Deset nejčastějších lží podomních prodejců elektřiny

Ťuky ťuk na dveře. Kdo tam? Další nutič! V ruce nějakou kartičku, pořádně se nepředstaví a už povídá cosi o změně fakturační adresy, o slevě, a ještě vám vecpe úsporné žárovky zadarmo. Nestačíte se ani nadechnout, dveře se zase zabouchnou a vám zůstane v ruce papír. Smlouva. Změnili jste dodavatele elektřiny, aniž jste chtěli.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 6. 2018 12:27

Dobrý den,
naprosto souhlasím s vaším komentářem. Po dohodě na zákaznické lince jsme se dohodli na snížení úvazku na dva roky. S tím, že po kontrole svého posledního vyučtování s nabízenou (vysoutěženou) cenou od My Energy jsem zjistil, že mi cenu skutečně snížili, takže mě se zas tak nic hrozného nestalo, ale z důvodu toho že mi vybrali ne moc známeho dodavatele jsem chtěl smlouvu jen na dva roky a v případě že budu nespokojený, odejdu. Ještě mám jeden tip. Pokud si stěžujete na to, že Vám nesnížili cenu ale naopak Vám vybrali dražšího dodavatele, stačí jednoduše zaslat nějaký důkaz o tom, že odebírate 1Mwh za méně, než Vám vysoutěžili a oni Vám tuto Přihlášku i smlouvu s vítězným dodavatelem zruší. A to z toho důvodu, že přímo na té Přihlášce je uvedeno, že se zavazují k tomu, že musí vysoutěžit alespoň úsporu myslím nějak 15%. Pokud se tak nestane, můžete na základě tohoto bez platně odejít.

Zobrazit celé vlákno

+33
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 8. 2018 20:13, Marek

Obchoďák či zaměstnanec, co?.
Fuj

Zobrazit celé vlákno

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 60 komentářů)

10. 1. 2022 9:48 | Václava Pištorová

Dobrý den, řeším úplně stejný problém. Máte to už nějak vyřešené? Níže popisuji můj stav.
Popis mého sledu událostí: Dne 2.11.2021 mi poštou přišel dopis s novou výši záloh za zemní plyn a elektřinu s platností od 1.11.2021.
V návaznosti na tento dopis jsem v zákaznickém portálu zjistila, že mi bez upozornění byla prodloužena smlouva do roku 2023 i přes to, že jsem měla platnou smlouvu na tři roky od 6.9.2019.
Neprodleně po příchodu dopisu s novou výší záloh jsem se snažila dodavatele kontaktovat, ale bohužel se to nepodařilo. Automat řekne, že zavolají zpět, ale nikdo zpět nezavolal.
V poslední řádné faktuře za dodávku elektřiny a zemního plynu za zúčtovací období 21.7.2020 - 12.8.2021, mi dodavatel stanovil od 1.9.2021 výši záloh pro budoucí roční období. Pro elektřinu tato záloha byla stanovena na 3600 Kč/měsíc. Pro zemní plyn 4000 Kč/měsíc.
Nyní po mě chtějí 6600 Kč/měsíc a za zemní plyn 14800 Kč/měsíc!!!
Uzavřením smlouvy od 1.11.2021 bez předchozího upozornění a zasláním nových záloh, které mi navíc přijdou poštou 2.11.2021, mi dodavatel GENERAL ENERGY znemožnil reagovat na nové podmínky. Přechod k novému dodavateli byl tedy možný až začátkem dalšího měsíce (1.12.2021).
Navázali jsme kontakt s novým dodavatelem energií ČEZ. Po předání podkladů s výše uvedenými skutečnostmi nám bylo řečeno, že by s přechodem neměl být problém a to bez sankcí a pokut. Uzavřela jsem tedy novou smlouvu o sdružených službách s datem 4.11.2021.
O mém nesouhlasu s novou smlouvou a nových záloh jsem dodavatele GENERAL ENERGY informovala mailem, včetně informace o přechodu k novému dodavateli, který za nás bude vyřizovat veškeré náležitosti.
Poslední informace od nového dodavatele ČEZ je taková, že dodavatel GENERAL ENERGY se odvolává na nedodržení výpovědní lhůty. Ano takto strohé a jediné vyjádření!
Dodavatel GENERAL ENERGY s námi pořád nekomunikuje a to ani s mým novým dodavatelem ČEZ Prodej, a.s., kterému opakovaně neodpovídá.
Veškeré podklady jsem začátkem prosince poslala k přezkoumání Energetickému regulačnímu úřadu a čekám na jejich vyjádření. Zatím ho nemám.
Tlačí nás takto k zaplacení nesmyslně vysokých záloh, které neodpovídají jak cenám na trhu, tak ani celkové spotřebě. Nejhorší na tom všem je, že si dělají co chtějí a nikdo nám není schopen říct co máme dělat. Jsou ještě tak drzí, že mi zavolá nějaký pán o doplacení záloh, které jsem zaplatila v původní výši. Když jsem se ho zeptala na situaci kterou popisuji výše, řekl že k tomu nemá žádné informace a volá jen kvůli doplacení záloh.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 11. 2021 16:27 | Lucie Bendová

