První pojišťovně hrozí pokuta od ČNB za jejího poradce

Helena Kolmanová, která má v ČNB na starosti oblast ochrany spotřebitele: „Strašně mi vadí, že se životní pojistka téměř vždy sjednává na první schůzce.“

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 4. 2014 7:48

Možná bych to poupravil: na ty složenky, leasing a jiné věci musejí vydělávat zejména mladí lidé, kteří se bezhlavě vrhli do koupě luxusních aut, obleků a drahých hodinek, aby ukázali svým vrstevníkům, které si přejí nebo už se jim podařilo znáborovat, že jsou ve vatě. Že je to jen naleštěná bída, to je věc jiná. Doblblí a přemotivovaní z MLM seminářů chtějí být co nejrychleji a mnohdy za jakoukoliv cenu na manažerských pozicích, kde na ně budou vydělávat "ti obyčejní pěšáci" pod nimi. Víte který poradce nebo manažer je tím nejvýkonějším ? No přece ten extrémně zadlužený ! Podívejte se na mladé manažery z OVB ze Zoubkovy větve, jsou uvedeni i v dokumentu pana Kalvody Hvězdný prachy ve čtvrtém díle. Tam uvidíte skutečné motivy těchto mladých lidí ve finančních MLM firmách. Je jim úplně jedno, že poškodí nebo okradou klienta, jedna slečna tam doslova říká něco v tom smyslu, že "když klienta neojebeš Ty, objebe ho někdo jinej" nebo něco v tom smyslu. A jestli si myslíte, že si lidé v těchto firmách něco dělají z paní Kolmanové nebo ze samotné ČNB, tak jste na obrovském omylu. Ta dáma ani samotná ČNB je vůbec nezajímá, jdou po rychle vydělaných penězích. A taky že ne, když v dokumentu uvedený manažer "propálil" nové Lambo za několik milionů...
Pochopte konečně, že pojišťovny se mezi sebou nikdy nedomluví na společném postupu proti šmejdům, ta která s tím začne jako první to okamžitě pocítí na produkci a tu zase chce akcionář - rázem se tak z pojišťovny stane černý Petr. To by pojišťovny musely začít držet za jeden provaz společně. Současně zapomeňte na to, že by se mezi sebou domluvily MLM firmy a ostatní hráči na trhu, už dnes je mezi nimi nenávist a řevnivost, jakou neuvidíte v žádném jiném oboru. Jediný, kdo je schopen něco změnit je legislativa a ČNB. Pokuty, pokuty a pokuty, opakovaně a v citelné výši, klidně i několik milionů za každou jednotlivou zprasenou smlouvu. A nebuďme naivní, že pojišťovny tento typ smluv nedokáží rozpoznat. Dokáží to velmi dobře, ale nechtějí. Zatím...až bude mít každá pojišťovna na pokutách zářez ve výši několika desítek nebo stovek milionů, tak si konečně začnou velmi pečlivě hlídat, co jim a kdo jim v jaké kvalitě nosí produkci životního pojištění. Do té doby se nic nezmění, nezapomeňte, že žijeme v České republice.

Zobrazit celé vlákno

+28
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 4. 2014 15:57

Citace - Vítězslava / 22.04.2014 14:32

Aktivně ŽP nenabízím a s tímto jsem byla na přepážku pojišťovny i přijata, jsem duší "majetkářka". Pokud už někdo potřebuje úrazové pojištění, pracovní neschopnost nebo jiná rizika,např. invaliditu nebo smrt, tak nabízím rizikové životní pojištění bez jakéhokoliv spoření.


Máš pevně danou mzdu (to se ti pak rozumuje!). A zřejmě nemáš daný žádný plán prodeje, což je podivné.

"Pokud už někdo potřebuje..."
Nechápeš podstatu práce prodejce pojištění. To právě on vyvolává potřebu po pojištění. Kdyby si lidi chodili pro pojištění sami, tak sedím v kanclu každej den od rána do večera.

Zobrazit celé vlákno

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 57 komentářů)

22. 4. 2014 16:10

Citace - Mirek / 22.04.2014 11:08

Znovu subjektivní názor. Kolik agentů je těch potřebných? 1, 2, 10, 26.000? A oni nebudou mít snahu bouchat nesmyslně nastavené smlouvy? Imho daňový odečet je další úlet prolobovaný pojišťovnami jako prodejní argument. Prostě je tu jakýsi nepovedený produkt, který všem vyhovuje. Nejvíc pojišťovnám. Jenom ne klientům. Jak už to v diskusi někdo napsal. Ryba smrdí od hlavy.

