Diskuze: Dovolená jako špatný vtip. Jak správně reklamovat zájezd
Transfer z letiště trval o hodinu víc, animační program o dva dny míň, hotelu chyběla hvězdička, na pláž to byla pěkná štreka, a místo jemného písečku – kameny. Dostali jste od cestovky něco jiného, než slibovala? Reklamujte zájezd. Od letoška je to snazší než dřív. Poradíme, jak na to.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)
2. 9. 2021 14:40 | Hynek
30. 9. 2016 21:33 | javurek
15. 9. 2014 12:18 | anonym
19. 8. 2014 22:13 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 8. 2014 10:52
19. 8. 2014 10:40 | cml11
Na téhle reklamaci nevidím opravdu nic vtipného. Bezohledné chování ostatních turistů je věc, která dovolenou rozhodně dokáže zkazit. Pokud si mám pod pojmem "ztráta radosti z dovolené" něco představit, v první řadě mě napadá přesně toto.