na Facebook se zvednete a v nejbližší sámošce strčíte do košíku aspoň pět kousků. Ať jste tlustý na tři prsty.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 3. 2015 8:37

Příteli to že na vás podprahová reklama nepůsobí je váš omyl. Vím co dokáží psychologové, když začnou své schopnosti zneužívat. Vaše důvěra v sebe sama vás může přivést do nedobré situace, buďte velmi ostražitý a nevěřte ničemu s čím jste se neseznámil.

Zobrazit celé vlákno

+12
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

12. 3. 2015 8:24, Mili

Jestli funguje podprahová reklama? Nu, na mně ne, jelikož mám přesně stanoveno co kdy musím, či mohu koupit - pevně stanoveno rozpočtem.
Ale podprahové vnímání existuje. Stačí správně sestavit slova ve větě.
Tohle by měl vědět každý opravdu dobrý manažer a mnozí to vědí a umí s tím pracovat. Takže jaká podprahová reklama, děje se veřejně a jen několik zasvěcených o tom ví. A ono to opravdu funguje, ne na každého, ale funguje. A takové to "já si to vždycky nejdřív promyslím, než na něco skočím" je trochu legrace, protože většinou si to promyslí směrem ANO. Takže, proč vlastně něco rušit,že.

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)

31. 10. 2016 21:29 | Martin

No když jsem byl malý a sledoval rani sobotní pohádky a tehdy si je i natáčel, narazil jsem náhodou na podprahovy snímek reklamy(když šlo posouvat video po krocích) na dětské hráči karty, které jsem si tehdy skutečně kou!il tak kdo ví.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 10. 2015 20:01

Jako psycholog v oboru... A ač bych to neměl říkat.. Máte pocit že jste vládci svého vnitřního vesmíru? To tedy nejste i sebemenší podmět Vás donutí udělat to co žádá někdo jinný aniž-by jste mohly vzdorovat.. Prosím zanechte naivity a pusťte si alespoň jedinný díl Mentalisty.. A pokud jste opravdu tím čím se cítíte, uznáte (alespoň uvnitř doufám, nemůžu Vás nutit se tu veřejně zesměšnit)čili uznáte že jste prohrál..
Jsem pro, aby toto zůstalo trestné a to pod pokutou alespoň milion pro zadavatele a stomiliónů pro toho kdo cokoliv takového pustí na obrazovky.. A odebrání licence a zákaz práce v oboru na doživotí, vidím jako jedinný možný způsob odměny takového-to počínání.. Jelikož vím málo stačí k tomu člověka zvednout z hlubin duše na světlo či ho v podstatě poslat na smrt.. jistě chápete můj postoj a mou úpřímnost v tak ožehavých tématech.. Přeji dále ničím nerušený zbytek večera..
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2015 13:36 | Vampan

Naprosto souhlasím se zrušením zákazu podprahové reklamy. Pravé podprahové působení nespočívá v působení debilními formulkami typu jsem poctivý, chutná mi koka-kola či jsem ušlechtilý...:-). Působení v tzv. šedé zóně vnímání spočívá v úplně jiné rovině. Šedá zoná je pásmo intenzity vnějších podnětů v rozmezí od prostého senzorického prahu smyslového vnímání, pod touto hranicí nelze vnímat vůbec nic, až po uvědomělé vnímaní, kdy je percipient schopen vnější podnět vědomě zpracovat. Nevědomé působení v šedé zóně probíhá na úrovni limbického systému, proto jsou vcelku logicky mnohem účinnější podněty s negativním emočním obsahem, potom teprve ty pozitivní a nejméně emočně neutrální. Motivační kazety a cd jsou snůškou nesmyslných blábolů ve stylu New Age. Kvalitně provedený technický prostředek k aplikaci podprahového působení je prakticky nedekovatelný, účinky lze nepřímo zjistit jen na úrovni změny osobnosti, chování, sebepojetí nebo hodnotového žebříčku ovlivňovaného subjektu. Koho zajímají bližší informace, nechť mi napíše, co vím, to sdělím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 3. 2015 9:53 | Eskom

Rubrika peníze mně nějak zaujala, je to už třetí téma, kterého se hrozím. Přiznám se že článek jsem se snažil pozorně přečíst, ale podprahovou reklamu jsem nepostřehl. A proto navrhuji opatření, zavést v televizi i na internetu nějaké školení jak podprahovou reklamu objevit. Pokud to nelze tak ať se naši konstrukteři pokusí vymyslet přístoj, něco jako diktafon, který by byl schopen text vyhodnotit a na podprahovou reklamu upozornit. Domnívám se že by to byl velmi dobrý kšeft i bez reklamy. Možná se mýlím, ale pokud poznáme takovbou reklamu, přestane být reklamou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 3. 2015 2:24 | Paul

Jaký je rozdíl mezi podprahovou reklamou a zpravodajstvím, odkud dávno srší takové informace, které mnohem více ovlivňují chování lidí. Ať už se to týká nakupování, názorem, vztazích atd atd
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 3. 2015 22:58 | Helys