Kolik agentů je třeba? No to se dá vlastně i spočítat. Prostě se nahlédne do všech životek, zjistí se, jestli chtěl být klient opravdu pojištěný (= smysluplná rizika a pojistné částky) atd. Dospěje se k tomu, že nejmíň polovina životek je sjednaných "na spoření". A to na přání klientů samotných. Tedy tito lidé nemají zájem o pojištění jako takové. U další čtvrtiny klientů pak počítejme s tím, že se budou kroutit a kroutit, když by si za svých 500 až 1 000 Kč měli koupit jen rizika.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 15:57

Citace - Vítězslava / 22.04.2014 14:32

Aktivně ŽP nenabízím a s tímto jsem byla na přepážku pojišťovny i přijata, jsem duší "majetkářka". Pokud už někdo potřebuje úrazové pojištění, pracovní neschopnost nebo jiná rizika,např. invaliditu nebo smrt, tak nabízím rizikové životní pojištění bez jakéhokoliv spoření.

Máš pevně danou mzdu (to se ti pak rozumuje!). A zřejmě nemáš daný žádný plán prodeje, což je podivné.
"Pokud už někdo potřebuje..." Nechápeš podstatu práce prodejce pojištění. To právě on vyvolává potřebu po pojištění. Kdyby si lidi chodili pro pojištění sami, tak sedím v kanclu každej den od rána do večera.
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 15:43 | Mirek

Padá tady z toho na mě depka. Končím a jdu se ožrat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 15:32

Já té paní z přepážky naprosto rozumím, zažil jsem několik takovýchto případů, nic pěkného to nebylo. Nagelovaní náctiletí mladíčci z multilevlů nakukali důvěřivým starším lidem že pojistka je jako spořící účet, ze kterého ale můžou vybírat nejdřív na počátku 25.měsíce od sepsání smlouvy. Těch poctivých a seriózních je mezi poradci velmi, velmi málo a je velkou vzácností je potkat. Tento stav z převážné části způsobily multilevly, které braly úplně každého, kdo byl schopen donést jakoukoliv smlouvu a dodnes tomu není jinak. Souhlasím, lví podíl na stávající katastrofální až alarmující situaci kolem poradenského a zprostředkovatelského byznysu mají multilevly. Bez rozdílu a všechny.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 14:54 | Mirek

Ano, tak to má být, tak je to správné:-))) Jak říkal nadporučík Pavel Mazurka v Černých baronech. Ale zepsula jste tady zprostředkovatele, že by si od nich pes kůrku nevzal, přitom příčina je v prvopočátku v pojišťovnách samotných. Jim tento stav vyhovuje. Proto mají tato pojištění v nabídkách. Některé pojišťovny ani neumožní stlačit pojistné na postačitelnost. Rezervotvorná složka je povinná.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 14:32 | Vítězslava

Aktivně ŽP nenabízím a s tímto jsem byla na přepážku pojišťovny i přijata, jsem duší "majetkářka". Pokud už někdo potřebuje úrazové pojištění, pracovní neschopnost nebo jiná rizika,např. invaliditu nebo smrt, tak nabízím rizikové životní pojištění bez jakéhokoliv spoření.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 13:31 | Mirek

To ale neřeší konstrukci a nastavení smluv. Klient si stejně koupí sračku, ať už je zprostředkovatel zaplacený jakkoliv.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 13:26 | Mirek

Uf, to je nářez. Sotva jste to sem prdla, už máte 8 laiků. Gratuluji! V tomto duchu je skoro celá tato diskuse. Kdo si víc plivne, vyhrává. Není náhodou ale konstrukce těch pojištění záležitost pojišťoven? A co Vy na přepážce prodáváte z´klientům, kteří Vás navštíví?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 13:05 | Vítězslava