Dobrý den, bohužel stejný případ řešíme i my. Opta. Se jak vám to dopadlo?? My jsme ve fázi, že s námi nikdo nemluví.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2021 11:21 | Stanislav Podlipný

Dobrý den, mám úplně stejný problém, zákazník přes rok a něco. Zálohy zvedly astronomicky které se nedají zvládnou a dovolat se na GE je umění a na mail též nereagují.. vůbec si už nevím rady. Oni prostě se neozvají, okamžitě ruce pryč od nich! Jak jste to vyřešila? Pokud tedy? Děkuji Podlipný.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 6. 2019 9:57 | Petr

Dobrý den,já nemám dobrou zkušenost s Ceskou srovnávací s.r.o.,která zprostředkovává výhodnější dodavatele energií.Veškeré smlouvy zajišťují přes kurýra.Bohužel jsem s touto společností uzavřel smlouvu. Asi tak za 14dní přijel kurýr k nám domů se smlouvou jiného dodavatele,kterého vybrala Ćeská srovnávací. CHtěl jsem si tuto smlouvu přečíst ,ale kurýr řekl,že nemá čas tak dlouho čekat,proto jsem tuto smlouvu nepodepsal.Od této doby ulynulo asi 5 měsíců. Nyní mi dali výpověď a pokutu 5000 kč,protože jsem nepodepsal smlouvu s jiným dodavatelem. Ještě jsem pokutu nezaplatil.Nevím co mám dělat.
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2019 12:37 | lada

jsou to obycejni zlodeji mne obrali o 6000 tisic darebaci
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 3. 2019 11:25 | pravnik

Paní Anno, pokud uběhla lhůta 14 dnů, bude se jednat o mnohem složitější řízení. Pokud vaše situaci není ještě skončena, tak se ozvěte.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2021 6:16 | Olga Lužná

