Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Chybná statistika
Poradna > Spotřebitelská poradna
Otázka: Dobrý den, Tento dotaz bude předpokládám ojedinělý mezi všemi ostatními. Upřímně ihned přiznám, že se jedná o dotaz ohledně chybně vyhodnoceného tiketu u společnosti Chance a jak se proti tomu bránit.... více
Deset nejčastějších lží podomních prodejců elektřiny
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
7. 6. 2018 12:27
Dobrý den,
naprosto souhlasím s vaším komentářem. Po dohodě na zákaznické lince jsme se dohodli na snížení úvazku na dva roky. S tím, že po kontrole svého posledního vyučtování s nabízenou (vysoutěženou) cenou od My Energy jsem zjistil, že mi cenu skutečně snížili, takže mě se zas tak nic hrozného nestalo, ale z důvodu toho že mi vybrali ne moc známeho dodavatele jsem chtěl smlouvu jen na dva roky a v případě že budu nespokojený, odejdu. Ještě mám jeden tip. Pokud si stěžujete na to, že Vám nesnížili cenu ale naopak Vám vybrali dražšího dodavatele, stačí jednoduše zaslat nějaký důkaz o tom, že odebírate 1Mwh za méně, než Vám vysoutěžili a oni Vám tuto Přihlášku i smlouvu s vítězným dodavatelem zruší. A to z toho důvodu, že přímo na té Přihlášce je uvedeno, že se zavazují k tomu, že musí vysoutěžit alespoň úsporu myslím nějak 15%. Pokud se tak nestane, můžete na základě tohoto bez platně odejít.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
20. 8. 2018 20:13, Marek
Obchoďák či zaměstnanec, co?.
Fuj
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 60 komentářů)
10. 1. 2022 9:48 | Václava Pištorová
Popis mého sledu událostí: Dne 2.11.2021 mi poštou přišel dopis s novou výši záloh za zemní plyn a elektřinu s platností od 1.11.2021.
V návaznosti na tento dopis jsem v zákaznickém portálu zjistila, že mi bez upozornění byla prodloužena smlouva do roku 2023 i přes to, že jsem měla platnou smlouvu na tři roky od 6.9.2019.
Neprodleně po příchodu dopisu s novou výší záloh jsem se snažila dodavatele kontaktovat, ale bohužel se to nepodařilo. Automat řekne, že zavolají zpět, ale nikdo zpět nezavolal.
V poslední řádné faktuře za dodávku elektřiny a zemního plynu za zúčtovací období 21.7.2020 - 12.8.2021, mi dodavatel stanovil od 1.9.2021 výši záloh pro budoucí roční období. Pro elektřinu tato záloha byla stanovena na 3600 Kč/měsíc. Pro zemní plyn 4000 Kč/měsíc.
Nyní po mě chtějí 6600 Kč/měsíc a za zemní plyn 14800 Kč/měsíc!!!
Uzavřením smlouvy od 1.11.2021 bez předchozího upozornění a zasláním nových záloh, které mi navíc přijdou poštou 2.11.2021, mi dodavatel GENERAL ENERGY znemožnil reagovat na nové podmínky. Přechod k novému dodavateli byl tedy možný až začátkem dalšího měsíce (1.12.2021).
Navázali jsme kontakt s novým dodavatelem energií ČEZ. Po předání podkladů s výše uvedenými skutečnostmi nám bylo řečeno, že by s přechodem neměl být problém a to bez sankcí a pokut. Uzavřela jsem tedy novou smlouvu o sdružených službách s datem 4.11.2021.
O mém nesouhlasu s novou smlouvou a nových záloh jsem dodavatele GENERAL ENERGY informovala mailem, včetně informace o přechodu k novému dodavateli, který za nás bude vyřizovat veškeré náležitosti.
Poslední informace od nového dodavatele ČEZ je taková, že dodavatel GENERAL ENERGY se odvolává na nedodržení výpovědní lhůty. Ano takto strohé a jediné vyjádření!
Dodavatel GENERAL ENERGY s námi pořád nekomunikuje a to ani s mým novým dodavatelem ČEZ Prodej, a.s., kterému opakovaně neodpovídá.
Veškeré podklady jsem začátkem prosince poslala k přezkoumání Energetickému regulačnímu úřadu a čekám na jejich vyjádření. Zatím ho nemám.
Tlačí nás takto k zaplacení nesmyslně vysokých záloh, které neodpovídají jak cenám na trhu, tak ani celkové spotřebě. Nejhorší na tom všem je, že si dělají co chtějí a nikdo nám není schopen říct co máme dělat. Jsou ještě tak drzí, že mi zavolá nějaký pán o doplacení záloh, které jsem zaplatila v původní výši. Když jsem se ho zeptala na situaci kterou popisuji výše, řekl že k tomu nemá žádné informace a volá jen kvůli doplacení záloh.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 11. 2021 16:27 | Lucie Bendová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 11. 2021 11:21 | Stanislav Podlipný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 6. 2019 9:57 | Petr
25. 3. 2019 12:37 | lada
21. 3. 2019 11:25 | pravnik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 11. 2021 6:16 | Olga Lužná
6. 11. 2021 6:16 | Olga Lužná
6. 10. 2021 19:54 | Tereza
Děkuji za odpověď
16. 1. 2020 19:04 | David
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 11. 2019 8:58
Citace - radek / 06.06.2018 10:17
Tím, že se to přepíše na někohi jiného smlouva automaticky zaniká, nebo v čem je podstata?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 11. 2019 10:33 | Radka
3. 11. 2019 16:09
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 11. 2019 16:06 | Petra
23. 9. 2019 21:15 | Marie
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 7. 2019 12:43 | Zdeněk
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 1. 2019 16:24 | Helena
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 1. 2019 23:39 | Anna
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 1. 2019 12:21 | Věra
28. 11. 2018 15:24 | Marie
Stránka 1/3
Předchozí