Dobrý den, pracuji v jedné pojišťovně jako přepážková pracovnice a vůbec se nedivím, že pojišťovny a jejich zástupci mají takovou špatnou pověst. Denně řeším desítky a desítky naštvaných klientů, kteří byly pojišťovacím nebo finančním poradcem podvedeni a okradeni o peníze. Denně slyším, jak bylo klientům investiční životní pojištění prodáno jako lepší spoření, jako spořící účet u pojišťovny s garantovaným zhodnocením, jako termínovaný vklad po dobu dvou let, no prostě hrůza a děs. Na přepážku mi chodí i velmi staří lidé, kterým je sedmdesát i víc a byli podvedeni pojišťovacím poradcem. Přestože pracuji v pojišťovně na přepážce, tak považuji pojišťovací poradce za největší zlodějskou verbež v tomto státě. Denně se přesvědčuji o tom, že jim není nic cizí, pro provize jsou schopní oklamat a obelhat i sedmdesátiletou stařenku a vložit jí na dva roky do IŽP její celoživotní úspory. Styďte se, to už je hyenismus. Tito lidé mi na přepážkách vytahují kapesníky a pláčou, když jim říkám pravdu. Drtivá většina z vás, finančních poradců jste jen obyčejní šmejdi, zloději a parazité na společnosti. Mezi stovkou z vás se najde jen jeden jediný seriózní, všichni ostatní jste jen obyčejní a prachsprostí šmejdi. Kdybych to denně osobně nezažívala na přepážce, tak bych tomu sama nevěřila. Ze srdce a zcela upřímně vám přeji co nejvyšší likvidační pokuty za tyto nechutné praktiky na penzistech a starých lidech, přeji vám mnoho sporů v soudních síních a důsledků za to všechno, co lidem v honbě za penězi provádíte. Nedivte se, že slušným a poctivým lidem je z vás finančních poradců na zvracení, jste rakovina finanční branže.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2014 12:53

Je to jednoduchý, celý řešení mají v rukou samotný pojišťovny. Nebýt astronomických a hned na počátku vyplácených provizí, tak se do bouchání investiček nežene každej, kdo má v zadku díru. Základní motiv je rychlý zbohatnutí, odbornost k tomu není zapotřebí žádná a ten test, co ČNB chce je výsměch šimpanzům. Až pojišťovny začnou vyplácet provize zaslouženě nebo po částech a současně prodlouží storno lhůtu, po kterou budou bouchači ručit provizí, tak pak uvidíte ten dramatickej pokles produkce na životkách. Ono dostat do ruky hned po první splátce IŽPéčka dvacet tisíc nebo dostávat po dobu pěti let každý rok jen čtyři tisíce, to už by si hodně lidí z MLM rozmyslelo to bouchat ostošest. Řešení drží v rukách pojišťovny a moc dobře to vědí, ale ono se jim do toho nechce, protože na tom samy mají neskutečnej vejvar, kterej vždycky zalepí ten nejvíc nevinnej, tedy podvedenej klient.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 11:08 | Mirek

Znovu subjektivní názor. Kolik agentů je těch potřebných? 1, 2, 10, 26.000? A oni nebudou mít snahu bouchat nesmyslně nastavené smlouvy? Imho daňový odečet je další úlet prolobovaný pojišťovnami jako prodejní argument. Prostě je tu jakýsi nepovedený produkt, který všem vyhovuje. Nejvíc pojišťovnám. Jenom ne klientům. Jak už to v diskusi někdo napsal. Ryba smrdí od hlavy.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 10:55

Zakazovat rezervotvorné životky je nesmysl. Co když ji bude klient chtít za každou cenu? Třeba kvůli daňovým odpočtům?
Jediné, co je třeba, je to, aby na trhu působilo tolik agentů, kolik odpovídá skutečné potřebě po osobním pojištění. A ta je docela malá.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2014 10:41 | Mirek

Příteli, to je pouze Váš pohled na věc. Taky bych takovou smlouvu nechtěl, ale my tu přece nemůžeme rozhodovat, co je zprasená pojistná smlouva a co není. Neměla by to dělat ani paní Kolmanová a nikdo z jejich spolupracovníků. Jak jsem psal výše, pokud s tímto nešvarem chce ČNB něco dělat, tak jedině iniciací zákona o zákazu rezervotvorných pojistných smluv. Pojišťovnám samotným tento stav náramně vyhovuju. Klienti jim cpou peníze do rezerv (údajně je to až 75% předepsaného pojistného), oni si z toho strhnou tučné poplatky a přitom nic neriskují, protože nekryjí žádná rizika. ČNB potom nutí zprostředkovatele vyplňovat trapné alibistické Záznamy z jednání a tahat z lidí, jaké mají příjmy a výdaje a představy a já nevím, co ještě. A to jenom proto, že si chtějí pojistit zlomenou nohu například. Ostatně takto můžete kritizovat celý finanční trh. Co např. stavební spoření s cílovou částkou milion korun, když klient je schopen spořit tak pětistovku měsíčně a to ještě napřeskáčku? Nebo Vás paní na přepážce České spořitelny naláká na termínovaný vklad s tím, že tam máte např. 2% úrok, ale jaksi upozadí pásmové úročení?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 10:06 | Realista