Dobrý den. 20.1.2021 jsem podepsala smlouvu na 3 roky u GENERALENERGY s produktem Premium 20 deaktiv. 30.9.2021 mi přišla SMS od společnosti GENERALENERGY s názvem Změna ceny, kde cituji " Vážený zakazniku na vašem zákaznickém portále naleznete popis nového způsobu stanovení cen energií platný k 1.11.2021. Váš zákaznický servis GENERALENERGY" hned ten den jsem volala dodavateli, oni mi zavolali zpět protože jsme SMS moc nerozuměla. Telefonistka se se mnou domluvila na navýšení záloh, které jsem chtěla navýšit já osobně k situaci se zdražováním energií a nikdo mě neupozornil na možnost odstoupit od smlouvy. Jen mi slečna v telefonu řekla, že mi teď bude chodit vyučování každý měsíc a podle toho se pak můžu rozhodnout, jestli si zálohy ještě navýším. Jaké překvapení bylo, když o měsíc později 29.9.2021 mi přišel do schránky nový rozpis záloh s dopisem, kde mě informují, že vzhledem k nejvyšším cenám v historii na trhu mi vypracovali nový rozpis záloh který byl několikrát vyšší než jsem se po telefonické domluvě dohodla. Okamžitě jsem dodavateli volala, když mi nezvedli telefon několik dní, poprosila jsem dceru, aby dodavateli poslala email a rozpis záloh reklamovala. Ani na tento email společnost nereagovala a po té co dcera poslala požadavek o kontaktování dodavatelem jako nový zákazník s žádostí o informace vlastním jménem , nemusím říkat, že i za mě tento kontaktní formulář vyplnila, ale mě se nikdo neozval. Dceři se společnost GENERALENERGY samozřejmě ještě ten den ozvala, dokonce i po pracovní době, kterou na telefonické lince uvádějí s vysvětlením, že volají zpět na zmeškané hovory. Já jsem zákazník , který taky volal na společnost už několik dní předtím a nikdo mě zatím nekontaktoval. Takže to vypadá, že společnost kontaktovala dceru protože se domnívala, že dcera je další potenciální zákazník. Ale toto je už pouze domněnka. Tak se dcera ptala, jak je možné, že mi dodavatel nastavil tak vysokou zálohovou platbu a oni na to, že mi bez mého vědomí zálohy uzpůsobili podle nového ceníku, protože mi změnili i produkt. A že to všechno jsem se měla dozvědět na tom portále na který mě upozornila SMS 30.9.2021. Tak se dcera zeptala, kde jsem byla obeznámena, že můžu odstoupit od smlouvy. A to jí bylo odpovězeno, že jsem údajně měla dostat nějaký přístupový kód a přes ten jsem se měla na tom portálu dostat k dopisu, kde tato informace o možnosti odstoupení od smlouvy byla. Ale protože je 4.11.2021 a já jsem nepodstoupila od smlouvy, automaticky to ze strany dodavatele znamená souhlas se všemi jejich změnami, i když jsem dosud neobdržela dopis s novou smlouvou, ani novým ceníkem ani s informací o možnosti odstoupit od smlouvy. Když se dcera tedy zeptala na smlouvu a ceník k mojí smlouvě, který tedy od 1.11.2021 společnost GENERALENERGY samovolně změnila, i když podle dodavatele jsem přeci měla možnost se a informací seznámit, protože mi poslali tu SMS, že které jsem měla pochopit co je to portál a sice nevím kde jsem měla získat ten přihlašovací klíč abych si mohla přečíst dopis s možností o odstoupení od smlouvy, řekli me dceři, že není klientka Olga Lužná a tedy ji nemůžou sdělit ani moje nové ceny. Takže to tedy shrňme. Já se do GENERALENERGY nedovolám, mě nikdo nevolá zpět, abych se dozvěděla informace k mojí vlastní smlouvě a jediný člověk, který měl to štěstí, že ho GENERALENERGY kontaktovala se informace nedozví. Co mám tedy dělat?
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2021 6:16 | Olga Lužná

Dobrý den. 20.1.2021 jsem podepsala smlouvu na 3 roky u GENERALENERGY s produktem Premium 20 deaktiv. 30.9.2021 mi přišla SMS od společnosti GENERALENERGY s názvem Změna ceny, kde cituji " Vážený zakazniku na vašem zákaznickém portále naleznete popis nového způsobu stanovení cen energií platný k 1.11.2021. Váš zákaznický servis GENERALENERGY" hned ten den jsem volala dodavateli, oni mi zavolali zpět protože jsme SMS moc nerozuměla. Telefonistka se se mnou domluvila na navýšení záloh, které jsem chtěla navýšit já osobně k situaci se zdražováním energií a nikdo mě neupozornil na možnost odstoupit od smlouvy. Jen mi slečna v telefonu řekla, že mi teď bude chodit vyučování každý měsíc a podle toho se pak můžu rozhodnout, jestli si zálohy ještě navýším. Jaké překvapení bylo, když o měsíc později 29.9.2021 mi přišel do schránky nový rozpis záloh s dopisem, kde mě informují, že vzhledem k nejvyšším cenám v historii na trhu mi vypracovali nový rozpis záloh který byl několikrát vyšší než jsem se po telefonické domluvě dohodla. Okamžitě jsem dodavateli volala, když mi nezvedli telefon několik dní, poprosila jsem dceru, aby dodavateli poslala email a rozpis záloh reklamovala. Ani na tento email společnost nereagovala a po té co dcera poslala požadavek o kontaktování dodavatelem jako nový zákazník s žádostí o informace vlastním jménem , nemusím říkat, že i za mě tento kontaktní formulář vyplnila, ale mě se nikdo neozval. Dceři se společnost GENERALENERGY samozřejmě ještě ten den ozvala, dokonce i po pracovní době, kterou na telefonické lince uvádějí s vysvětlením, že volají zpět na zmeškané hovory. Já jsem zákazník , který taky volal na společnost už několik dní předtím a nikdo mě zatím nekontaktoval. Takže to vypadá, že společnost kontaktovala dceru protože se domnívala, že dcera je další potenciální zákazník. Ale toto je už pouze domněnka. Tak se dcera ptala, jak je možné, že mi dodavatel nastavil tak vysokou zálohovou platbu a oni na to, že mi bez mého vědomí zálohy uzpůsobili podle nového ceníku, protože mi změnili i produkt. A že to všechno jsem se měla dozvědět na tom portále na který mě upozornila SMS 30.9.2021. Tak se dcera zeptala, kde jsem byla obeznámena, že můžu odstoupit od smlouvy. A to jí bylo odpovězeno, že jsem údajně měla dostat nějaký přístupový kód a přes ten jsem se měla na tom portálu dostat k dopisu, kde tato informace o možnosti odstoupení od smlouvy byla. Ale protože je 4.11.2021 a já jsem nepodstoupila od smlouvy, automaticky to ze strany dodavatele znamená souhlas se všemi jejich změnami, i když jsem dosud neobdržela dopis s novou smlouvou, ani novým ceníkem ani s informací o možnosti odstoupit od smlouvy. Když se dcera tedy zeptala na smlouvu a ceník k mojí smlouvě, který tedy od 1.11.2021 společnost GENERALENERGY samovolně změnila, i když podle dodavatele jsem přeci měla možnost se a informací seznámit, protože mi poslali tu SMS, že které jsem měla pochopit co je to portál a sice nevím kde jsem měla získat ten přihlašovací klíč abych si mohla přečíst dopis s možností o odstoupení od smlouvy, řekli me dceři, že není klientka Olga Lužná a tedy ji nemůžou sdělit ani moje nové ceny. Takže to tedy shrňme. Já se do GENERALENERGY nedovolám, mě nikdo nevolá zpět, abych se dozvěděla informace k mojí vlastní smlouvě a jediný člověk, který měl to štěstí, že ho GENERALENERGY kontaktovala se informace nedozví. Co mám tedy dělat?
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 10. 2021 19:54 | Tereza

