Diskuze: Cestovní kanceláře: Lidi si vymýšlejí reklamace
Nový občanský zákoník zavedl institut náhrady za újmu z narušené dovolené a řadu dalších novinek. Firmy hlásí první zkušenosti.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)
11. 8. 2014 12:34 | xls
10. 8. 2014 21:51 | Hugo
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 8. 2014 21:39 | Jana Fuchsová
Zažila jsem takovou situaci s CK Pantour, kde jsou klineti v Řecku naprosto běžně stěhování během pobytu z pokoje do pokoje nebo i na jiné hotely. To už samo o sobě je stresující, když 8 denní dovolená začně ve 23,00 hodin na letišti v Ruzyni, po příletu dostanete podřadný a špinavý pokoj, který vám následně druhý den vymění za jinou špeluňku, kde nefunguje wc nebo je poškozená sprcha a následující den opět balíte kufry....to jsou 3 dny v tahu a pak už raději všechny reklamace vzdáte, abyste si užili aspoň trochu moře a dovolenou!!!