Banka není mamka

Michal Kašpárek | rubrika: Komentář | 12. 9. 2014 | 11 komentářů
Proč by zrovna banky měly být rovnostářské?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 9. 2014 10:19, Martin

Souhlas. Naopak me umi vytocit opacna situace - kvuli necemu potrebuji zitra na pobocku, zavolam slavne osobni bankerce, ale ona nema cas - ok, zajdu na pobocku, vezmu listek jdu k normalni prepazce a tam mi s usmevem reknou, co tam lezu, ze mam prece osobni bankerku...

Zobrazit celé vlákno

+6
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 9. 2014 8:33, Jirka

Jo, to je super. Nebo když máte zařizovací den, lítáte po městě a v mezičase potřebujete něco vyřídit v bance, přijdete tam, vezmete lísteček, u přepážek se všichni tváří, že pracují, jdete za paní, co to má na starosti, že tady sedíte už 10 minut, nikdo nikde, tak co se teda děje. Že prý kolegyně mají klienty- tak jí obřadně ukážete, že nejenom, že u přepžek, které mají obsluhovat nejsou klienti, ale ani ty kolegyně, tak si zavoláte ředitele, ten je naštvanej, ne na to, že mu lidi nedělají, ale že on to musí řešit..., to je katastrofa...

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 11 komentářů)

15. 9. 2014 8:33 | Jirka

Jo, to je super. Nebo když máte zařizovací den, lítáte po městě a v mezičase potřebujete něco vyřídit v bance, přijdete tam, vezmete lísteček, u přepážek se všichni tváří, že pracují, jdete za paní, co to má na starosti, že tady sedíte už 10 minut, nikdo nikde, tak co se teda děje. Že prý kolegyně mají klienty- tak jí obřadně ukážete, že nejenom, že u přepžek, které mají obsluhovat nejsou klienti, ale ani ty kolegyně, tak si zavoláte ředitele, ten je naštvanej, ne na to, že mu lidi nedělají, ale že on to musí řešit..., to je katastrofa...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 9. 2014 22:56 | Rada

Na přepážce jsem byl naposledy před několika lety, ale to jsem tam nejspíš ani neměl účet. Myslím, že jsme řešili s manželkou úpravu balíčku služeb, který šel měnit přes IB jen částečně...něco ale zase nešlo měnit na přepážce a šlo jen přes IB. Musel se dodržet určitý postup (nejdřív se to muselo nastavit v IB a až pak jít na přepážku, ne obráceně), jinak se s tím nedalo hnout. Zcela určitě si pamatuji jediné - byl jsem pořádně vytočený. Tyhle debility už snad ČS odstranila.
Mně bankéřka volala (jinak bych se o tom jejich Blue dozvěděl až na www.penize.cz:) Schůzku jsem samozřejmě mohl odmítnout, mě ale tyhle věci zajímají a tak jsem pozvání přijal.
A jak už jsem psal, jediným přínosem bylo to kafe. Je ale samozřejmě možné, že někomu schůzka s osobním bankéřem přinese víc.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 9. 2014 22:02 | az

Já jsem tam měl také osobní bankéřku, její přístup mi vyhovoval. Nikdy jsem jí neviděl, nikdy mě nekontaktovala, nic nenabízela, jen jsem věděl, že existuje - dozvěděl jsem se to jednou náhodně na přepážce.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 9. 2014 20:27 | Rada

První část článku mě velmi pobavila, škoda, že druhá část už tak vtipná nebyla.
Doplnění: osobního bankéře dostává i klient, který má součet vkladů a úvěrů nad 500 000 Kč, což má skoro každý člověk, který má u ČS hypotéku. A takový člověk je často větší socka, než člověk, který sice nemá příjem přes 30 čistého a nemá hypotéku.
Také jsem byl pozván na schůzku s mojí novou osobní bankéřkou. Vypracovala mi finanční plán. Graficky celkem povedené, nicméně jinak z 90% nepoužitelné. Mimo jiné proto, že bankéřka řešila jen moje finance, protože manželka má účet jinde a tudíž si jejich péči nezaslouží.
ČS se sice tváří, že poskytuje něco navíc (v rámci poplatku za účet) těm lepším klientům, ve skutečnosti ale jen oddělila klienty, kterým má větší šanci něco prodat.
Osobně v osobním bankéři žádnou výhodu nevidím. Slušný nezávislý poradce poskytne rady mnohem lepší a může nabídnout i lepší produkty (ČS má podle mě dobrou jen hypotéku).
Lepší produkty (než je možné sehnat na přepážce) mi osobní bankéřka nenabídla. Jediným nezpochybnitelným benefitem byla dobrá káva, tu u klient u přepážky nedostane.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 9. 2014 12:17 | Hugo

No vidíš, lepší klient a přitom ani netušíš, že se po čárce dělá mezera... To jsme to se školstvím dopracovali...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 9. 2014 12:14 | pepa

Myslím že je to dobrý nápad ČS.Patřím k té skupině klientů kterých se to týká.Nabídka lepších úroků a zvýhodnění některých služeb mi vyhovuje.Já mám naopak zkuušenost že mi osobní bankéř nabízí jen to co požaduuji ane jako na přepážce stavebko,životní pojištění atd..
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 9. 2014 11:21 | Honza

Jo, to bude asi pravda. Když má člověk hodně peněz, tak by se tím ve vlastním zájmu neměl zbytečně chlubit zlodějům, žebrákům, rychlonožkám, závistivým sousedům, ... ani bankéřům.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 9. 2014 10:50 | lajos

souhlas s clankem.
na druhou stranu je bohuzel pravda, ze konkretne v CS dostane clovek za vice penez mene muziky (muzu srovnavat s mBank a Zuno) a to je to, co mi vadi. ne, ze s tim, kdo vic plati banka jedna lepe....
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 9. 2014 10:39 | pierko

No, u nas vacsinou osobni bankari sluzia na silnejsie pretlacanie shitnych produktov banky na osobnom pohovore movitejsim klientom. Inac nic moc...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 9. 2014 10:19 | Martin

Souhlas. Naopak me umi vytocit opacna situace - kvuli necemu potrebuji zitra na pobocku, zavolam slavne osobni bankerce, ale ona nema cas - ok, zajdu na pobocku, vezmu listek jdu k normalni prepazce a tam mi s usmevem reknou, co tam lezu, ze mam prece osobni bankerku...
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 9. 2014 9:20 | Honza

Přiznám se, že tohle mě nikdy netrápilo. Žádné extra služby od banky nechci, plně mi stačí standard (běžný účet, internetbanking 99,9% po ČR, výjimečně zahraničí, platební karta jen pro občasný výběr z bankomatu, nijak zvlášť napjatá hypotéka i pro OSVČ, aspoň trochu úročený spořící účet - ne nutně vše v jedné bance) za co nejmenší poplatky, bez vnucování nechtěných služeb, bez zbytečné byrokracie a co nejvíc přes internet (ideálně co nejjednodušší rozhraní, žádné grafické spatlaniny). Nepotřebuju extra zacházení, úplně mi stačí když ty standardní věci budou umět dobře a levně. Příjemný bonus pro mě je, když za přepážkou sedí hezká a milá slečna (ale hlavně musí tu práci zvládat). Zvláštní zacházení v bance bych nepotřeboval ani kdyby mi na účet chodilo 10x víc peněz. Snobům ho ale nijak neberu, nevadí mi to.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Mojmír Čapka

podnikatel, Brisk

Petr Toman

advokát

Mojmír Čapka
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů
×
Petr Toman
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services