V roce 2019 mi volala Česká srovnávací a tvrdili, že mi nezávazně najdou nejlevnějšího dodavatele na základě nějaké objednávky. Později přijel kurýr s tím, že nemá čas, abych vše pročetla a ať to podepíšu k předání. Papíry podle seznamu nebyly kompletní, tedy hlavně chyběla " objednávka". O tu jsem Č. Srovnávací mailem žádala, ať mi ji pošlou a mail ještě mám uschovaný. Společnost ke které jsem měla přejít mi neposlala ani výše záloh a učet, kam posílat peníze za platby. To jsem také uvedla v mailu, jako nedodržení z jejich strany. Později jsem si dovolila přejít s plynem k jiné společnosti v době do 14 dní od odběru plynu. Teprve asi za rok po odchodu k jiné společnosti s plynem si na mě vzpomněli s pokutou 5000 Kč za nedodržení smlouvy a poslali mi tedy už tu smlouvu. Nezaplatila jsem jim. Myslím, že jejich jednání taky nebylo podle smlouvy v pořádku, zvláště když chyběla ta " smlouva" Prosím o radu, jestli jsem v právu a mohu něco s tím udělat. Vím, že mě budou chtít dále uhánět s vymáháním přes jejich právníky.
Děkuji za odpověď
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 1. 2020 19:04 | David

Dobrý den.Mám dojem že ČS je nějak dosti propojena s GE pokud odstoupíte od smlouvy tak po vás budou chtít nejspíše pokutu.A první fígl co zkoušejí je to že vám nepošlou přeplatek i když máte na faktuře datum splatnosti.Zkoušejí se ze všeho vykroutit ale bohužel narazili.Já budu odstupovat aniž by hrozila sankce,a to z důvodu porušení smlouvy dodavatelem.Samozřejmě že jsou zaplaceny další zálohy.Na Čezu už máme připravené smlouvy.A dlužnou částku pak budeme vymáhat po GE.Na Čezu uvedu pokud možno aby předešlé zálohy byli přepsány k nim,aby nedošlo ke zpronevěře peněz.Nebo úmysl poškodit klienta tím že si ze zaplacených záloh vezmou peníze jako pokutu.Což by se dalo brát jako trestný čin.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 11. 2019 8:58

Citace - radek / 06.06.2018 10:17

a nebo energie prepisete na jineho clena v rodine a tim pádem od nich odejdete hned... pro ne lepsi mit zakaznika alespon na 1 rok, nez zadneho.

