Splátky úvěru
Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Lidl otevře první outlet hned po Novém roce. Máme fotky
Obchodní řetězec Lidl otevře ve čtvrtek 2. ledna svoji první outletovou prodejnu v Česku....více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Dalibor Dědek
podnikatel
Luděk Sekyra
podnikatel, Sekyra Group
48,28 %
z 29 duelů
50,00 %
z 36 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Petr Zachariáš: Výhružky konkurentů? Důkaz, že to děláme dobře!
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
2. 7. 2014 8:01, Petr Zachariáš
Dobrý den, pánové,
věřte, že nově nabízenou službu Garance spokojenosti máme velmi dobře propočítanou, plánovali jsme ji déle než 6 měsíců. Nejedná se tedy o chvilkový nápad realizovaný přes noc. To ani nelze.
Smlouva o garanci vrácení peněz spočívá v příslibu odkoupení pohledávky za cenu výše nesplacené jistiny. Věřiteli, kterému dlužník nebude splácet, tedy opravu vrátíme všechny jeho půjčené peníze.
Ohledně letadla - vzhledem k tomu, že máme úvěry dosti podmíněné a za rok fungování máme určité statistiky neplatičů, víme, co si můžeme dovolit garantovat a co nikoliv. Vámi zmíněná varianta, Jezevče, nepřipadá v úvahu. Dále si dovolím poznamenat, že nejsme žádná lichvářská firma, nýbrž společnost pod aktivním dohledem České národní banky. Žádné nekalé praktiky praktikovat nehodláme. To není náš styl práce a nikdy nebude.
Mrzí mě, že pokaždé, když se fér podnikatel snaží v ČR udělat něco prospěšného pro své klienty, vždy se najde někdo, kdo v tom vidí opět podraz a blbost.
Pokud vás, diskutující, cokoliv zajímá, ptát se určitě můžete. Jsem k dispozici.
Petr Zachariáš
předseda představenstva
LOANIS INVESTMENT a.s.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
1. 7. 2014 0:47, jezevec
mohl by pán prosím doplnit, kdo a jak "ručí" za tu nesplacenou jistinu?
jestli nějaké ukoptěné sro-čko, a bez avalu panem jednatelem - tak v tom nic navíc nespatřuji.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)
6. 2. 2020 23:35 | honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 6. 2017 1:07 | David
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 1. 2016 22:02 | holy
Chyba připojení SSL
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
27. 4. 2015 13:46 | JanaS
2. 7. 2014 16:09 | Petr Zachariáš
Cca před měsícem se nasazoval nový webový systém, tudíž je to tam zřejmě od té doby.
Za tuto mystifikaci se za společnost omlouvám.
Petr Zachariáš předseda představenstva LOANIS INVESTMENT a.s.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 7. 2014 15:56 | Petr Zachariáš
Do budoucna plánujeme spustit i transparentní účet společnosti, kam se budou prostředky na pokrytí programu Garance spokojenosti převádět.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 7. 2014 14:05 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 7. 2014 13:45 | Pavel
Zcela jistě mi nepřijde morální si půjčovat, když vím, že nebudu mít na splátky. To s Vámi souhlasím.
Spíše mě zaujalo, že smluvní pokuta je pořád stejná. Podle Vás tedy není rozdíl, mezi člověkem, který nezaplatí první splátku a tím, který nezaplatí poslední splátku? Nepřijde mi to moc jako férový/morální přístup. Proč se ta pokuta neodvíjí od zbývající dlužné jistiny?
Jinak já osobně tomuto systému fandím, výborná myšlenka a i to "pojištění" nesplácení pro úvěrujícího je dobré.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 7. 2014 23:39 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 7. 2014 12:50 | Petr Zachariáš
Vámi uvedený ze smlouvy o úvěru postup se aplikuje pouze v případě, že úvěrovaný nekomunikuje, nereaguje na výzvy k platbě a je celkově nekontaktní. Pokud nastane situace, kdy se opravdu člověk dostane do problémů během řádného splácení úvěru a snaží se situaci vyřešit tak, že komunikuje a snaží se zaplatit alespoň nějaké minimum ze předepsané splátky, vždy raději preferujeme dohodu mimo soudní cestou. Konečné rozhodnutí je však vždy na úvěrujícím.
Jsou ale samozřejmě případy, kdy si člověk vezme půjčku a už druhý týden se omlouvá, že nemá na splátky. Zde mi povězte, zda Vám přijde toto jednání morální / slušné? Pokud tedy úvěrovaný přestane komunikovat, je nutné úvěr zesplatnit a začít úvěr vymáhat celý najednou po úvěrovaném zpět. Vymáhá se pochopitelně dlužná jistina a řádný úrok, na který vznikl úvěrujícímu nárok spolu s úrokem z prodlení a touto pokutou, případně dalšími pokutami v individuálních případech.
Závěrem bych tedy uvedl, že každý se může dostat do prodlení se splácením, ale pokud se tak stane, musí mít dotyčný též snahu se domluvit na alternativním splátkovém kalendáři či na jiném způsobu úhrady. Pokud tuto snahu nemá, nemůže se nikdo zlobit, že po něm chceme pokutu a vrácení veškeré jistiny najednou formou zesplatnění úvěru.
Petr Zachariáš předseda představenstva LOANIS INVESTMENT a.s.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 7. 2014 12:26 | Pavel
2. 7. 2014 8:22 | Luboš
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 7. 2014 8:01 | Petr Zachariáš
věřte, že nově nabízenou službu Garance spokojenosti máme velmi dobře propočítanou, plánovali jsme ji déle než 6 měsíců. Nejedná se tedy o chvilkový nápad realizovaný přes noc. To ani nelze.
Smlouva o garanci vrácení peněz spočívá v příslibu odkoupení pohledávky za cenu výše nesplacené jistiny. Věřiteli, kterému dlužník nebude splácet, tedy opravu vrátíme všechny jeho půjčené peníze.
Ohledně letadla - vzhledem k tomu, že máme úvěry dosti podmíněné a za rok fungování máme určité statistiky neplatičů, víme, co si můžeme dovolit garantovat a co nikoliv. Vámi zmíněná varianta, Jezevče, nepřipadá v úvahu. Dále si dovolím poznamenat, že nejsme žádná lichvářská firma, nýbrž společnost pod aktivním dohledem České národní banky. Žádné nekalé praktiky praktikovat nehodláme. To není náš styl práce a nikdy nebude.
Mrzí mě, že pokaždé, když se fér podnikatel snaží v ČR udělat něco prospěšného pro své klienty, vždy se najde někdo, kdo v tom vidí opět podraz a blbost.
Pokud vás, diskutující, cokoliv zajímá, ptát se určitě můžete. Jsem k dispozici.
Petr Zachariáš předseda představenstva LOANIS INVESTMENT a.s.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 7. 2014 11:23 | George
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 7. 2014 11:15 | David
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 7. 2014 10:59 | Host
1. 7. 2014 9:12 | David
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 7. 2014 8:52 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 7. 2014 8:18 | David
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 7. 2014 7:24 | Zdenek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/2
Předchozí