Blbost. nic mně nedonutí koupit si věc, co nepotřebuju. Život mi naložil dost nepříjemností a proto mám takovou vůli a ostražitost, nedůvěru a pochybnosti pokaždé, když mně někdo nutí, nabízí, doporučuje, až se divím, kde se to ve mně bere. Ani jakákoliv reklama mně nezviklá. Prostě mně nikdy reklamy nebavily, neberou a v podstatě je ani nesleduji v ničem. Je to pro mně ztráta času.Takže za sebe říkám blbost. U mně to fungovat nebude.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 3. 2015 8:53 | Vanda

Nevěřím tomu, že podprahová reklama funguje, natož že může člověka na kterého působí vést k rizikovému jednání. Buď k němu jedinec sklony má, nebo ne.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2015 23:13 | Jan Solver

Nefunkční výmysl, ale dneska takových věcí je. Když má můj obchodník paletu jogurtů, kterým končí trvanlivost, dá je za 50% a má po problému, žádnou reklamu nepotřebuje.
Ale když chce někdo utrácet za "odborníky", ať to dělá.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2015 22:31

špatně jste četl. To nejsou první řádky, ale první písmena slov v nějakém odstavci. Pročetl jsem to celé a neobjevil nic. Kromě slova lajon, což bude nejspíš nesmysl když by to bylo napsané česky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 3. 2015 20:05 | jezevec

pořád zkoumám, v kterých písmenkách prvních řádků tohoto článku je zakryptovaná ta neodolatelná cukrovinka .... :-)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2015 18:59 | Petr

Úkolem podprahové reklamy nebude kupovat vše možné, ale volit současné tajtrdlíky co jsou dnes u moci v ČR. Volit a souhlasit se stálým zvyšováním počtu úřadů, úředníků, zvyšování počtu lejster v kterých se ani autor formulářů nebo úředník nevyzná, natož obyčejný občan. Volit zvyšování dávek celoživotním flákačům, zvyšování komfortu kriminálníkům, a neprotestování kvůli dalšímu odírání poctivě pracujícím občanů.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2015 8:37

Příteli to že na vás podprahová reklama nepůsobí je váš omyl. Vím co dokáží psychologové, když začnou své schopnosti zneužívat. Vaše důvěra v sebe sama vás může přivést do nedobré situace, buďte velmi ostražitý a nevěřte ničemu s čím jste se neseznámil.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 3. 2015 8:32 | eskom

Podle mého názoru je podprahová reklama podrazem na spotřebitele. Působením na psychiku člověka, můžeme z něj udělat i vraha, ne sice vždy úspěšně, ale odnaučování zlodějů také nemusí mít stoprocentní úspěch. Jakékoliv působení na člověka se MUSÍ provádět pouze s jeho souhlasem, nebo se souhlasem jeho nejbližších. Tedy používejme podprahové působení na člověka třeba aby jsme jej odnaučili kouřit, používat drogy a alkohol, můžeme tak léčit i různé zavislosti a podobně, vždy jen se SOUHLASEM TOHO JEDINCE, KTERÉHO SE TO TÝKÁ!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2015 8:24 | Mili

Jestli funguje podprahová reklama? Nu, na mně ne, jelikož mám přesně stanoveno co kdy musím, či mohu koupit - pevně stanoveno rozpočtem. Ale podprahové vnímání existuje. Stačí správně sestavit slova ve větě. Tohle by měl vědět každý opravdu dobrý manažer a mnozí to vědí a umí s tím pracovat. Takže jaká podprahová reklama, děje se veřejně a jen několik zasvěcených o tom ví. A ono to opravdu funguje, ne na každého, ale funguje. A takové to "já si to vždycky nejdřív promyslím, než na něco skočím" je trochu legrace, protože většinou si to promyslí směrem ANO. Takže, proč vlastně něco rušit,že.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 429 974 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Záloha
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, před rokem a půl jsem prodával štípačku, ozval se mi pán, že ji bere, poslal mě zálohu, že nestíhá ji odvést, že má zdravotní problémy, vyšel jsem mu vstříc a čekal, několikrát slíbil, že za... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Zpočátku nezáživně působící historická studie přináší fascinující vhled do působení polských...více

Plují prázdné a přesto šetří. Absurdní svět výletních lodí

Plují prázdné a přesto šetří. Absurdní svět výletních lodí

Rok 2020 měl být rokem výletních lodí. Plavební společnosti loni očekávaly přes 30 milionů...více

Nevhodné poznámky mě staví do ponižující role, kterou nechci přijímat, říká Linda Bartošová...

Nevhodné poznámky mě staví do ponižující role, kterou nechci přijímat, říká Linda Bartošová v Hlasu Heroine

Novinářka a moderátorka České televize Linda Bartošová se rozhodla, že už nebude přecházet...více

Co jsi to za matku! Mother-shaming tu byl s námi odjakživa

Co jsi to za matku! Mother-shaming tu byl s námi odjakživa

Každá žena se musí určitým způsobem vyrovnat s rolí matky. Ať má děti své, nevlastní nebo...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Mojmír Hampl

viceguvernér ČNB

Daniel Köppl

mediální expert

Mojmír Hampl
ÚSPĚŠNOST
54,84 %

z 31 duelů
×
Daniel Köppl
ÚSPĚŠNOST
40,63 %

z 32 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.