Dovolená jako špatný vtip. Jak správně reklamovat zájezd

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 19. 8. 2014 | 6 komentářů
Transfer z letiště trval o hodinu víc, animační program o dva dny míň, hotelu chyběla hvězdička, na pláž to byla pěkná štreka, a místo jemného písečku – kameny. Dostali jste od cestovky něco jiného, než slibovala? Reklamujte zájezd. Od letoška je to snazší než dřív. Poradíme, jak na to.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)

2. 9. 2021 14:40 | Hynek

Dobré je zjistit, jaká jsou vaše práva a řešit vše včas. Třeba nedávno jsem zjistil zajímavé informace tady: https://www.cikr.cz/kdy-lze-zadat-nahradu-za-ztratu-radosti-z-dovolene/ Například když se stanou zásadní vady v souvislosti se zájezdem, zkazí celý zájezd nebo jeho podstatnou část, můžete žádat tzv. náhradu za ztrátu radosti z dovolené.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 9. 2016 21:33 | javurek

S reklamací jsme měli problém u všech klasických, známých velkých cestovek. Cestujeme hodně a k naší smůle jsem už reklamovali u třech různých agentur či cestovek. Všechny velké a známe ani u jedné nám to neprošlo i když dovolená jasně nedostála tomu co slibovali. Počtvrté jsme reklamovali u menší agentury. Měli jsme od nich zájezd do egypta http://www.cestolino.cz/dovolena/egypt/ a u těch prošla reklamace bez potíží a dokonce velmi milou cestou se spostou omluv. Takže velké cestovky a agentury... ne už znovu ne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 9. 2014 12:18 | anonym

Reklamovali jsme-velmi málo informací o místě pobytu.Dále stravu-polopenzi,která byla velmi skromná a pečivo malý výběr.Pečivo bylo staré,oschlé,gumové a s plísní.Ubytování a vybavení,tam nedostatky pominu. Ale velmi kamenité pobřeží z velkých oblázků,špatný vstup do moře,stálý vítr a vlny ještě znemožňovaly vstup do moře,plavat se kvůli vlnám nedalo,posedět nebo procházet se po okraji moře nebylo kvůli kamenům možné.Oblast vhodná pouze surfaře.Nevhodná pro starší lidi a rodiny s malými dětmi.Dovolenou jsme si vůbec neužili.Kdybychom měli víc informacío místě,rozhodně bychom tuto oblast nevybrali.Recenze nebyly žádné.Zájezd byl na last minut,za zvýhodněnou cenu. Cestovní kancelář Fischer-New-dama reklamaci neuznala.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 8. 2014 22:13 | jezevec

lidi asi nechtěli po cestovce, aby rusy zakázala - ale celkem logicky reklamovali služby hotelu, který po nájezdu soudruhů nebyl schopen doplnit pro zbytek hostů zaplacený bufet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 8. 2014 10:52

Vtipné na tom asi má být, že by ti lidé chtěli po cestovce, aby ty Rusy nějak zakázala, eliminovala... co já vím. Jak by si podle vás měla cestovka s takovou reklamací poradit? Mně na tom přijde dobré to "chování dalších stovek ruských turistů". Vidím v tom přiznání, že jsme rovněž Rusové. O nic lepší.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 8. 2014 10:40 | cml11

„To jsme opravdu mohli zůstat doma u bazénu a byli bychom alespoň ušetřeni otřesného chování dalších stovek ruských turistů a určitě bychom si dopřáli k jídlu i něco víc než brambory, chleba a rýži, které nám vesměs po náletu soudruhů zbyly.“
Na téhle reklamaci nevidím opravdu nic vtipného. Bezohledné chování ostatních turistů je věc, která dovolenou rozhodně dokáže zkazit. Pokud si mám pod pojmem "ztráta radosti z dovolené" něco představit, v první řadě mě napadá přesně toto.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 860 810 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Zahradní sekačka
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, koncem prosince 2020 jsme přes e-shop koupili zahradní sekačku. Začala se užívat s první trávou, tudíž v dubnu 2021. Po zhruba 6 sečeních začala vykazovat problém - přetrhlo se lanko pojezdu... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Občanská demokratická strana bude dominovat budoucí vládě a mnoho lidí se ptá: co čekat...více

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

„Japonsko je odstrašující případ, žije v zombie ekonomice. Teď hrozí podobný scénář zemím...více

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Mentální zátěž označuje nerovnost v rozložení činností v domácnosti, které zpravidla organizuje...více

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Fotky holek, které ať už hrdě nebo nejistě odhalují větší břicho, jizvy nebo třeba to,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Ševčík

ekonom

Jana Bobošíková

politička

Miroslav Ševčík
ÚSPĚŠNOST
54,24 %

z 118 duelů
×
Jana Bobošíková
ÚSPĚŠNOST
63,08 %

z 130 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.