Základní rozpor je už v tom, že ten, kdo prodává pojištění, má na vizitce napsáno "poradce" a z nějakého mně nepochopitelného důvodu se od něj poradenství také očekává. Jenže on není placený za to, že radí, ale za to, že prodá. Kdyby měl radit, často by poradil tak, že by nevydělal ani korunu a to jaksi nejde. Dokud budou lidé prodávající pojištění placeni za prodej a to ještě podle jeho "objemu" neboli finanční přínosnosti pro pojišťovnu, nemůže nikdo soudný očekávat změnu. Největší výdělek na takto uzavřené smlouvě má pojišťovna. Pokuta za jednoho "poradce" na tom nic nezmění, ČNB by musela pojišťovnám od základů změnit podmínky pro prodej pojistných produktů.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2014 9:49

Co je to zprasená smlouva ? Například IŽP mladé slečně ve věku 23 let na tři, čtyři nebo pět tisíc korun měsíčně s pojistnou dobou 30 a více let s pojistnou částkou na smrt symbolických 10.000 Kč - nic víc a nic míň, prostě takové "lepší spoření". Jak prosté, Watsone. A že jich je každý sjednáváno, že ? A pokuty pojišťovnám ? Ano, jsem pro, pokuty mají dostávat za to, že ve své hladovosti tyto paskvily a prasárny přijímají do správy pojištění.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 9:43 | Mirek

Mě by tedy zajímalo, kdo a podle čeho bude určovat, co je a co není "zprasená" smlouva? A rozdělovat ty milionové pokuty, pokuty a pokuty?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 4. 2014 21:57

Základním problémem je jednoznačně multilevelové uspořádání gangsterských part Partners, OVB, Broker Consulting, Fincentrum atd. Nebejt neustálého verbování dalších a dalších zoufalců, kteří se stejně nemají šanci uživit (a v podstatě to ani neplánují - prodej pojištění mají jako přestupní stanici k něčemu tzv. lepšímu), tak v ČR není registrováno 150 000 pojišťováků. A to jich ještě takových 300 000 kusů vůbec registrací neprošlo, nicméně v oboru působili.
Pak je tu pohodlnost a lenivost klientů, finanční negramotnost a neochota přiznat, že naletěli atd.
Nedávno (?) na Opojisteni.cz vyšla statistika, že kolik je pojišťováků na hlavu v EU. Vlastně to nikde není o nic lepší než v ČR.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2014 7:48

Možná bych to poupravil: na ty složenky, leasing a jiné věci musejí vydělávat zejména mladí lidé, kteří se bezhlavě vrhli do koupě luxusních aut, obleků a drahých hodinek, aby ukázali svým vrstevníkům, které si přejí nebo už se jim podařilo znáborovat, že jsou ve vatě. Že je to jen naleštěná bída, to je věc jiná. Doblblí a přemotivovaní z MLM seminářů chtějí být co nejrychleji a mnohdy za jakoukoliv cenu na manažerských pozicích, kde na ně budou vydělávat "ti obyčejní pěšáci" pod nimi. Víte který poradce nebo manažer je tím nejvýkonějším ? No přece ten extrémně zadlužený ! Podívejte se na mladé manažery z OVB ze Zoubkovy větve, jsou uvedeni i v dokumentu pana Kalvody Hvězdný prachy ve čtvrtém díle. Tam uvidíte skutečné motivy těchto mladých lidí ve finančních MLM firmách. Je jim úplně jedno, že poškodí nebo okradou klienta, jedna slečna tam doslova říká něco v tom smyslu, že "když klienta neojebeš Ty, objebe ho někdo jinej" nebo něco v tom smyslu. A jestli si myslíte, že si lidé v těchto firmách něco dělají z paní Kolmanové nebo ze samotné ČNB, tak jste na obrovském omylu. Ta dáma ani samotná ČNB je vůbec nezajímá, jdou po rychle vydělaných penězích. A taky že ne, když v dokumentu uvedený manažer "propálil" nové Lambo za několik milionů... Pochopte konečně, že pojišťovny se mezi sebou nikdy nedomluví na společném postupu proti šmejdům, ta která s tím začne jako první to okamžitě pocítí na produkci a tu zase chce akcionář - rázem se tak z pojišťovny stane černý Petr. To by pojišťovny musely začít držet za jeden provaz společně. Současně zapomeňte na to, že by se mezi sebou domluvily MLM firmy a ostatní hráči na trhu, už dnes je mezi nimi nenávist a řevnivost, jakou neuvidíte v žádném jiném oboru. Jediný, kdo je schopen něco změnit je legislativa a ČNB. Pokuty, pokuty a pokuty, opakovaně a v citelné výši, klidně i několik milionů za každou jednotlivou zprasenou smlouvu. A nebuďme naivní, že pojišťovny tento typ smluv nedokáží rozpoznat. Dokáží to velmi dobře, ale nechtějí. Zatím...až bude mít každá pojišťovna na pokutách zářez ve výši několika desítek nebo stovek milionů, tak si konečně začnou velmi pečlivě hlídat, co jim a kdo jim v jaké kvalitě nosí produkci životního pojištění. Do té doby se nic nezmění, nezapomeňte, že žijeme v České republice.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 0:13 | mbuna