Tím, že se to přepíše na někohi jiného smlouva automaticky zaniká, nebo v čem je podstata?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2019 10:33 | Radka

Dobrý den! Stala se staré paní před několika dny velmi podobná věc, jak popisuje na příspěvku z 11.6.2019 pan Petr. Naprosto stejné jednání kurýra, jestli je do toho zapojena Česká srovnávací je možné. Zásilka byla odmitnuta, jednalo se zřejmě o zásilku Generál Energy.Má paní šetřit na pokutu? A je i toto zárukou vyvlečení se ze závazku? Mimochodem, paní si nepamatuje...
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2019 16:09

Pane pravnik a jak prosim postupovat kdyz ta 14denni lhuta jeste bezi? Kam napsat? Byla u nas ceska srovnavaci a my ji nechceme dekuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 11. 2019 16:06 | Petra

Dobry den bohuzel i ja mam spatnou zkusenost s ceskou srovnavaci prisli k dedovi a bohuzel se nechal nalakat a podepsal ale jeste neubehlo tech 14 dni co mame delat a kam napsat a cele to zrusit? V dopise je napsano cervenym pismem ze to neni dorucovaci adresa tak jak prosim postupovat dale poradite mi prosim nekdo? Dekuji
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 9. 2019 21:15 | Marie

Podobná zkušenost s Českou srovnávací. Mají jen doručovací adresu, na té jsou jen byty. Komu vás předají nesdělí. Ten, koho mi "vysoutěžili" také nebyl tak laskav, aby mne oslovil. Zvažuji odvolání k ČOI.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2019 12:43 | Zdeněk

Nevím jak se k nám dostali-manželka po klíšťové encefalitidě v důchodu,nic si nepamatuje.Prý že 29.5.2018 podepsala nějakou přihlášku.Pokuta 5000,- za smluvní sankci.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 1. 2019 16:24 | Helena

Dobrý den, neuděláte s tím nic. Mojí tchýni(88let) takhle napálili v roce 2017. Představili se jako nástupci Inogy a tvrdili, že nebude mít ani plyn ani elektriku, když s nimi neuzavře smlouvu. Jindy opatrná babička se zalekla a podepsala jim smlouvy dvě - i na chalupu. Před syny to zatajila, takže uběhlo zákonem daných 14 dnů pro odstup od smlouvy a pak, když jsme chtěli vše zrušit mueli jsme zaplatit za každé odběrné místo 5000,-Kč, takže desítku. v září 2017 jsme zaplatili, ujistili nás že to je v pořádku a DNESKA jí přišla upomínka, že nezaplatila. Volala mi celá roztřesená, co má dělat. Naštěstí máme schované doklady o zaplacení. Zavolala jsem na My energy, řekli mi, že se SPLETLI a omluvili se. Normálně zkouší,co téměř devadesátiletá babka a její stárnoucí děti vydrží. Je to hnus. Přeju hodně štěstí a někdo už by se na tyhle šmejdy měl vyspat.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2019 23:39 | Anna

Stejný problém,také pokuta 5tisíc za pozdní odstoupení.Ohánějí se mařením výběrových akcí.Podle mne neoprávněně,nic jsem jim nevzala a oni nic nedali,nechtěla jsem odstoupit od svého původního dodavatele.Poradí někdo jak to podle práva má být? Také "My energy" !
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 1. 2019 12:21 | Věra

Taky u nás byli, nevím konkrétně kdo, ale mojí mamince (je jí 84 let) tvrdili, že když jim smlouvu nepodepíše, nebude mít elektriku. Chudinka se lekla a vůbec nevím co jim podepsala. Později jim vypověděla smlouvu a teď po ní chtějí 5000,- za předčasné ukončení smlouvy. Jsou to novodobí šmejdi, že se nestydí, mamka má důchod 11 300,-, tak teď nevíme co s tím. Můžete prosím někdo poradit. Předem děkuji.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 11. 2018 15:24 | Marie

To víte že jsou to šmejdi ,taky se k nám vstřeli že jdou za Bohemii a na konec maji svou dceřinou společnost rodinou a tam to vše předávají,tak jsem dnes prodávala odstoupeni od smlouvy,tak to jsem zvědavá co s námi provedou to bude vymlouvani a ja už jsem znechucena jak se můžou takto chovat,davejte si pozor ,ja snad příště taky.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Renáta Kadlecová

ředitelka Fondu pojištění vkladů

Mojmír Hampl

viceguvernér ČNB

Renáta Kadlecová
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Mojmír Hampl
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services