Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jan Řežáb
podnikatel, Socialbakers
David Rath
politik a kriminálník

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Karolina Šrámková: Žádná raketová věda
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
15. 9. 2014 14:48, SpookY
Banky jako AirBank a Fio mají v současnosti velkou a jedinečnou šanci přebrat část klientely mBank.
"Bolek a Lolek" se totiž definitivně pomátli a zavádí nevyladěné, zabugované, nedokončené a rozhašené "nové úžasné skvělé" internetové bankovnictví, ve kterém se ani pr**e nevyzná a to staré funkční, přehledné a uživatelsky přívětivé IB chtějí do měsíce zaříznout...
... takže je tady prostor pro přebrání klientů
... a já tuhle příležitost AirBank i Fio přeji, protože když mBank kašle na klienty a za půl roku není schopná opravit kritické chyby v IB hlášené klienty přímo na mFóru a ignorují nespokojenost klientů, tak si její klienti zaslouží lepší banky.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
13. 9. 2014 7:30, az
Když jsme u té jednoduchosti a srozumitelnosti, třeba TOP3 garance je docela šroubovaná a třeba nový klient s milionem Kč si o ní může nechat jen zdát. Lepší spořicí účet bez podmínek mají Equa, Zuno, ING. A když splníme určité příliš neomezující podmínky, je jich mnohem více, dokonce lepší úrok nabídne i internetové spoření České spořitelny! A to už je co říct!
Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)
10. 12. 2014 12:06 | Ad
15. 9. 2014 14:48 | SpookY
"Bolek a Lolek" se totiž definitivně pomátli a zavádí nevyladěné, zabugované, nedokončené a rozhašené "nové úžasné skvělé" internetové bankovnictví, ve kterém se ani pr**e nevyzná a to staré funkční, přehledné a uživatelsky přívětivé IB chtějí do měsíce zaříznout...
... takže je tady prostor pro přebrání klientů
... a já tuhle příležitost AirBank i Fio přeji, protože když mBank kašle na klienty a za půl roku není schopná opravit kritické chyby v IB hlášené klienty přímo na mFóru a ignorují nespokojenost klientů, tak si její klienti zaslouží lepší banky.
13. 9. 2014 19:19 | Oulin
13. 9. 2014 9:26
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 9. 2014 8:12 | jenda1939
13. 9. 2014 7:30 | az