Interaktivní grafiky
Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Ondřej Tomek
podnikatel a investor, zakladatel NetCentrum
Eduard Kučera
podnikatel, Avast

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Očima expertů: Klienta na řetěz? Co si vyjednali mobilní operátoři u poslanců
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
17. 10. 2014 16:29, cml11
Problém to každopádně je. A neobstojí argument o odrazování operátorů od pozitivních změn. Poud je změna skutečně pozitivní, zákazníci hromadně odcházet nebudou. Problém je mimo jiné i v tom, že změny které se operátor snaží prezentovat jako pozitivní, mohou mít pro zákazníka v praxi i jednoznačně negativní dopad.
Viz. například letošní aféra s terifem Odepiš u Vodafone, kde došlo k jednostrannému několikanásobnému zdražení paušálu, prezentovaném jako bonus pro zákazníky. Ano operátor přidal balík volných minut do vlastní sítě, ale to je dost irelevantní bonus u tarifu prodávaného řadu let primárně k posílání SMS zpráv.
Osobně bych přidal operátorovi ještě povinnost informovat o každé změně smlouvy zákatzníka samostatně, odděleně od vyúčtování, a výhradně písemnou formou na poštovní adresu. SMSka ani zmínka na poslední straně vyúčtování opravdu není dostačující.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)
21. 12. 2016 6:47 | Petr Mikletič
16. 12. 2016 10:34 | Darina H
24. 3. 2015 15:05 | Radka Peřinová
11. 11. 2014 16:32 | Dan Kovanda
17. 10. 2014 16:29 | cml11
Viz. například letošní aféra s terifem Odepiš u Vodafone, kde došlo k jednostrannému několikanásobnému zdražení paušálu, prezentovaném jako bonus pro zákazníky. Ano operátor přidal balík volných minut do vlastní sítě, ale to je dost irelevantní bonus u tarifu prodávaného řadu let primárně k posílání SMS zpráv.
Osobně bych přidal operátorovi ještě povinnost informovat o každé změně smlouvy zákatzníka samostatně, odděleně od vyúčtování, a výhradně písemnou formou na poštovní adresu. SMSka ani zmínka na poslední straně vyúčtování opravdu není dostačující.
17. 10. 2014 15:15 | Salko