vono je to jedno s druhým – pokdu řekneš, že problém je malá informovanost klientů, je to pochopitelně i (nebo především?) problém s poradcem, znamená to, že neinformoval. chyba není v tom, že se provize platí dva roky. problém je, když lidi kupujou věc, která má sloužit třicet let a za dva roky se jí chtějí zbavit. někde se stala chyba. někdo jim nevysvětlil, o co jde. problém není ani ižp, ani mlm, ani finanční negramotnost. problém je, že nikdo nevynucoval, aby se dodržovala pravidla. ta nejsou špatná. jen na ně kdekdo hází bóbika. tahle pokuta tu měla být před milionem let, první. mně se zdá, že čnb teprve teď začíná slyšet na jakousi společneskou objednávku... konati měla dávno.-
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 4. 2014 21:58 | Mirek

Je to tu zase. Nějaké kategorické tvrzení. Jak Vy víte, co já moc dobře vím nebo nevím? Mluví z Vás předpojatost. A t toho Vámi zkoumaného vzorku respondentů jakbysmet. Jestli Jste si ten průzkum tedy dělal. jestli nemáte dostatek sebevědomí promluvit si s finančním nebo jakýmkoliv zprostředkovatelem a říct mu ne, eventuálně ho poslat k šípku, pokud by byl neodbytný, tak je to Váš problém. Ale jak můžete apriori tvrdit, že kdejaký zprostředkovatel je zloděj, podvodník, lhář a podobně? A nevykládejte, že z vlastní zkušenosti. Tak bohaté zkušenosti asi nemáte.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 040 325 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2021

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Doporučujeme

Kde proboha žili? Fialův plán boje s covidem sází na nemožné

Kde proboha žili? Fialův plán boje s covidem sází na nemožné

Nediskriminovat, ale spojovat. Budoucí vládní koalice Petra Fialy, který bude brzy jmenován...více

Povinné očkování je tu. Můžeme se snad z covidu vyhrabat jinak?

Povinné očkování je tu. Můžeme se snad z covidu vyhrabat jinak?

Dosluhující kabinet vyhlásil další nouzový stav, a kromě toho vytasil zbraň těžkého kalibru...více

„Ať tě znásilní horda migrantů, ty tlustá krávo.“ Musíme si takové komentáře na internetu nechat...

„Ať tě znásilní horda migrantů, ty tlustá krávo.“ Musíme si takové komentáře na internetu nechat líbit?

„Doteď mi chodí výhružky smrtí nebo doporučení, aby mi někdo uřízl hlavu nebo mě znásilnil....více

Hranice inkluze. Je důležitější budoucnost školství, nebo vzdělání mého dítěte?

Hranice inkluze. Je důležitější budoucnost školství, nebo vzdělání mého dítěte?

Jednoznačně jsem příznivkyní inkluzivního vzdělávání. Ale obě moje dcery chodily na osmileté...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Hodboď

podnikatel, Miton

Roman Sviták

podnikatel, nakladatelství Grada

Tomáš Hodboď
ÚSPĚŠNOST
63,64 %

z 11 duelů
×
Roman Sviták
ÚSPĚŠNOST
75,00 %

z 16 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
Nadílka

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.